apple bottom jeans boots with the fur


Jag hatar att jobba i Stockholm. Det är så jävla svårt. ALLA människor "har redan vad dom behöver" och är otrevliga, dryga, svåra, stressade och tråkiga. Det är sån extrem skillnad på till exempel Värmland och Stockholm. Där stannar folk och pratar lite skit även om dom är helt ointresserade av produkten. Då kan man lixom bara va skön, göra sin grej, babbla lite skit etag och igenom det inge ett förtroende hos kunden.. på så sätt BLIR dom lite sugna på produkten. Här i Stockholm får man verkligen KRIGA och kämpa järnet för varenda litet säljprat.. Det är jävligt synd att det ska vara så att man verkligen avskyr att jobba här... När det är så underbart på ett sätt att jobba i Stockholm: Det faktum att man får träffa och sova med sin älskling <3

Jag bara älskar Schulmanbröderna och deras blogg. Samtidigt hatar man ju att man älskar dom eftersom i princip alla gör det. Men det är omöjligt att inte charmas av deras ständiga påhopp och provokation. Jag tycker det är så roligt hur dom hånar bloggar som Kenzaa och Blondinbella. Jag skrattar högt framför datorn när jag går igenom alla kränkade inlägg dom postar dag för dag. Dom är så jävla smarta och roliga. Mer Schulman´s åt folket!


Ikväll ska jag käka middag, prata skit och dricka alkohol med trevligast möljiga sällskap.
Calle, Helena, Gayen och Isabel. Blir det ärligt talat bättre än så? Svårt att tro det..

Kommentarer
Postat av: Annica

Jo 08:or kan vara tröga vad gäller nya grejjer...men vi på *buschen* tycker att det e skoj när det kommer nya mänskor som vill snacka lite :P
Skämtåsido =)
Men lite sanning ligger det i det.

Jag önskar dig & din love en riktigt rolig & trevlig kväll!
Det måste ju iaf vara det mest positiva med jobbet att få vara hemma även om hemma just e Sthlm =)

2008-03-03 @ 17:21:29
Postat av: Niki

Mäh! Jag blev så besviken när jag gick in på deras nya blogg. Skrattade inte en enda gång!
Bara mass fylla och spyor, som i vilken förortstonårings blogg som helst...

Sen har ju Alex satt Kenza på sin innelista i Aftonbladet, är inte det lite motsägelsefullt?

2008-03-06 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback