Alex Schulman


Fy fan. För er som missat den (Om det nu finns några?!) så måste jag bara länka till världens överlägset bästa och mest underhållande blogg. Bröderna Schulmans blogg. Om man jämför den med exempelvis Blondinbella så är det verkligen som natt och dag. Extrem klasskillnad. Det Calle skriver är ganska bra.. Visst, man skrattar då och då och ja.. Det är helt okej men det Alex skriver är fullständigt makalöst. Mannen är ett fullfjädrat geni. Jag skrattar högt dagligen åt hans verk. Man måste beundra honom. Jag skiter i om han bara spelar en roll när han bloggar och om han inte är likadan i verkligheten. Han är Sveriges i särklass coolaste människa. Så jävla skarp, bright och skön. Hoppas mannen aldrig slutar blogga! You gotta love it :)

http://www.schulmangruppen.se/




Kommentarer
Postat av: Tessan

Kan bara instämma. Mannen är ett geni!

2008-03-28 @ 20:14:27
Postat av: Peter

Vad snackar du om. Han slutade blogga i höstas. Låter som du inte läste hans andra bloggar, vilket skrämmer mig.

2008-03-28 @ 20:45:31
Postat av: Nemo - Bloggowner

Jag läste både bloggen på Aftonbladet och bloggen på Värmlands folkblad. Så han slutade blogga i höstas? Jaså. Vad är det då han gör på www.schulmangruppen.se ?? Spelar Curling?? Idiot.

2008-03-28 @ 20:56:44
Postat av: Anonym

Oj Peter. Du blev lagom ägd där..

2008-03-28 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback