Borta för en sekund..


Ibland vill jag bara komma bort från allt. Långt bort till värmen. Under en lång jävla tid. Komma bort från lögner, svek, falskhet och idioter. Komma bort från bråk, tjaffs, ansvar och plikter. Komma bort från ångest, nojja och hat. Jag vill slappna av och inte behöva tänka på någonting. Jag vill känna lugn och harmoni i hela kroppen. Jag vill.







Alla är vackra på sitt sätt! Även jag!







fat couple - nice!


(ps. väl medveten om att jag ser rätt fet ut på den här bilden) 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fet äcklig brud... han till vänster på bilden eller? såna som du ger mig krupp

Postat av: sofian

du är så patetisk att du måste tryckar ner andra människor, too bad

2008-03-17 @ 23:22:58
URL: http://sofiafrisks.blogg.se
Postat av: Nemo

PUSS!

2008-03-18 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback