Kärlek, juice and sober at last... life as it should be


Fick lite skit av älsklingen ang senaste inlägget att jag glömde nämna vår otroligt mysiga dag vi hade igår så jag gör det nu istället. Hade en underbart mysig heldag med henne igår. Den innehöll allt man kan tänka sig och drömma om. Inklusive lång sovmorgon, god lunch, bad, konstiga ljud och grimasher (mhm..) och myyys. <3 Tack för den fantastiskt mysiga dagen baby! <3

I övrigt så dricker jag färskpressad grapejuice och tittar på Mr and Ms Smith som är en ganska dålig film.

Hoppas ni festprissar back home får en trevlig helg. Själv har jag, som det ser ut nu, min första vita helg på typ 4 år...

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: jasna

hej nemo ville bara säga att jag älskar din blogg =) men vännen skäggetorp ligger i linköping inte utanför.. och precis där ni står såg jag en kille bli knivhuggen förra året ... lite läskigt så va rädda om varandra he he ... puss o kram

2008-03-14 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback