Just an ordinary day men nytt och fräsh? nä..


Nu sitter jag här på en hotell i Gävle. Inte så glassigt hotell.. Ganska grått och tråkigt faktiskt men dock skall man lägga till några plus: Först och främst finns det badkar vilket är grymt nice! Sen är hotellrummet jag bor på riktigt stort vilket också såklart är sjukt nice. Sen så delar jag inte rum med någon heller. Grymt skönt.

 Det gick ganska bra idag. Fick iväg sex abonemang. Fast jag känner mig helsänkt nu. Ont i huvudet och halsen. Ska nog lägga mig snart.. försöka få mycket sömn i natt.




Jag har egentligen aldrig varit en sån som varit sådär jätte emot alla modebloggar som finns där ute. Eller jag har väl snarare inte haft någon åsikt alls ang dem. Kanske just för att jag aldrig tagit mig tiden att läsa någon av dom.. Förrän idag. Jag kikade in en snabbis på den där Kenzaa idag. Tittade igenom några inlägg och läste kommentarerna och man blir ju lätt spyfärdig. Alla dessa vilsna kids som fullständigt avgudar dessa modebloggs-tjejer. Alla fans som bara sprutar ut sig superlativ som "Du är helt fantastisk! Du passar i alla kläder! Du är bäst och vackast!" osv osv osv. Jag förstår verkligen inte. Vilka är dessa människor? Finns det verkligen så många sorgliga små stackars vilsna flickor i Sverige som inte har något bättre för sig än att spruta ur sig komplimanger i alla dessa tragiska modebloggar?

Ibland skäms jag över att vara människa.



Nyteck Februari Månad.

Team Kullberg:

1. Per Staaf 227 st

2. Thomas Svensson 91 st

3. Jacob Blaszcyk 79 st

4. Kristoffer Emanuelsson 75 st

5. Carl Carell 73 st

6. Nemo Hedén 55 st

7. Robin Martinsson 45 st

8. Peder Swartling 42 st

9. Mikael Svanberg 33 st

10. Per Olofsson 30 st

11. Johanna Daltzén 30 st

12. Kristin Pettersson 28 st

13. Lina Svensson 22 st

14. Axel Silander 20 st

15. Sara Anderlund 20 st

16. Oliver Jacobsson 16 st

17. Petronella Ask Bengtsson 9 st

18. Olle Fagerstedt 7 st

19. Tove Rurling 2 st



Och tänk nu att jag typ får ut strax över 20 lax efter en sån här månad...
Då kan ni ju börja räkna vad Per Staaf plockar ut efter en sån här månad... Ja herregud.




bäst just nu:

Adam Tensta ft. Eboi - Dopeboy
Sum 41 - Some Say



Jag lyssnade på The Voice här om dagen. Tror det var i förregår. Då sa en radiopratare såhär "Nytt och fräsht från FERGIE Snart! Med Big Girls don´t cry". Men ursäkta herr radiopratare, nytt och fräsh? is it? really?



Och 50 cent rappar:

Homey you a bitch you got feminine ways
Heard you got four lips and bleed for seven days


DET är bra hiphop mina damer och herrar...eller nåt



Dagens notis:

Annies kommentar i föregående inlägg var kommentar nummer 3500 i ordningen sedan jag startade den här bloggen. Remarkable.




Per Staaf och Chippen i mitt team.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha skön skillnad på killarna och tjejerna i ditt team säljmässigt ^^

2008-03-01 @ 00:45:02
Postat av: Anonym

Dags för lite hån av namn.

Först och främst:

Vem döper sitt barn till Kristoffer om man redan heter maratonlånga efternamnet Emanuelsson? Barnmisshandel. Sen för att inte tala om Petronella Ask Bengtsson? Kommentarer överflödiga :)

2008-03-01 @ 00:47:44
Postat av: anal

kul att heta petronella ask bengtsson. klingar sådär helt rätt i munnen. "tager du denna petronella ask bengtson till din äkta maka" oooh så vackert

2008-03-01 @ 00:48:34
Postat av: Anna

Nej men du får ha det så trevligt här i Gävle då :) hur mycket du kan räkna med från alla dessa vresiga gävlebor återstår väl att se ...

Postat av: Valentin

Åhh va kiss i mun alla får från per, hur i H***** kan han sälja så mycke mer... Helt sjukt

2008-03-01 @ 05:26:16
Postat av: Niki

http://blindo.blogg.se/1195148217_vrldens_bsta_mamma.html#comment

Jag känner ingen "C" vad jag vet. Vem är då denna "C" som uppenbarligen verkar veta så mycket om mitt liv och hur dåligt det är?
Egentligen kanske jag borde ignorera anonyma attacker, men jag tyckte denna var en aning skrattretande så jag blev lite nyfiken.

"Linda Rosing har alltid lärt sig av sina misstag". Det var ju utan tvekan årtusendets underdrift.

Borde jag veta vem denna "C" är? Borde jag vara ledsen?

2008-03-01 @ 09:41:37
Postat av: annie

Alltid lika skillad på sånt där :)

2008-03-01 @ 14:47:41
URL: http://anniehd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback