Två unika



Det är väldigt få tillfällen där man kan ta till ordet genialiskt. Det är väldigt få gångom någon skapar något eller gör något som faktiskt i princip ALLA oavsett kön, ras och smak, ÄLSKAR. Men det finns förstås undantag och jag tänker nämna två stycken av dom:

Adam Tensta - My Cool

Låten som.. ja.. Jag vågar säga ALLA tycker är bra. Jag har träffat trancefreaks, hårdrockare, smörpoppare och alla tycker att låten faktiskt är jävligt bra. Jag har faktiskt inte träffat någon som säger "Nej fy fan, den här låten" när den ploppar upp i radion. Det är en så genial klockren låt så den går faktiskt hem hos alla. Vuxna som barn. Det måste kännas helt fantastiskt att faktiskt ha skapat en sån låt.

Björn Gustavsson

Kommentarer överflödiga? Finns det någon som tycker han är tråkig? Finns det någon som gått igenom alla hans parlamentavsnitt och melodifestival-framträdanden utan att röra en min? Jag tror på fullaste allvar helt ärligt nu att det finns nog inte någon människa i hela Sverige som skulle kunna se allt han gjort utan att skratta något. (Bortsett från pensionärer och bebisar, men ni fattar). Mannen är ett geni. Det finns egentligen inget mer att tillägga.

MEN..
Om det nu, mot alla odds, är några som har några invändningar och så..så är det bara för att det är så kul att säga emot mig och ifrågasätta det jag skriver som vanligt. Det jag just skrivit tror jag faktiskt är helt sant. Eller vad tror ni?


Good Day folks. Nu ska jag jobba.

Kommentarer
Postat av: Yvette

Jag håller med dig.

Postat av: Björn Fan

Couldn´t agree more ^^

2008-02-24 @ 13:10:43
Postat av: Leo

Väntar på gayens kommentar :P

2008-02-24 @ 15:31:44
Postat av: Nemo

Haha. Faktiskt Leo. Kunde inte sagt det bättre själv.

2008-02-24 @ 15:40:39
Postat av: Valentin

Du har rätt, björn e rolig som fan. Tom roligast i sverige när han får till det, så det håller jag med om... Men visst fan kan han oxå vara pinsamt jävla tråkig ibland. Men å andra sidan så ere ytterst få komiker som alltid e roliga, men han e ofta pinsam...

Och adam tensta, visst, typ den bästa hip-hop låten från sverige. Men börjar den inte bli lite uttjatad nu... Det är the voice's fel, inget är bra efter 20000 spelningar. Eller så ere jag som inte kan lyssnar på samma låt i 2 månader utan en kännsla av "dags för nått nytt kanske"

2008-02-24 @ 21:04:06
Postat av: gurkan.

mjo men jag förstår vad du menar gayen, vi har ju lyssnat på dina kommentarer nu i snart två månader och det börjar minst sagt bli tjatigt.. Eller så ere jag som inte kan lyssna på samma gay i 2 månader utan en kännsla av "dags för nått nytt kanske"

2008-02-25 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback