Regn hos mig


Var med om en nära döden upplevelse precis. Det är Måndag morgon och regner vräker ned i Eskilstuna och vi har haft en lååång seeeg natt men inventering av lager, bil och annat. Gick upp idag och packade i ordning allt för utcheckning och upptäcker till min fasa att jag inte har en aning om vart min plånbok finns. Jag tänker att det är väl inge mer me det... den dyker upp förr eller senaste men när allt är färdigpackat så är den fortfarande spårlöst försvunnen En panikångest kommer krypandes längst ryggraden och jag börjar verkligen må dåligt på riktigt. Jag letar och vänder upp och ned på hela jävla hotellrummet utan resultat. Sen inser jag det. Att det är kört..Den är borta på riktigt.. Jag ger upp och går mot dörren i hotellrummet deppigare än ever DÅ jag plötsligt ser plånboken ramla ut ur ett påslakan. Tror ni jag blev nöjd eller? Hallelulja moment!

Ointressant läsning för er maybe men gud så intressant för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback