Can't you see that you're smothering me Holding too tightly afraid to lose control



Och att det blivit människor av oss med. Att vi med våra uppfuckade förjävliga förutsättningar faktiskt lyckats att bli hyffsat relativt normala ganska bra individer hela bunten. Lyckats är kanske ett för stort och starkt ord men vi har heller inte spårat ur helt.. Det är så stort. Det är liksom beyond everything. Jag kan bara buga och bocka för er. Oss. Jag pratade med henne här om dagen om allting. Min äldsta oroligt visa syster. Om allt som skett hela barndomen. Vi gick igenom allt.. Bara en sån sak som att man fram tills man var typ 14 år trodde det var fullt normalt att ens pappa drack öl på öl medans han körde bil.. Alla dessa märkliga saker.. Alla dessa saker som vi såg som självklarigheter och fullt normalt men som man nu i efterhand förstått att det var allt annat än normalt.. Alla dessa ärr och men för livet som sitter fast och aldrig kommer försvinna.. Så djupt.. och vi kliade oss i skägget och undrade hur vi fan kunnat komma ur allt det här levande..? Det är en mysterium. Men också en bragd. Jag kan inte sluta imponeras av er. Av oss. Ni är mina idoler och förebilder. Mina syskon. <3







Grattis älskling 20 år idag.




Kommentarer
Postat av: Niki

Du är söt.

2008-02-11 @ 18:03:03
Postat av: Nelly

Ja håller med förgående skribent.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback