visit to värmland, so long... miss me when im gone!



Just so you know. I natt kl 24.00 så ändras mina abonemangsvillkor. Ringer/SMS:ar inte längre obegränsat till alla. Meningen är att skära ned rejält. Nu när man har jobblur och så också... Så känn er inte bortprioriterade om jag inte längre svarar på alla dessa hjärndöda meningslösa onödiga sms som jag tidigare svarat på. (Nopp, detta var ingen diss till er, jag skrev lika många såna sms själv tidigare, men nu är det slut med det!)


Sitter på tåget från Stockholm till Karlstad nu. (Yes, mobilt bredband och bärbar dator is the shit *skryt skryt*) Vinkade precis adjö till min flickvän. Det är det jobbigaste tillfället tycker jag personligen. Att vara ifrån varann kan jag leva med och det funkar trots allt men att lämna henne är det tråkigaste, jobbigaste och det som tar mest på en. Det känns tomt. Jag älskar dig Isabel. You complete me.  



Kommer någon ihåg låten:

Vacuum - I Breath

 

Jag fullkomligt avgudade den när den kom.
Nu idag förstår jag inte riktigt varför....



And folks,
for those who care..det kommer bli mer blogg framöver. På senaste tiden har jag ju bara lyckats posta ett...på sin höjd två inlägg i veckan, vilket är KASST för en kille som gillar att skriva men nu ska det bli ändring på det. Kommer hålla ett högre tempo framöver nu när jag faktiskt har möjlighet att blogga i princip när fan som helst. Just so you know...




All for now.

Kommentarer
Postat av: annie

Jag är också sämst på att blogga nuförtiden! Hoppas att allt är bra med dig och det går bra på nya jobbet, det verkar så iallafall! Puss

Postat av: Nemo

And test achived and test succeded. Ditt jobb-IP är samma som "Shade" eller ska vi då säga Cim? :) Så det kan bli!

2008-02-18 @ 22:09:45
Postat av: em

HAHA fan vad roligt!

2008-02-19 @ 13:07:26
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: em

En till lögn uppdagar sig. Var ska mytomanresan sluta?

2008-02-19 @ 15:19:12
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback