Tråkig meningslös lista för sysslolösa tågressenärer mellan Linköping och Stockholm..



Lovar du att vara ärlig?
Ja.
Du heter: Nemo
Smeknamn: Fisken...av för många...tyvärr smaklöst nog..
Låt just nu: Pink - you and your hand
Om du röker: Nopp!
Beroende av: Bekräftelse
Vem behöver du mest just nu? En god lång natts sömn brevid min tjej.
Vad tror folk om dig?: Att jag utvecklats som människa sedan olyckan
Stämmer det?: Enligt vissa..dom flesta iaf. Men inte den finska befolkningen.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår och min humor
Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag var med i Småstjärnorna 1996
Hur imponerar man på dig?: Få mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv?: När jag läser Schulmans blogg så hände det, ja..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Från Mamma: "Jag saknar dig lite lagom sådär. Kommer du ut ikväll? Kommer Isabel med? Jag åt upp din lyxglass. Hata mig inte.."

Vart bor du: Skriven hos min moder på Värmdö
Trivs du där: I lagom doser
Festar du mycket?: Mycket mindre nu än förr i tiden på både gott och ont men relativt mkt, ja..
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och sprit
Brukar du bli för full: Det är standard.
Vad har du för mobil operatör: Tre & Telenor
Är du allergisk mot något: Folk som börjar tjaffsa oprovocerat
Har du haft sex idag: Nej, men jag är rätt sugen

Nästa mål i ditt liv: Tjäna ihop ett fett sparkonto och resa riktigt mycket för att sedan börja plugga...
Hur svarar du i mobilen: "Aaaa" eller "tjööö"
Vem ringde du senast: Nelly
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi ska mötas upp i morgon och jag ska få en piercing av henne eftersom min ramla ut idag...
Antal sömntimmar inatt: Typ 6 kanske
Sov du ensam: Nej, brevid skånes stolthet Robin Martinsson i mitt team,

Brukar du komma i tid: Ja. Alltid i princip.
När mår du bra: När jag känner att jag räcker till och gör folk glada.
När blev du fotad senast: Lördags på The New Vibe
Hur känner du dig nu: Trött, sliten och småsjuk
Vad tycker du om fötter: Ingen åsikt.. Men jag har själv rätt stora.. 46or typ ^^
Är du smart: Jag är relativt allmänbildad och ser mig nog själv som iaf ganska smart också, ja..
Vad saknar du: En bra pappa och förebild.
Hade du en bra kväll igår: God middag!
Favorit dryck på morgonen: Treo
När brukar du gå och lägga dig: 12-1 snåret när det är jobb dagen efter...
Är du blyg: Aldrig.
Sysslar du med någon idrott: Det blev väl 10 år Fotboll och Innebandy innan jag la av inför i år..
Vill du hellre ha mail än brev: Msn duger bra..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Både och, kanske...
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Ge mig några kalla snabba så blir jag skön
Har du spytt offentligt: Jadå, det har väl hänt ett par ggr igenom åren..
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Knulla och onanera

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mamma, trots att hon snor min glass då och då...
Är du nöjd med ditt liv: Nej, jag är aldrig nöjd.
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Livsnjutare
Är du bortskämd: Haha! Nej. 5 syskon och föräldrar som aldrig haft ett normalt yrke.. - you do the math..
Vad gör du i morgon: Sover ut rejält för att sedan spendera dag och natt med min kvinna!


Puss till "Emelie" och "Annica" för era söta kommentarer lately!
Trots att jag inte ens vet vilka ni är! Blir glad!

Kommentarer
Postat av: åsa

va kul :) jag älskade småstjärnorna när jag var liten. tror jag spelade in varje avsnitt, haha. vem uppträdde du som?

2008-03-12 @ 12:23:34
Postat av: Nemo

Jag och tre polare var Beatles. Jag var Paul McCartney och tappade peruken ^^

2008-03-12 @ 13:33:52
Postat av: Ifiyenia (ja jag har också hittat hit)

AAAAAAAAH! jag glömmer aldrig när den där peruken ramlade!
det ska bli min nya "berätta-för-folk-för-att-imponera"grej... :)

2008-03-14 @ 02:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback