Konversation utspelad mellan säljare och kund på Fältöversten, Karlaplan.



Vi på telenor har just nu en kampanj som innebär att man får prova mobilt bredband två månader kostnadsfritt. 60 fritt surfande för att sedan lämna tillbaka det om man inte var nöjd. Sjukaste sekvensen utspelades nyss:


Nemo: Hej där! Är du intresserad av att prova två månader fritt internet?
Kund: Ja, det kanske vore skoj! Ja, varför inte!
Nemo: Kanonbra! Då får jag bara be om legitimation..?
Kund: Självklart!

Köpet utförs och slutförs.

Nemo: Hoppas du blir nöjd nu då! Det tror jag du blir!
Kund: Men hur gör jag nu då lite mer exakt?
Nemo: Du stoppar in kabeln i USB-porten i datorn och sen är det bara att tuta och köra!
Kund: Men jag har ingen dator ju.. hur gör jag då?
Nemo: ????????????

Köp avbryts...Jag blir tvungen att lägga hela skiten i en "Akut-låda" och skriva en "förklaring" på det hela.. Akutlådan som bara används i alla nödvänligaste nödfall när något riktigt sjukt händer...ungefär som nu. SUCK! Människor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback