Jag vill ha en trekant med Linda Bengtzing och Tilde Fröling.


Alla har vi dåliga dagar. När allt bara känns fel och hopplöst. När ingenting stämmer och man känner sig allmänt låg och dålig. Mina senaste dagar har varit så. Känner mig så svag och ynklig. Säljer dåligt atm och längtar hem. Känner mig vilsen och trött på det mesta. Det är i såna här situationer man känner sig tacksam för att man bor på ett fint hotell. Tomelilla har ett sådant. Jättetrevlig personal och väldigt mysiga rum. Lagom lyxigt liksom. Plus att jag fick ett dubbelrum all for myself :-) Nu när jag just anlände hit bestämde jag mig för att unna mig något trevligt så jag gick till restaurangen brevid och tog en "take away" oxfilé och klyftpotatis. För att muntra upp mig själv lite grann i dessa hårda tider. Det funkade lite i alla fall.

Namnet Nemo verkar gå hett ute på marknaden just nu btw. Citroén håller på och hårdlanserar en ny bil som heter Nemo (Kolla bara på rumpan på alla SL-bussar så får ni se). Och i Miami öppnade det en ny lyxrestaurang som hette Nemo här om dagen. Dom borde fråga mig först. Jag borde tagit patent på det namnet när jag föddes. Tjänat lite pengar på den där jävla filmen också. Jag var glad när den kom! Det var jag indeed! Men nu alltså.. Nej, Fy fan. Jag kan inte räkna alla gånger folk relaterat till filmen när jag presenterar mig för dom. Den dagen någon INTE säger "Hitta Nemo" när presenterar mig för dom... den dagen alltså.. det blir en stor dag för mig.


Fick reda på en sak som fick mig att höja på ögonbrynen. Min pappa (En för övrigt mkt väl omskriven man i denna blogg) har piercat sig. 47 år gammal så har han piercat sig i överläppen.. (!) Vad säger man? Åldernoja? Eller nåt.. Undrar verkliigen om det blev snyggt. Återstår att se...


Bästa hemsidan just nu:

www.bellasuger.se


Det är lustig det där med mytomani. Hur det är runt omkring oss hela tiden. Visst är det kanske ett överdrivet uttryck för vissa, och i många fall är det nog vita nödvändliga lögner.. men jag vet en tjej som definitivt borde klassas som mytoman. Hennes betéende är sannerligen anmärkningsvärt. Hon ljuger gång på gång för jobb, vänner och pojkvän. Allt för att rädda alla märkliga situationer som hon sätter sig själv i (Tack vare dessa lögner in the first place). Det känns som ett sjukligt betéende just för att hon själv inte alls verkar fatta allvaret i det hela. Hon lever vidare i sin lilla bubbla i tron om att ingen någonsin kommer komma åt henne. Att hon är bäst av alla i hela världen och kan göra precis som hon vill. Kanske borde någon verkligen sätta henne på plats.. Något borde verkligen hända så att hon fattar allvaret i vad hon faktiskt sysslar med. Stackars lilla människa.


Undrar hur många % av dagens flygressenärer som förstår sig på "Flight mode" i mobiltelefonin? För när jag satte på flight mode så får man väääldigt många sura blickar som bara skriker "STÄNG AV MOBILEN DUMMA UNGE!". Jag tror inte många "vanliga" människor vet om funktionen utan det är nog snarare bara insatta människor och affärsmän som är bekanta med det. För det var verkligen sjuukt många sura blickar när man hade mobilen på under flygresan...


Vill ni veta en ganska flippad sak? En sak som symboliserar rätt bra hur frisk min familj och släkt är. Min kusin..Först och främst har hon bytt namn två gånger tror jag.. Men det är ju inte såå sjukt. Det sjuka är det som nu ska genomföras. Håll i er nu. Hon ska nämligen genomföra ett könsbyte. Från kvinna till man. Och det är inget som hon bara spekulerar i.. nej nej. Hon har redan börjat äta manliga hormonpiller. Hon har börjat förvandlingen. Hennes föräldrar har gått med på det och hon ska snart börja operera sig.. Alltså?! Hallå?! Är det någon hemma?! Ja, vad fan säger man. hjääälp. I´m speachless.

Jag hörde en snutt på ZTV här om dagen att Arash har gjort en låt med Shaggy...? Först trodde jag bara att jag inbildade mig när jag hörde deras båda väldigt karaktaristiska röster tillsammans från TV;n men det var sant. Vet någon hur detta väldigt udda samarbete kommer sig? Lilla svenska Arash (för visst är han svensk?) med internationella storstjärnan Shaggy (för visst är han en storstjärna?) ? Märkligt men samtidigt rätt coolt! Måste lyssna in låten nu och se om det är något att ha....


Ska man sova? Ja, i think so. Ny vecka i morgon. Ny vecka ger nya möjligheter.
Lovar mig själv nu en riktig nytändning.. Både psykiskt, fysiskt och jobbmässigt.
Ska rycka upp mig med min kost. Äta och sova bättre. Ge 110% järnet på jobbet
och styra upp mitt (tillfälligt) väldigt struliga privatliv...

God Natt

Kommentarer
Postat av: lallarbuster

JAG HAR NY BLOGG ÄLSKLING

2008-03-24 @ 03:30:04
Postat av: Niki

Hitta Nemo. Världens sämsta skämt.
Det kan ju bara vara mobboffer som drar den när ni hälsar. Såna människor som även skriver insändare till Aftonbladets klick när de sett Eva Dahlgren äta en pizza slize på Arlanda.

2008-03-24 @ 15:57:20
Postat av: Niki igen

"Mycket klagade var det också över pengar, hur lite man har. Det hör jag aldrig bland mina vänner?
BAHAHHAHAHAAA! Asså seriöst- om blondinbella visste hur rolig hon var skulle hon fan vara farlig.

?Folket som röstar blått är antaligen mer pålästa?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Fast egentligen tycker jag det är sorgligt att folk ens lägger ner så mycket energi på henne. Hon borde istället förintas genom att inte låtsas om.

2008-03-24 @ 16:04:41
Postat av: emil

Men Nemo du kan ju sätta dig in i hur det skulle vara att gå igenom livet med ett NEEEMOOOO!! FÖRGRÄMMADE UNGE!!!! IN I SNICKERBOA!!!

Min jävla barndom är förstörd :(

Postat av: karro

Jag saknar dig :(

2008-03-24 @ 17:55:41
Postat av: Carro

Tjena,

Visst e Arash GRYM, fatta chocken ja fick oxå. Jag hörde Arash snacka på Mix Megapol om hur de kom sig att han o Shaggy gjorde en låt ihop. Tydligen va de ute o festa en kväll o Arash började skämta om att han inte fatta ett dugg av vad Shaggy sa.... alltså med tanke på hans Jamaicanska engelska dialekt. Shaggy kontra med att han inte fatta några av Arashs texter helelr (han sjunger ju på persiska). Då bestämde de att göra en låt ihop där ingen av de förstod va den andra sjöng, hehe!!!!

Hursomhelst låten Donya rockar fett!!! BTW hittade videon på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=oLd3sWshH0E

2008-03-26 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback