Kissa i dusch och handfat.


Läste precis Schulmans blogg (för övrigt Sveriges i särklass bästa och mest underhållande blogg... förlåt Emil) och Calle skriver ett inlägg om hur folk kissar i duschen och att han brukar kissa i handfatet när han är full. Som att han är unik med det eller?! Om jag visste hur många handfat jag kissat i på fyllan i mina dagar skulle jag skriva en bok om det. "Kissa i handfat" skulle boken heta. Kissig bok. Är jag äckligast i världen nu eller är Calle Schulman äckligare?

Gillar dock en kommentar han fick till inlägget om detta, kommentaren löd:

"Jag duschar inte förrän jag blir kissnödig."

DET tycker jag var roligt.

Kommentarerna i övrigt är som en stor debatt mellan folk som tycker det är äckligt eller fullt normalt att kissa i duschen. Det är ungefär ett fifty fifty läge. Väldigt jämnt i åsikterna. Jag måste säga att jag tycker fan inte det är någon fara att kissa i duschen (förvånade att jag har den åsikter?). Vad är det äckliga egentligen? Man duschar och tvättar ju ändå av sig...

Vad tycker ni? (varför känner jag på mig att detta inlägg bara kommer ge anonyma kommentarer?)



Kommentarer
Postat av: Inte Calle

Alex Schulman heter han väl??

2008-03-02 @ 22:49:24
Postat av: Anonym

Hahaha Schulmans är ju två bröder ditt offer! haha

2008-03-02 @ 23:00:45
Postat av: Kim

Kiss i duschen e naturligt =)

2008-03-03 @ 01:41:02
Postat av: Valentin

Kommer ihåg en mycket känd interjuv med madonna, där hon säger att det ska man göra. För de motverkar fotsvamp...

2008-03-03 @ 05:21:55
Postat av: em

Jag tycker det är äckligt. Jag tycker även att det ser ut som att killar kissar i duschen hur de än gör iom att vattnet rinner av längs kuken. Det är inte en bild man vill ha i bakhuvudet när man ger huvud.

Postat av: Valentin

Tänk på att alla flickor som läser denna blogg inte är 18 än, vårda språket lite...

2008-03-03 @ 15:12:30
Postat av: hhhhhh

50% gör de och resterande 50 % ljuger om att de inte gör de. samma sak med att lägga papper i toan innan man skiter, vem fan gör de egentligen? "plums-stopp" palla.

2008-03-03 @ 16:43:28
Postat av: Anonym

Jag som trodde du gillade kuk, Gayen.

2008-03-04 @ 13:17:08
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Niki

Jag är fan tjej och jag gör det jämt. Kanske inte om jag duschar tillsammans med någon eller hemma hos någon annan förstås. Kanske.

2008-03-06 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback