Okej Blogg.se... Du får en sista chans nu.



Det går bra med min "Nya Nemo"-grej förresten. Har inte ätit onyttigt på fyra dagar efter idag och jag är riktigt stolt över mig själv. Man känner det verkligen själv också när man äter bra. Man känner sig piggare och snyggare när man har bra mat i magen och mkt sömn i kroppen. Värt.

Är det någon som säger emot om jag påstår att Chris Brown blir nästa världssuperstjärna? (om han inte redan klassas som det iofs...)

Jag har plockat ur min läpppiercing också förresten., (Läpppiercing, kan det ärligt talas stavas så? Tveksamt). Jag kände att det var dags. Jag har aldrig varit helt till freds med den. Gillade både att ha piercing i tungan och ögonbrynet. Det kändes snyggt och passande på mig och jag fick även massa komplimanger för det men läppen har aldrig känts som min grej... Sen så misstänkte jag att min tillfälliga säljformsvacka hade något med piercingen att göra.. Att kanske tex äldre människor blir avskräckta när man en ansiktspiercing... Så jag tog ur den i morse och vipps så sålde jag 3 abonnemang.. Där ser man..

Sen så kom det några tjejer och glodde mig på och min säljpartner. Jag fattade inte riktigt vad dom ville.. Dom fnittrade och glodde ett bra tag. Dom var typ 17 år. Sen frågade den ena om dom fick ta en bild på mig för att jag tydligen var jättesöt. (Ja, jag vet att jag bloggade om samma grej för nån månad sen men detta var verkligen en precis likadan situation!). Jag vet att detta säkert klassas som skryt (Som vissa läsare är allergiska emot) och jag vet inte varför jag skriver det här..Helt ointressant för er.. Men jag blir bara så jävla glad av sånt där. Det kan liksom göra min dag. Bara såna där små saker. Söta tjejer! Tvivla aldrig på att ge folk komplimanger. Om man gör något bra eller eller är söt så ska man få höra det. Våga! Man blir alltid glad av en komplimang!



image65




Credd till Emma för den kanske bästa länken ever:


http://tjuvtittat.se/skarmdumpar/i-put-my-tinky-winky-in-your-po/



Jag åt pytt i panna i hotellresurangen idag. Det smakade precis som Krögarpytt och såg dessutom ut PRECIS som krökarpytt... Så jag var tvungen att fråga hon som serverade om det inte var det? Hon bara log mot mig men hela henne ansiktsuttryck skreeeek "KRÖÖÖGARPYYYYTT!" haha...suck...jävla hycklare! 119 kr för en liten potion krögarpytt.. vad säger man?


Jag minns i somras när jag och grabbarna stod i publiken på en otroligt mäktig Jason Mraz-konsert. Det var på peace and love-festivalen och konserten va knökfull. När han sedan som sista låt drog igång legendlåten "I´m Yours" var lyckan total och allsången som följde var oslagbar. Han skrev det själv på sin myspace att han aldrig varit med om något liknande. Vart vill jag komma med det här då undrar ni säkert? Jo, detta nämligen:

ZTV idag. Veckans hitvarning:

Jason Mraz - I´m Yours

Huh, hallå!?

ZTV alltså. Seriös kanal...



Kommentarer
Postat av: Jos

uhh ny bloggdesign :) fräsh. lika fräsh som bilden på dig ^^

2008-03-27 @ 23:53:36
Postat av: Yvette

Ärligt så stavas det läppiercing ;-) Man kan inte ha tre lika konsonanter efter varandra (så nu vet du det, haha).

Förresten såg jag också det där med Veckans Hitvarning. Rätt roligt, men... tja, ja. Äh, jag vet inte... Låten är i alla fall bra :-)

Postat av: Niki

du som gillar att håna bella. lite material att gå efter:

http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=492443&avdelning_1=101&avdelning_2=101

"Enligt Niklas är "Blondinbella" ökänd i krogsvängen för sina skriverier, som gör gällande att hon rör sig flitigt på innekrogar, både i Stockholm och på andra ställen. Alla vet det och ingen vill riskera sina alkoholtillstånd genom att släppa in henne."

Mycket amusant.

2008-03-28 @ 18:20:22
URL: http://blindo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback