You can try but if you try...don´t even try



First of all. Vem fan är Blondinbella? Är det någon man skulle vilja vara eller? Jag förstår inte hajpen. Är hon bra eller begåvad? Har hon uppfunnit någonting? Har hon skänkt pengar till välgörenhet? Har hon 6 fingrar på någon av sina händer eller varför är hon så speciell? Jag bestämde mig för att ta reda på detta så jag frågade min visa pålästa storesyster vad denna "Blondinbella" var för en och fick följande svar:


 Niki  säger:
hon är en töntig jävla brat som försöker framstå som godhjärtad och ödmjuk
 Niki  säger:
startade en tjejgrupp för osäkra tonårstjejer, skrev sedan i sin blogg attt hon föraktar folk som går i mjukiskläder...
 Niki  säger:
det är väldigt bra att förakta folk för deras klädval om man ska driva en stödgrupp för osäkra tjejer...





Jag älskar den här bilden på mig. Vet inte varför. Men den känns söt...på nåt vis.


 


Sista minunten till Domenikanska Republiken.
30 grader i skuggan och sol året om.
6000 kr per person för hotell och resa i 2 veckor.
Visserligen ospecifiserat boende men det står
"ospecifiserat boende med pool" så så illa kan det ju inte vara...


Ospecificerat boende med pool innebär
att den inkvartering man hamnar på har pool. Rummen har alltid WC samt dusch eller bad.

Är inte detta jävligt billigt eller är det bara jag?




16 Oktober släpper Eminem sin självbiografi.
"Eminem: The way i am" blir titeln på boken.
En bok som kommer införskaffas av Nemo.

Jag är så jävla trött på allt krångel på blogg.se.
Som igår kväll tex.. jag försökte blogga i timmar
men den vägrade funka. Så jävla tradigt. Ska inte
detta vara Sveriges största och BÄSTA bloggsajt?



Jag har funderat på hela grejen med körkort. Kanske borde man ta tag i det snart? Innan man blir för gammal och omotiverad. Kanske borde man verkligen bara göra det nu när man ändå har hyffsat med tid, pengar och inte spec mkt ansvar? Men jag ooorkar verkligen inte. Jag vill lägga pengar på andra saker. Och jag vill inte åka iväg på en intensivkurs i veckor.. Men det känns mer och mer som man borde eller rent ut sagt MÅSTE. hmmm.... =/


Jag hatar Abort.





Dagens länk:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1877088.ab

Det var länge sedan man såg en så twistad och skum story...Vad fan händer lixom?
Fatta att bo i den där lilla hålan...tror ni man skulle va nojjig eller? Shiit alltså..Vidrigt!



Jag har fått en ny jobbtelefon av min chef. En riktigt fräsh het jävel! Jag är lite lycklig nu. Den förra var så luffig, tråkig och grå. Nu fick jag en ny! Den bästa av alla alternativ man har som jobbtelefon! Motiveringen för att jag fick den löd: Att jag sålde bra :)


Jag ska träffa min biologiska mormor i morgon. Vi ska käka middag. Hon bor här i Karlstad. Jag har inte träffat henne på säkert 5-6 år.. Det är lite nojigt men samtidigt sjukt kul. Hon är en underbart varm och trevlig dam. Tant vill jag inte kalla det för hon är inte spec gammal. Typ 65 tror jag. Ulla heter hon. Ulla i Karlstad kallar vi henne. ^^


Min blogg´s läsarantal gick i taket igår. Jag förstod inte riktigt varför. Hade ingen speciellt dispyt eller tjaffs i kommentarerna (som brukar vara en orsak till massa nya läsare) men ändå så gick det typ från 2-300 unika läsare till 4-500 på bara en dag. Fast nu idag är den tillbaka på 2-300 igen. Men igår small det till. Helt ologiskt...hmmm....


När jag jobbade igår och stod vid min monter så såg jag några kidds på typ 13-14 år. Det var tre grabbar som ville se tuffa ut. Dom gjorde en konstig grej. Dom frågade en uteliggare om han kunde köpa cigg till dom. Visst fair enought om dom gör det men det skumma var att dom var verkligen inte blyga. Högt och tydligt frågade dom och uteliggaren köpte så gärna till dom. Jag stod säkert 6-7 meter ifrån dom men hörde ändå deras konversation klart och tydligen... Bra skumt alltså.




Jag pratade lite med en gammal klok vän igår. Jessica Åberg. Hon var en av mina allra närmsta förut. Vi började prata om min Isabel och Jessica sa:

jessica säger: hon är fruktansvärt vacker

Ja hon är ju det. Jag glömmer det väldigt ofta. Hur fruktansvärt jävla vacker hon faktiskt är. Hon är den vackraste människa jag träffat. Way out of my league? Ja. Jag intalar mig själv det varje kväll. Och man blir lätt trygg, bekväm och bortskämd med situationen. Man skall inte ta något för givet liksom. Man har det jävligt bra ändå. Jag har trots allt tjejen som jag var olyckligt kär i så många månader... Hur många människor får uppleva en sån grej? Fantastiskt <3


Nu överdriver jag inte men jag har säkert fått höra från minst 3-4 st att jag växte 10 år på 10 min i och med tågolyckan i höstas. Inte precis den formuleringen men ni förstår vad jag menar. Att jag blev så mkt mognare, lugnare och coolare att ha och göra med. Det kan man inte få höra för ofta. Det känns så tufft att få höra det. Credd.



Och Karro! Du är så duktig! Så modig och stark. Jag blir så otroligt stolt över dig. Jag trodde helt ärligt inte att du skulle kunna formulera dig så bra och skriva så starkt och modigt men blir så otroligt glad när jag ser med egna ögon! Fina Karro! <3


Vet ni vad jag önskar att jag kunde göra? SJÄLVDICIPLIN! Att jag skulle kunna äta nyttigt. Att jag skulle kunna äta en sallad till lunch och en riktigt bra nyttig middag. Men nej nej.. istället äter jag snabbmat a lá kebab och hela de kruxxet heeeeeela tiiiiiiiiden... Varför? Jag orkar inte. Kroppen pallar inte. Jag skäms fan. Jag vill vara nyttig men kan inte. Baaaajshelvette. Vad fan gör man? HUR gör man?
 


Nej fan, God Natt bitches and hoes!


Kommentarer
Postat av: :)

Väldigt söt bild indeed ^^

2008-02-21 @ 10:24:12
Postat av: em

Kan det förklara varför jag helt plötsligt har fyra gånger så många besökare också? Kedjeeffekten? Lite ovant, att gå från typ 20 till 100. Rinding on your wave of stardom....=) Great success.

Postat av: Jesper

Måste du skryta om allt, vi har nog hajjat att du jobbar på telenor nu och att du säljer abbonemang hej vilt, tänk om vi alla skulle skryta om hur duktiga vi är på våra jobb? Och nej ospec. innebär inte alltid att det finns wc och dusch på rummet...

2008-02-21 @ 14:07:56
Postat av: Fia

OMG, Ska ni börja nu igen?? Lägg ner innan ni ens börjar! Btw fin bild :)

2008-02-21 @ 14:39:28
Postat av: Leo

Jesper dra bara.
Du tror inte han menar att för alla ospec för den resan är med wc och dusch då? nej för du tänker inte längre än kuken räcker

2008-02-21 @ 16:43:48
Postat av: Valentin

Tänk om jesper e super välutrustad, då spricker hela ditt resonemang leo... Men jag förstår jesper, jag blir oxå sjukt arg och förvirrad när mina idoler kommer på fel spår. Som Michael Jackson, nya skivan, man borde inte få misshandla klassiker på det viset. Kan man inte k-märka låtar eller nått???

2008-02-21 @ 20:06:02
Postat av: em

Nemo, kan du inte blocka Gayens IP?

2008-02-22 @ 08:28:16
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Nemo

Sista varningen Gayen. Fortsätter du i denna stil så kan du få en välförtjänt IP-ban. puss på dig

2008-02-22 @ 21:18:41
Postat av: Valentin

Ni e dumma idioter alla här, ingen fatta att jag sågade jesper där. Jag antydde för fan att nemo skulle vara hans stora idol. Men nej, bara för att jag i sarkasmens namn låter lite trevlig och förstående så står jag på den nollans sida. Blocka mig då! Lyncha mig, bröderna schulman har börjat blogga igen, jag behöver inte den här bloggen längre!!!

2008-02-23 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback