God Natt Sverige


Okej mina vänner. Eller ska jag säga Cim (Shade), Fabian, Jesper (Vem fan är du?!) och alla ni andra små Nemoantagonister...  Ska vi göra en liten deal med oss själva? Folk som inte tycker jag skriver bra eller intressant borde inte läsa min blogg. As simple as that är det faktiskt. Snälla människor. Jag förstår verkligen inte. Ni är inte speciellt många men tillräckligt för att man ska bli förvirrad och irriterad. vad är poängen för er? Vad får ni ut? Tänk verkligen efter nu.. Har ni inget bättre för er än att läsa något ni inte ens tycker är bra? Hör ni själva hur det låter? Då finns den väl säkert 1000 andra bloggar som är mer tilltalande för just er? Att liksom läsa och klaga på det jag skriver är så ologiskt om man tänker efter för att tycker man inte om en blogg - så läser man den inte! Det är väl ändå rätt simpelt. Jag följer inte bloggar jag inte tycker om. Jag tror inte den vettiga logiska människan gör det. Jag kommer inte ändra på min skrivstil. Jag kommer fortsätta skryta. Jag kommer fortsätta håna, provocera och på samma vis även ta åt mig när ni kritiserar. Jag kommer inte förändras. Så det klyshigaste uttrycket av dom alla passar bättre än någonsin: Take it or leave it!


Några saker ni kan kan göra istället:

Äta bajs för att sedan upptäcka att det var äckligt
Slå er själva med en hammare för att sedan upptäcka att det gjorde ont
Stänga in getingar på er mage med dricksglas


Dessa saker är ungefär lika logiska och vettiga som det ni sysslar med nu..


Och Jepser ditt fuckface. Det jag skrev om resan som du reagerade på kopierade jag rakt av från Apollo.se så om något inte stämmer där så får du nog ta det med dom... kanske skriva ett brev?


Typ nåt i stil med:

Hej Apollo

Era "ospecifiserade boende med pool" har inte alltid WC och Dusch!
Det vet jag, the great JESPER, bättre än er!

Med vänliga hälsningar plus en liten kram // Jesper






God natt losers


Kommentarer
Postat av: ^^

Haha! Du är så söt. Helt upprörd. Du borde inte ta åt dig så mycket dock, men det vet du och andra sidan själv. Fast måste ändå säga att du ägde "Jesper" rätt hårt...

2008-02-21 @ 23:00:23
Postat av: Just a thought

Jag tror dessa människor du syftar på är lite beroende av din blogg. Plus att dom säkert skäms över det också. Dom varken tycker den är bra eller dålig tror jag men känner att dom måste läsa den för att dom alltid gjort det. Av ren rutin. Eller något i den stilen iallafall.

2008-02-21 @ 23:19:18
Postat av: Jeanette

håller helt enkelt med dig :) kör din grej! Det som är du!
Sov så gott!

Postat av: S.

Har varit med om samma sak och jag vet precis vad du känner. Fast i mitt fall så tror jag att folk störde sig på att jag var alldeles för frispråkig och anti all självmobbing som existerar. Dom hanterade inte det helt enkelt, men jag säger som dig, take it or leave it! Kör din grej! Härlig blogg btw.

2008-02-21 @ 23:50:47
URL: http://livetebra.blogg.se
Postat av: zalina

hej snubbla in här :)
Skulle bli jätteglad om du vill kika in på min sida & tala om vilken frisyr du tycker jag skulle passa bäst i? :) Tack på förhand :)

2008-02-22 @ 00:34:11
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Jesper

Läs din vän Valentins kommentar på ditt förra inlägg, så sant.

2008-02-22 @ 09:23:39
Postat av: Anonym

Haha. Du är faktiskt rolig. Brukar inte skratta när jag läser din blogg men detta inlägg var faktiskt riktigt underhållande :) Keep up this way!

2008-02-22 @ 18:37:08
Postat av: Anonym

Jesper ditt fuckface. Hajar du inte att Valentin hånade dig och inte Nemo? Idiot

2008-02-23 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback