Let´s rest in peace



Och jag slutar aldrig förvånas över folks reaktioner när olyckan kommer upp på tal. Den där fruktansvärda höstnatten för några månader sedan. Folk blir lixom kalla, bleka, stirriga och ängsliga. Det ser ut som om dom vill fråga 10.000 frågor men inte får fram ett enda ord. Dom ser liksom rädda och osäkra ut. Till och med  stora, självsäkra, modiga och socialt begåvade människor som Olle förändras avsevärt. Han blev helt tyst, osäker och konstig när han råkade surfa in på "Vila i Frid" gruppen på facebook och se skaparna av gruppen. Han blir som en annan människa när jag gett honom en snabbresumé om vad som verkligen hände den där kvällen. Det är verkligen märkligt. Undrar vad dom tänker.

Jag tänker på dig ofta Johan. Jag hoppas verkligen du är på ett bättre ställe nu. <3


Kommentarer
Postat av: Jag

RIP :'(

2008-02-25 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback