2007/08



Folk sysslar med summeringar och sånt shit.
Jag gör inte sånt. Eller lite kanske... 2008 har varit det absolut mest händelerika år i mitt liv. Med Bulgarienresan, studenten, tågolyckan, 20årsdagen, uppsägningen på Ica, träffa Isabel på riktigt, Justin Timberlake-konserten och mycket mycket annat. Många väldigt stora saker har skett. Både bra och dåliga. Det har varit ett mäktigt år...

..Som fick ett halvvärdigt slut tyvärr...


Inleddes dock med en rätt mysig middag hos Leo med dom närmsta. Vi körde öl-spel och spelade tv-spel. Söp oss fulla för att sedan ta Taxi ut till en Värmdöfest.. Ja, redan där var det väl dödsdömt? Skämt och sido.. Faktum var att jag hade höga förhoppningar på detta då det var väldigt många sköningar med. I princip alla mina närmsta var med. Men redan när man klev in i huvet så osade det en stämning om bråk i luften. Men fick konstiga blickar och små obehagliga puttar då och då från konstiga gangster-liknande figurer. Helt obefogade. Så jävla skumt. Sen så, precis som väntat, spårade det hela ur. Fast som tur är så var ingen i mitt gäng inblandad men satan vad folk slogs alltså. Typ ett gäng på 20 pers brakade bara samman helt plötsligt med knytnävar. Alla mot alla. Det såg helt stört ut. Fast massvis med föräldrar och poliser kom and that was it. Idioterna fördes bort och festen fortsatte, på ett mycket lugnare sätt då såklart.. Fast kul vill jag tyvärr inte påstå att det någonsin blev på riktigt. Synd. Jag hatar bråk. Jag hatar folk som slåss. Jag fattar inte vitsen. Jävla idioter.

Kom hem med en full plutt under armen vid 8-snåret i morse. Trasigaste individerna man kunde skåda i ett väder som inte var värt namnet. Hade inte sovit mer än några minuter vid det laget... Lite missnöjd men samtidigt får man vara nöjd över det lilla - att man faktiskt firade in det nya året med i princip alla människor man faktiskt älskar. En stor del av dom iaf.


Sen så är ju du skön också. Betar av oss en efter en. Som någon slags knullspel. Du har liksom haft sex med mig och tre riktigt nära vänner till mig nu. No offense baby men get a grip för fan. Det ser inte så bra ut. Framförallt inte så fräsht ut... It´s only for your own best. Håll ihop benen i framtiden när du festar med oss men om du MÅSTE knulla någon så får du fan välja någon utanför vårt gäng iaf för just nu är du bara äcklig. Osmaklig.











Två konstateranden under gårdagen:

- Lillebror som är 14 år gammal har köpt nya skoj... storlek? 48.5... My fucking god

- Jag plockade ut min tungpiercing. Motivering hittar ni i tidigare blogginlägg.



Jag slängde iväg några sms till pappsen.. Om vad jag tyckte om att han sov ihop med P i går natt. Jag var beredd på en storm av svar och samtal. Bortförklaringar och ursäkter i alla möjliga former.. Men ingenting. Nothing. Inte det minsta knyst tillbaka. Jag är chockad. Undrar vad han tänker på. Undrar hur han resonerar. Vad han vågar och tänker. Vad han prioriterar. Han kanske har svår beslutsångest...

Vad gör du pappa? Hur mår du?




Imorgon kommer Nanna och Ludvig och hälsar på! Så jävla mysigt. Han inte träffat den lilla knodden på månader. Han går ju helt själv nu. Spatserar omkring och gör sin grej. Han lär ju ha växt som fan. Så fint att få träffa honom och pussa på honom. Och okej då Nanna, det ska bli kul att träffa dig med ;-)



Jag är så trasig. Jag tror inte jag känt mig så seg, trött, trasig och krasslig som nu på evigheter. Jag känner att jag bara vill lägga mig och sova och sova i 40-50 timmar.. Jag har lite ont överallt i hela kroppen typ. Det är uppdelat. Känner mig som en slut gammal människa. Hade det varit en helt vanlig kväll igår hade jag aldrig gått ut och festat. Det var lite "sista dagen i sunny beach"-syndromet. Jag vägrade inse hur jävla dåligt jag faktiskt mådde. Nyårsafton ska det till jävligt mycket för att man ska banga ur. Jag festade och körde All In för att man var tvungen och skulle - inte för att jag verkligen ville, hade lust eller kände att jag orkade..

..Och idag får man sona för sina dumdristiga handlingar...



Mycket riktigt vackra damer på partyt igår faktiskt men vill ni veta det ballaste? Att den allra vackraste av dom var min. Bara min! Nu ska jag ta bussen hem till henne bara för det. Vi hörs snart igen...


Peace out & Gott nytt <3

Kommentarer
Postat av: K

vad är det för snack om att en tjej är äcklig för hon haft sex med dig och flera av dina kompisar? det är ju exakt lika mycket erat ansvar, it takes two remember? ni ligger alltså på samma låga nivå allihop, så omoget att tjejen alltid får ta skiten. Pinsamt skrivet...

2008-01-01 @ 20:59:43
Postat av: J

Håller med helt och hållet !

2008-01-02 @ 00:51:41
Postat av: D.

200 spänn på att K och J är samma person.

2008-01-02 @ 02:00:07
Postat av: Valentin

Jag förstår inte mina vänner... Ere bara jag som e så "pryd" att denna situation känns lite pinsam. 3 eller fyra (har inte så tror koll) mycket nära vänner som ligger med samma tjej, inom ett halvår. Visst jag tycker det är lungt att knulla runt, men hur jävla desperata e människor egentligen??? Sen följer tyvär jag könsrollerna som gäller oxå. Så jag kan inte säga att jag blir helt "oberörd" av hennes sätt heller...

2008-01-02 @ 04:00:41
Postat av: C

Följer könsrollerna? Vad fan ska det betyda? Du säger ju det på rätt sätt, Valrntin, det är inte bara tjejen som knullar killarna, killarna som är nära vänner väljer att knulla tjejen. Min åsikt är sådan att så länge ingen är upptagen, så länge det inte går att såra, då är det bara att sära bredare. Utan tvekan. Ses är en mänsklig rättighet! Plus att killar är så lössläppta.. Tjejer kan ju bara väkja och vraka. Och varför springa på krogen och leta om man har fyra heta under samma tak? Firtsätt ligg tjejer, det är nyttigt, hälsosamt och skönt.

2008-01-02 @ 10:53:52
Postat av: N,

Jag visste att detta ämne skulle väcka starka känslor men grejen är att jag tror ni missförstod allt på ett sätt. Visst ska folk ha mycket sex, det är bara bra. Ha sex varje dag med i princip vilka ni vill. Det är bara själva grejen att ha sex med fyra nära polare som jag tyckte var lite skumm och ursäkta ordvalet, men slampigt? Sen bör det dock tilläggas att säkra källor har raporterat att denna tjej viskade i en femte nära kompis öra under kvällen "Synd att du skaffat tjej, för annars kunde vi haft sex ikväll.."

2008-01-02 @ 13:33:41
Postat av: N

Och det är inte så att jag inte vet att jag kastar lite sten i glashus. Jag har själv gått igenom faser i livet då jag knullat allt och allt men det är över nu så det är lite därför jag varnar också. Speciellt som tjej så kan man få ett ganska osmickrande rykte när man gör såna här grejor... Det är verkligen inget illa menat, tycker bara det är korkat och osmidigt.

2008-01-02 @ 13:39:03
Postat av: Anonym

Idiotbrud som knullar på ett helt gäng pinsamt

2008-01-02 @ 14:04:14
Postat av: C

Så jävla grisigt alltså. Du kastar verkligen sten i glashus, och för att du haft tjej i typ två dagar kan du inte säga att du nu inte ligger runt längre. Riktigt pinsamt att vända kappan efter förhållandevinden - så fort singlar blir ihop med folk blir dom pryda. Det spelar ingen roll hur jävla slampiga (som du exempelvis var Nemo) dom var innan, så fort dom skaffar tjej/kille är det plötsligen dödsstraff för att ligga friskt. Tjejer, ni kanske får rykten efter er, det har jag haft. Men det betyder ingenting. Absolut ingenting betyder det, vad idioter i grupp säger. Jag har blivit kallad hora/fitta/slampa så många gånger att det är omöjligt att räkna, och vem står här idag med ett heltidsjobb, en egen lägenhet, med mer självförtroende än de flesta, med de bästa vännerna, med stundande utlandsresor, pengar att göra saker för? Jag. Att folk viskar saker i folks öron betyder absolut ingenting. Om jag vetat det när jag var 15 hade jag varit en ännu större person idag. Så pinsamt Nemo, så pinsamt. Jag tycker verkligen det.

2008-01-02 @ 14:05:49
Postat av: Anonym

Hade inte Cim slutat hänga här? Tydligen inte. Idioten med det största egot på jorden är tillbaka

2008-01-02 @ 14:20:21
Postat av: E.

I´m with Nemo on this one. Knulla runt är bara nice men man får fan ändå undvika att knulla hela gäng liksom. Klart som korvspad att det bara kommer negativt ur det!

2008-01-02 @ 14:23:25
Postat av: Anonym

Cim eller Shade? hahahahahahahahahaha

2008-01-02 @ 14:24:28
Postat av: Ebba

Var det inte Cim som hade slutat läsa denna blogg? Och som visade sig vara Shade också för en tid sedan? Hon har inte lite mage som vågar visa sig här och dessutom gå till personangrepp när hon gjort bort sig så många ggr ^^ hihi fniss

2008-01-02 @ 16:00:52
Postat av: M

"Jag har blivit kallad hora/fitta/slampa så många gånger att det är omöjligt att räkna, och vem står här idag med ett heltidsjobb, en egen lägenhet, med mer självförtroende än de flesta..." Blablabla. Det är väl ingen som någonsin påstått att man inte kan vara BÅDE slampig OCH framgångsrik?
Och när man behöver hävda sig och skrika ut till hela världen vilket underbart liv man lever kanske man borde se över sitt självförtroende ändå. Mår man så bra i sig själv så behöver man inte hävda sig!

2008-01-02 @ 16:22:10
Postat av: emilia

incest är bäst, familje fest ;)

2008-01-02 @ 16:39:43
Postat av: Jen.

En intressant debatt här på din blogg Nemo. Som jag självklart måste joina. Men jag måste tyvärr hålla med Cim eller Shade eller vem fan det nu är. Människan har en poäng. "It takes two to tango." Alla dina vänner och du hade ett val. Ni kunde ha sagt nej. Men det gjorde varken du eller dina vänner. Så ni kan verkligen inte skylla allt på tjejen. Det är hennes liv och hon får väl knulla vem fan hon vill. Det gäller dig med Nemo, och dina vänner, och alla på denna jord. Bara hon står för vad hon gör. Tänk om det hade varit tvärt om. Att någon utav dina vänner gjort detta. Hade du haft samma inställning om det då? Det tror jag ärligt talat faktiskt inte.

2008-01-02 @ 17:15:40
Postat av: Valentin

Det som jag iriterar mig på är att det känns som ett sånt desperat beteende. Och det är nått som jag defenetivt också skulle tycka om en kille i samma situation (men har aldri stött på en kille som legat med ett helt kompisgäng, tjejer) Finns det inge filter lixom (för mina vänner och tjejen) och då menar jag mer än "alla på 2 ben" Det är ju inte incest, men det börjar fan angränsa till sodomi....

2008-01-02 @ 17:26:14
Postat av: N

For my defense så hade jag sex med henne först av oss... för ganska lång tid sedan. Mitten av Augusti om jag minns rätt. Helt ärligt hade jag nog inte legat med henne om tre av mina bästa polare gjort det innan. Hur full jag än var...

Jag kommer alltig ha samma inställning till att jag tycker det är slampigt, lösaktigt och billigt gjort att ha sex med flera stycken från samma gäng under en så kort period. Speciellt så nära vänner. Det är väl självklart. För det ÄR ju det. Punkt.

Postat av: N

Och ja, jag har också varit en riktig slampa i mina dagar. Men förhoppningsvis är den tiden över nu. Jag jobbar på det då jag varit i ett förhållande i snart två månader nu. Så det är ingen fråga om dubbelmoral eller "vända kappan efter förhållandevinden" från min sida. Jag vet att jag var likadan på min tid men jag kan fortfarande säga att det är ett ganska tragiskt konstigt beteénde.

2008-01-02 @ 18:17:55
URL: http://nemonemo87.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha förlåt men nemo...Jag har faktiskt ett flertal vänner som du antingen hånglat upp eller knullat med. Om hon nu vill ha sex låt henne ha sex.

2008-01-03 @ 15:40:18
Postat av: Madde

Har C någon blogg? hon verkar ju vara den ända vettiga här..

2008-01-04 @ 18:17:33
Postat av: J

då kan du ju ge mig 200 då eftersom jag inte alls e samma person som nån annan här?

2008-01-07 @ 02:24:25
Postat av: Anonym

Jag har ju hört av mig till dig men jag vill inte göra det mer så jag skriver här istället... Jag får nog skriva mer i min egen blogg tror jag...



Nej, jag tycker jag blir glad av din blogg... Jag har ingen kontakt med en vän som var lite sådär som dig... Han har nu barn med håller fortfarande på med en jävla massa... Men jag tycker inget konstigt om honom för det... Tyvärr har en äldre tjej nu pratat så mycket om honom och överdrivit hur hon mått efter att de hade haft sitt one-night-stand så nu har jag förstört våran vänskap eftersom han tror att jag bryr mig vilket jag inte gör och det är kanske konstigt. Så jag har förstört allt och mailat honom och nu kommer vi aldrigt kunna vara vänner igen efter det här... Sen kan jag inte visa att vi är vänner för då hör denna människa direkt av sig till mig eftersom hon verkar vara som besatt av honom... Så det är hemskt... Sen har ju han varit sådär jämt... Hela tiden men hon har ju inte fattat det... Gud, man blir så trött...

2010-12-07 @ 17:11:24
Postat av: Anonym

(menade att jag mailat till din mail alltså inte ringt dig eller något annat)

2010-12-07 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback