Open up your eyes and see like me



Deltävlingen i Melodifestivalen var för övrigt, som vanligt i år tyvärr, en stor besvikelse. Patrik Isaksson körde en kopia av förra årets bidrag som inte lyckades då heller. Trodde han att det skulle gå bättre med en likadan låt i år? BWO ställde upp med en, som vanligt, svängig discopop dunkdunk låt. Det lät som en lite best of av alla deras tidigare låtar kryddat med lite grann från Abba´s "GImme gimme gimme". Det var en helt okej låt men det är segt att man ska behöva känna att man har hört alla låtar förut som är med i melodifestivalen. Vart är allt det nyskapande? Jag gillade iofs hiphopshowen Frida bjöd på. Hon fick en välförtjänt finalplats. Men detta som på pappret var den svagaste deltävlingen levde verkligen upp till det också. Ingen höjdarkväll. Eskobar totalfloppade också med en jumoboplats. Men i helhet en väldigt ointressant och lam deltävling.

För att pigga upp detta nu så postar jag en bild på mig och min flickvän:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback