And if we all try, we can live as one.


Och jag går runt med 10.000 tankar i huvudet. Jag har så många funderingar och tankar som orsakar kaos i mitt inre. Jag vet varken ut eller in längre. Väljer jag rätt? Hur prioriterar jag? Livet är så fasansfullt kort.. Ska jag eller ska jag inte? Vad tjänar jag på? Vad är bäst för mig? Vad kommer ge mig mest och gynna mig mest? Bör jag tänka på det säkra eller våga chansa? Bör jag vara glad över det stabila nuläget eller sträva efter det bästa möjliga scenariot? Ska jag våga för att vinna eller ska jag inte göra någonting alls? Jag känner mig väldigt vilse. Sommaren närmar sig med ruskig fart och valen är många. Besluten kantas av ångest och förtvivlan. Vad jag än gör sårar jag någon... Vad jag än gör så gör jag någon besviken.. Jag måste vara stark och vara realist.
Kan jag vara allt?



Ikväll ska jag gå ut och supa mig laglöst full.
Helsingborg..Det är er tur.
Lätta på sinnet lite. Behöver det...Not feeling very well..







Tänk om min tjej var lika snygg som Blondinbella...
Då skulle jag vara lyckligast i vääärlden.. =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ HJVÄLA FUL

2008-03-21 @ 19:37:50
Postat av: Anonym

SÅ HJVÄLA FUL

2008-03-21 @ 19:38:01
Postat av: Anonym

Haha blondinbella är verkligen sjukt skabbig :/

2008-03-21 @ 20:04:38
Postat av: ISABELLA SÅÅÅKLARRTT!!!!

Var det där ironiskt eller helt sant? Jag tycker inte att hon är ful iaf. /Isabella

Postat av: Anonym

Hahahha...smart brud! Tur att folk förstår sig på ironi iaf! hahahhaha

2008-03-21 @ 21:50:29
Postat av: Kajsa

Blondinbella är riktigt jävla ful skulle jag vilja påstå.

2008-03-21 @ 21:51:54
Postat av: Niki

"Vad jag än gör sårar jag någon... Vad jag än gör så gör jag någon besviken.."

Du måste bortse från det och utgå ifrån vad du själv känner och hur saker och ting kommer påverka dig. Det är någonting av det svåraste som finns- men i slutänden leder det bara till att du själv blir sårad och besviken om du skall försöka leva upp till andras önskemål jämt och ständigt.

Jag är precis likadan, och försöker ständigt jobba med det- men jag tror ändå att man innerst inne oftast vet vad som är rätt för en själv, man är bara rädd att -just det- såra någon annan.


Om jag skall komma med en åsikt, du vet nog vad jag syftar på, så vill jag bara säga att jag tror du begår ett av ditt livs största misstag om den här grejen blir av.
Jag känner inte den andra parten så väl, men min livserfarenhet och det faktum att jag helt enkelt är kvinna säger mig att du i detta fall inte både kan ha kakan och äta den.
En väldigt brutal men enkel sanning.

Sen är det inte mitt liv att leva. Det är du som avgör hur du vill ha det- och är du beredd att riskera det så kan ingen hindra dig. Bar du själv är medveten om vad det är du sätter på spel- och med allra största sannolikhet kommer förlora.

Jag älskar dig bror.

2008-03-22 @ 13:43:38
Postat av: Niki

kunde se klippet först nu. Seriöst!
"Jag blev alltid framröstad till Lucia"
HAHAHAHA. Fan jag kanske skall läsa hennes blogg trots allt. Det lutar åt att den skulle kunna vara grymt underhållande. Vet dock ej om jag vill sponsra. Vi får se.

ps. Hon är garanterat skitnöjd över att läpparna svällt upp. Det är ju oftast det som är syftet med restylane...

2008-03-25 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback