Weed makes it all bright



fuckers fuckers fuckers! Som Stifler hade uttryckt det i American Pie. Nu sitter jag här på en härligt hotellrum i lilla Tomelilla och ville bara skriva att allt är bra och det går bra för mig. Lever upp till förväntningarna. Säljer rätt bra and living the good life. Fast det kanske är tabu att skriva så? Jag kanske ska skriva att allt går åt helvette och att jag inte säljer någonting? Att jag skär mig i armarna och gråter mig till sömns varje kväll? För så fort man skriver något positivt eller något som man är stolt eller nöjd över så SKRYTER man ju och det är hemskt... TABU! fyyyy Nemo!

Vem fan hade trott att ett lumpet litet inlägg om en mobiltelefon skulle få 59 kommentarer? ja herregud. Jag trodde inte någon skulle ta sig tid att kommentera det.


Rest In Peace Heath Ledger!
Fantastiskt skådis. Inte minst i mästerverket Brokeback Mountain!
Se den om ni inte gjort det! Missa inte!



Fick precis reda på att en gammal favoritlärare ligger döende i Cancer. Värdelöst. Hon har två barn i mellanstadiet. Så jävla ovärt, orättvist och tragiskt. Håller verkligen tummarna för henne men det verkar kört... Suck. Döden är verkligen omkring en all the time. Spooky indeed.



För alla som är intresserade av snygga tjejer!

Hayden och Alba ska ha en sexscén i den kommande filmen "AWAKE"

Jag har tre ord för det... eller fyra då... Oh my fucking god!




Kommer hem på Tisdag kväll. Dom som känner sig manade, sugna och välkomna får mer än gärna hänga med ut på Onsdag och dricka några öl och snacka lite skit :) det blir nog en mysig kväll! För sen några dagar senare drar jag ju iväg igen...


Undrar om jag vågar säga något utan att 10 pers blir galna och säger att jag skryter? Ja fan.. Jag testar! Iaf var det så att när jag stod och sålde idag i ett litet köpcentrum så var det ett tjejgäng som gick förbi mig.. Vad kan dom ha varit.. 18 år kanske? Ja det låter logiskt. Dom stod iaf och glodde på mig typ 10 meter bort och fnittrade i ca 10 min. Sen kom en av dom fram till mig och sa "Jag måste bara säga. Vi tycker du är så sjukt snygg. Om du undrade varför vi blev kvar här...". Jag blev så glad! Sånt kan ge en så mycket. Call me a loser men det gjorde min dag lite grann :)


Hörde något på radio lite snabbt om att Michael Jackson och Akon har någon låt ute ihop eller hörde jag fel? någon som har lite info till en vilsen bonde ute på vishan? Blev fett nyfiken alltså!!




Ni får ursäkta det väldigt tråkiga inlägget men jag ville egentligen bara höra av mig. Jag sitter på min roomies kassa bärbara dator med lumpet uppfuckad mobilt bredband så förutsättningarna var inte dom bästa.. men men :)


Puss och God Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Michael Jackson och Akon har gjort en remix av Jacksons låt "Wanna Be Startin´Somthin" Första singel på hans 25 års jubileum (25 år sen Thriller släpptes) Kommer komma med fler låtar med bla Kanye West Will.I.Am, Fergie osv.
Hoppas det stillade din nyfikenhet lite :)

2008-01-25 @ 01:35:46
Postat av: A

Vem är läraren som har cancer?
Har gått i samma skola som dig från 6an till studenten så kanske vet vem läraren är?

2008-01-25 @ 05:11:11
Postat av: Alexander

Den är inte alls så bra. Jag blev grymt besviken i alla fall..

http://myspace.com/michaeljackson

2008-01-25 @ 06:29:20
Postat av: Valentin

men det är ju inget nytt, akon kör sitt vanliga "gnäll" och totalt misshandlar en modern klassiker!

2008-01-25 @ 10:46:49
Postat av: Nyfiken

vem är A?

2008-01-25 @ 20:21:08
Postat av: Kajsan

saknar lite bilder på dig i blogginläggen!

2008-01-25 @ 20:37:35
Postat av: Buster ! ,

Hahah, nemo g0es bondehoes ellör :D?

Postat av: S

Håller med...Rest In Peace Heath Ledger! Mkt bra skådis.

2008-01-26 @ 13:15:38
URL: http://www.sofiahedin.blogg.se
Postat av: Anonym

Har han fortfarande tjej?

2008-01-27 @ 14:33:27
Postat av: Leo

ja

2008-01-27 @ 15:24:53
Postat av: Anonym

dåra?

2008-01-27 @ 16:37:41
Postat av: Alexander

timbas nya:

http://www.dailymotion.com/video/x46en7_nma-2008-mpokora-dangerous_music

dangerous. rätt bra

2008-01-27 @ 22:02:05
Postat av: Valentin

Fy fan va pojkband!!! Blä! Sen att killen som sjunger är "k-fed:s" dubbelgångare hjälper lixom inte....

2008-01-28 @ 12:03:00
Postat av: Alexander

fransk K-fedlookalike-wanna be justintimberlake-pojkbandskille, sa jag precis till en polare i skolan.
Men ändå lär det bli en hit

2008-01-28 @ 12:29:54
Postat av: Niki

Nemo då! blir inte din tjej sotis när du skriver sånt där ;)

2008-01-29 @ 19:04:03
Postat av: Valentin

Nej, hon hajar vilken välvald investering hon gjort=)

2008-01-29 @ 19:20:24
Postat av: Anonym

Kommer du ifrån Värmdö från början? För det förklarar ju ganska mycket varför du är som du är...

2010-12-07 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback