Good investment


Hej mina vänner. Ska bara inleda med lite klassiskt Nemoskryt.

Jag köpte en bärbar dator igår. Kände att det var dags. I och med att jag faktiskt har ett sånt jobb som jag faktiskt har. En bra investering också. Ruskigt snygg designdator! En liten 12tumsdatorn med inbyggd bluetooth, webcam och hela kittet. Grymt! Sen skaffar jag mobilt bredband till helgen också...Perfekt. Köper det av mig själv. Så tjänar jag provision på det också ;-)

Rami Shaaban klar för Bajen. Efter mycket om och men. Så fruktansvärt häftigt alltså. En riktigt landslagsmålvakt till lilla oseriösa pinsamma Hammarby! Det känns stort på riktigt. Att vi i samma veva tappar vår bästa spelare Sebastian Eguren känns såklart grymt tungt men något säger mig att Shaaban kan bli viktigare för oss än vad Eguren var... Vi har trots allt ett tungt innermittfällt med Petter, Mikkel och Lollo. Forza Bajen!

Melodifestivalen i Lördags var ju också ett skämt. My fucking god vilken lam första deltävling. Vad hände liksom? Ska dom 8 bidragen vara en fjärdedel av gräddan vi har? Man kan ju knappast tro att det är tio tusentals bidrag som söker varje år.. Otroligt. Intressantare blir det då på Lördag när Ola gör debut på schlagerscénen. Jag hejar på han såhär på förhand. Några som jag INTE hejar på är Andreas Johnson och Carola. Fy fan. Jag ber till gud att dom inte vinner. Det vore så fruktansvärt tråkigt och uppenbart. Att Andreas Johnson sen har sjunkit till Carolas nivå är ju en annan femma... Fruktansvärt pinsamt. Han ska ju ändå framstå som en hyffsat seriös artist liksom. Men han tänker väl på att det är en given plats i Eurovision Song Contest att uppträda tillsammans med henne...Suck.


Mange Schmidt spelar på Debaser 23:e Feb

Vem ska med?

Backstreet Boys spelare på Hovet 15:e April

Vem ska med?



Bäst just nu:

Sean Kingston - Take you there
Madcon - Beggin
The Last Goodnight - Pictures of you
Amanda Jensen - Do you love me
Simple Plan - When I´m Gone
Britney Spears - Break the ice



Ikväll ska jag på bio med en tönt jag känner. Leo kallas han. Vi ska se "Cloverfield". Någon som sett den? Den verkade rätt tung på trailern. "Monster-storstads-mastodont"-film. Och på Rigoletto sal 1 blir det nog bra drag....


Nu ska jag träffa lite nära och kära som man träffar alldeles för sällan.
Karolina, Emma och Sofia. Fina flickor.


Peace Out


Kommentarer
Postat av: Linda

Hum, undrar om det är rätt snubbe att be till, Gud alltså. Han verkar ju rätt tjenis med Carola. ;) Grattis till inköpet by the way

Postat av: Johanna

Haha, Backstreet Boysz hade ju varit intressant att se!
Ha en bra dag :)

2008-02-13 @ 16:08:36
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Fröken från Nacka

Cloverfield är helt okej. Lite otippat slut. Men håll koll i början så förstår man slutet.
Den är iaf godkänd.

2008-02-13 @ 16:19:21
Postat av: Buster

du skulle nämna mig i bloggen :D (a)

2008-02-13 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback