It´s a small world after all


Står och jobbar i en galleria i Helsingborg nu. Vem skådar jag? Om inte Christine Meltzer från Hey Baberiba! Det lustiga är att hon och hennes två kollegor från det programmet är båda stammisar på Ica Kvantum Värmdö där jag jobbade i några år förut.. Och hon har handlat av mig där ett par gånger. Jag var tvungen att säga hej och fråga henne vad hon gjorde här. Hon kände glädjande nog igen mig! (påstod hon iaf). Det visade sig att hennes bror bodde här i Helsingborg och hon firade påsk här med familjen. It´s a small world after all :-)

Konstaterat:

Hon måste vara en av dom hetaste 35taggare vi har i Sverige!



Fotnot: Och ja, visst ringde hon redan med telenor...

Kommentarer
Postat av: Niki

Åh hon är så snygg och smal. Och så jävla duktig. Om jag skulle välja en annan kvinna jag skulle vilja vara så är hon absolut en het kandidat.

2008-03-22 @ 13:33:14
Postat av: Anonym

vad hände med alkisinlägget?

2008-03-22 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback