i don´t wanna wait another minute, put me out of my misery


Usch. Jag är nog lite flygrädd ändå. Jag gillar inte starten alls. Jag tycker det är skakigt och jag får rysningar längst ryggraden. Inbildar mig att planet strax efter lyftning ska vända nedåt rakt ner i marken. Landningarna tycker jag är mer chill. Dom känns säkrare på något sätt. Jag sitter på Arlanda nu. Planet försenat. Jag som var här tidigt redan innan och så ska det vara ännu mer väntan. Riktigt segt. Försenat pga snöovädret. Man blir ju lite nervös alltså. Det är ett riktigt jävla oväder outside. Tänk om jag krashar? Tänk om nu ikväll är den där "En på miljonen" som dom pratar om när man pratar om plan som störtar. Om jag krashar så blir det här mitt sista blogginlägg och då får ni göra min blogg till ett sörjesforum. Skriva lite saker och minnen om mig. Hoppas ni har några goda saker att säga då.




Jag hatar blondinbella. Vet ni varför jag hatar henne? För att hon har så sjukt många läsare och får sån äcklig uppmärksamhet. När det enda hon egentligen gör är att skriva om är hur jävla populär hon är och hur stort inflytande hon har på alla i Sverige. Hur beundrad och perfekt hon är när i själva verket hon bara är en äcklig liten bortskämd slyna. Hon BARA tjatar om hur stor hon är och hennes fula jävla kläder. Är inte det sånt som ALLA människor kan skriva? Vad är hon duktig på? Hon är inte unik för fem jävla öre. Hon äcklar mig något enormt. Fy faan! Go Schulmans. Hoppas dom sänker henne totalt så hon fattar hur patetisk hon är. Bort.



image63

Och såhär behandlar jag min lilla systerson Ludvig.....


(OBS. 0% armmuskler och extremt fult léende)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Avundsjukan tar sig nya former ser jag... Lite lessen att inte du har lika många "unika läsare" varje dag? Men vet du, du kan ju alltid bifoga listan på de bästa Telenor-säljarna just nu, då kanske ditt ego mår lite bättre...

2008-03-20 @ 11:52:48
Postat av: Valentin

Jesper, inom hip hop-kulturen så finns det ett ord för sådana som dig "haters":

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hater

2008-03-20 @ 14:36:44
Postat av: Nemo

Bra Idé Jesper! Kanske gör det i nästa inlägg! Tack :)

2008-03-20 @ 17:57:31
Postat av: Anonym

VAD FAN GÖR DU MED BARNET !?!

2008-03-20 @ 19:12:14
Postat av: Anonym

anonyma idiot, du ser att barnet skrattar och är glad va? ser inte ut som han lider precis..

2008-03-20 @ 21:12:04
Postat av: Niki

"VAD FAN GÖR DU MED BARNET !?!"

hahaha! Det kanske var blondinbella som skrev? Hon jämförde nog ungen med en handväska, och det vet vi ju alla vad som händer om man håller en sådan upp och ner - ve och fasa!

Ludvig är så wonderful. Vi har lekt flygplan halva kvällen och snart är han nog för tung för den leken. Snart kan han köra flygplan med mig. Jäkla unge.

2008-03-20 @ 21:35:48
Postat av: Niki

sen är det ju barnets mamma som står i bakgrunden, tvivlar på att hon skulle ta det med sådan ro om det nu skulle vara någon fara.. ;)

2008-03-20 @ 21:36:35
Postat av: Annica

Bry dig inte om personen Nemo det e bara ngn som haft en mkt glädjelös barndom som aldrig har blivit hissad lr busad med....
Tur att det finns folk som haft en glad barndom iaf =)

2008-03-21 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback