True facts, this time i´m inconsolable.. - Best of Naiv


Jag insåg precis hur tragiskt hela upplägget är. Det är som en saga fast raka motsatsen mot the happy ending. Det var dömt att misslyckas.. Redan från början. Hur kunde jag vara så fruktansvärt jävla naiv? Jag hade högre tankar om mig själv. Det var som att jag bad om en permanent stenhård huvudvärk i 1 månad. Och sen betalade för att få den. Jag tvivlar på min egen kapacitet just nu. Jag vet ju hur jag funkar. Jag brukar kunna bedöma och vara så mycket klokare. Sanningen lös så klart på den nyktres ögonvitor men det berusade hoppet överlös det. tog över. Jag känner mig svag. Svag och förälskad. Arg. Ledsen. Förvirrad. Jag hatar mig själv ikväll.. Något så enormt fruktansvärt mycket. Det behövs inget scrubs-avsnitt för att komma till tårar ikväll iaf.. Den saken står klarare än stjärnorna denna dystra regniga höstnatt.


Vet ni hur man vet att man verkligen tycker om en tjej på riktigt? Att man har känslor för för henne? Det ska jag berätta. Jag är inte så mycket för överdoser av mys och kyssar och sånt. Visst i måttliga mängder och i vissa sammanhang. Förspel, efterspel etc.. MEN när man sen ligger och kysser en tjej passionerat. När man ligger där och håller om henne och kysser henne i sekund efter sekund. minut efter minut. timme efter timme. Utan att tröttna. Du njuter bara. Du är i himmelen. Du har ingen tidsuppfattning. Du har ingen uppfattning om någonting. Du vill bara att tiden ska stanna. Att ögonblicket ska frysas och att that´t it. Helt plötsligt är kyssas och mysa det enda du vill göra resten av din tid på dena usla planet. Du har gjort en totalomvändning.. Så märker jag att jag känner något speciellt för en speciell tjej...





Tack för alla underbara kommentarer lately. Ni anar inte hur glad jag blir av dom. <3

Besked idag: Lägenheten klar. Inflyttning 1:a November. Galet.




In morning light
Half awake and half asleep
Have you ever laid there thinking
Was it all a dream?
But you reach out and she's there
Every moment, everywhere
Have you ever been in love?

Have you ever felt
How far a heart can fall
Have you ever stayed up waiting
For a telephone call
Just to hear her say hello
Cause you miss each other so
Have you ever been in love?

Have there been times to laugh
And times you really want to cry
Finding reasons to believe her
cause you'd die a little if she lied
And when in times of doubt
Have you ever tried to work it out
But still she leaves you wondering
What it's all about

And when she's far away
Have you ever felt the need to stray
And tried and then discovered
It just doesn't pay
Cause with her, you can be true
And with her, you can be you
Have you ever been in love?

Have there been times to laugh
And times you really want to cry
Finding reasons to believe her
Cause you'd die a little if she lied
And when in times of doubt
Have you ever tried to work it out
But still she leaves you wondering
What its all about

And when the night comes down
Can you call your house a home
Do you dream you're still together
And wake up alone
Have you ever been in love
The way that I'm in love
Have you ever been in love?
Have you ever been in love?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det fyller upp hela kroppen när man läser här nu för tiden. Du har verkligen träffat en formtopp. Stanna där. Det stämmer nog att man skriver väldigt mycket bättre när man mår sämre... No offense

2007-09-17 @ 01:01:21
Postat av: Valentin

Nån är olyckligt kär=) Börjar påminna om den gamla playahead-blogg tiden... Väntar bara på msn namnen nu=) Men seriöst, du fixar detta nemo. Gör inte som jag och bara försöka blunda för det när det ser mörkt ut. Stryp skiten tills du VET säkert att det inte finns hopp. Förnuft finns inte...

2007-09-17 @ 04:08:53
Postat av: J

Nemo da heartbreaker har brustet hjärta? Får känna på sin egen medicin lite granna? Inte mer än rätt tycker jag nog! Kan dock inte komma ifrån att inlägget var ruskigt bra denna gång.

2007-09-17 @ 13:55:41
Postat av: Anonym

bra bloggat

2007-09-17 @ 15:10:34
Postat av: A

Inte mer än rätt?
Det var väl inte speciellt snällt sagt. Brustet hjärta smärtar.

2007-09-17 @ 16:03:46
Postat av: Anonym

cheesy as it may seem; det kan bara bli bättre från och med nu.
men då gäller det att släppa taget också...

2007-09-17 @ 16:07:44
Postat av: M

Vet hon om hur du känner? Du borde träffa henne och berätta allt. Öga mot öga. Bättre än att blogga och msn etc. Du skriver så jävla starkt. Berör verkligen. Upp till bevis nu om du är lika stark i verkligheten?

2007-09-17 @ 18:06:03
Postat av: Li

Kan bara hålla tummarna för att du får tjejen. Du förtjänar verkligen det. Säger en som följt dig etag nu. Att se dig i ett förhållande tror jag vore en spännande historia att följa för oss alla. <3

2007-09-17 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback