nem0.bloggspace.se


nem0.bloggspace.se


Det huvudsakliga skälet till att jag startar denna blogg är väldigt simpel. Jag är enormt trött på Blogg.se och deras ständiga serverproblem. Att man inte kan gå in och skriva av sig precis när man känner för det. Att det ska vara servertrubbel typ minst någon gång i veckan. Det är slut med det nu.

Fan, jag som hade lovat mig själv att inte bli en av dom där som bytte bloggadress för uppmärksamhetens skull. Finns ju såna idioter som avslutar och startar upp nya bloggar stup i kvarten för att dom har någon slags trång syn att dom skulle få mer läsare och credd för det. Det är bara töntigt och idiotiskt. Skulle verkligen behållit denna om Blogg.se kunde styra upp sin jävla sever men i dagsläget håller det verkligen inte...

Hej då Blogg.se


Hej Bloggspace!

Alla är välkomna utom hästpojkar!




 


Kommentarer
Postat av: Tobeb

Det här är den roligaste och mest intressanta blogg jag har varit med om, du är fan bäst!! Läser på bloggen varje dag. Hoppas att du och dina vänner mår bra efter allt som ni har gått igenom!

2011-07-01 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback