last king of värmdö





Harder Better Faster Stronger


 

Tror detta på något sätt blir mitt riktiga lyft från Värmdö. Eller lyft och lyft.. Det blir snarare the final step för att sedan  inte återvända. För när jag är klar med Telenorjobbet - Om en vecka eller om ett år... Så kommer jag inte flytta tillbaka ut till Värmdö. Jag orkar inte. Jag är färdig här känner jag. Fast vart vill man leva är ju frågan...? Stan eller utanför Stan? Kanske inte ens i närheten av Sthlm? Time will tell...

19.20 ikväll lyfter mitt plan från Arlanda till Malmö. Jag flyger ned ensam mot Sveriges nedre regioner. Planet mot succé eller misär? We´ll see.. Jag ska flänga runt på fyra olika locations i Skåne det kommande tio dagarna. Ska jobba med tre olika säljare som jag aldrig träffat vilket blir jävligt spännande och roligt men samtidigt lite nervöst. Jag har gett mig fan på att bli grym på det här dock. Och med flygresa ner, fina hotell och sen hotellfrukost varje dag så kan man ju inte få bättre förutsättningar iaf...

Upptäckte precis att man kan lattja med facebook, msn, SL och andra roliga saker på min jobbmobil. Har inte kollat upp om man kan blogga med den än men det återstår att upptäcka. Tror fan inte det dock.. Det blir lite väl omständigt kanske. Rolig funktionsrik telefon iaf!



Nej fan, Nu ska jag fylla Ipoden med lite ny fräsh musik, duscha och packa väskan.



So long suckers!








Kan man annat än älska det här?
Ljuvligt. Älskar deras utséenden.
Roxette hos Jay Leno 1992.

Kommentarer
Postat av: S

Det är därför man bor i Täby så man inte tröttnar på värmdö :)

2008-01-17 @ 13:11:48
Postat av: Kajsa

Lycka till! Jag tror det där jobbet är som klippt och skuret för dig!

2008-01-17 @ 13:16:05
Postat av: J

Ja för täby är ju så sanslöst mycket bättre menar du S?

Postat av: Anonym

Hahahaha, touché på J är :D

2008-01-18 @ 03:22:35
Postat av: Anonym

Saknar ditt bloggande :/

2008-01-18 @ 23:16:34
Postat av: S

Haha ne det har ja inte sagt ;) bara att det inte är värmdö :P

2008-01-19 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback