Trots att jag inser så vägrar jag förstå. Eller är det tvärt om?


Och jag kände din lukt. Den var sådär lite sötfruktig. Smaken skrek perfektion. Ordet bokstaverades medans jag svävade vidare på moln som aldrig vilja ta mig till rätta. Jag levde i min egen värld.. Misstag fanns inte. Det som alltid känns mer avlägset än någonsin vill man alltid ha mer än någonting annat. Frustrationen för passionen blir så fruktansvärt tydlig. Jag vill bara slita mig själv i stycket. Falla ut i gråt och förklara hur det ligger till. Men jag är inte sån.. Jag är otydlig. Jag är suddig. Försök att tyda mig - Jag tror jag behöver det...



Jag hade fan bestämt mig för att inte gå ut igår. Eller i princip bestämt mig. Jag hade inga pengar och jobbade fan till 20.00. Oddsen talade starkt emot utgång men som så många gånger förr blev det inte precis som man tänkt sig... Drog in med Valentin och mötte upp Leo. Knäckte några bärs och lite Famous Grouse Wiskey på bussen in. Vi drog till Nivå22 där vi mötte upp Emil, Danne och Peder. Vi blev ett skönt gäng och hetset var igång. 3 Promille senare skulle vi besluta vart vi skulle dra.. Då hade klockan sprungit iväg till över 12-snåret och alla som har någerlunda koll på Sthlms inneliv vet att det är rätt kört att komma in någonstans då. Iaf på en Onsdag.. Så vi bestämde oss för att köra en Alkolist-kväll de lux. Vi drog från förkröksstället Nivå22 direkt till efterkröksstället After.. Där vi drack vidare och gjorde vår grej. Så jävla legend alltså :-)


Varför ville du prata med mig?
Jag pratar inte med dig. Er. Ever. Förstå.
Ni är luft för mig. Inse. Sluta läs bloggen eller
åtminstone - Sluta bry er om mig!




Jag pratade med Chefen idag och han berättade att jag fått 3.50 kr för lite lön i timmen i 11 månader så på nästa lön ska jag få en klumpsumma.. Det är minst sagt intressant. Har inte orkat börja räkna på vilka summor det kan handla om men ändå :-) Pengar är roligt att få!


Bäst ikväll:

Kent - Utan dina andetag
Mario Winans ft. P.Diddy - I dont wanna know
N.E.R.D - She wants to move


I close the door
Like so many times before
Felt like a scene on the cutting room floor
When I let you walk away tonight
Without a word

I try to sleep
But the clock is stuck on thoughts of you and me
A thousand more regrets unraveling





Ännu en underbar magisk MTV-Gala på söndag/måndag-natt! Så jävla underhållande... Och rykten säger att Britney ska framföra sin nya singel live! Det blir fan bra spännande att se... Kommer det bära eller brista? Återstår att se...



Helg coming up... Risken finns att den kmr bli skapligt alkoholrelaterad.
Men det är värt när man jobbar typ 14-20 båda dagarna och har möjlighet att
gå ut båda dagarna och ändå sova ut och ändå jobba - VÄRT



Dagens sjukaste kommentar från en tjejkompis:
"Jag har aldrig ätit kebab. Eller jo en gång, för typ 10 år sedan...
Men jag kommer inte ihår hur det smakade"

Jag menar..Vilken jävla ungdom i dagens samhälle har INTE ätit kebab?! haha! Jag skrattar fortfarande...




bästa ordet:

Laktosmössan




Chillkväll idag. Torsdagen har numera fungerat som en mellandag. En vilodag för att ladda batterierna inför helgen. En så kallad "Lugnet-Före-Stormen-Dag" :-) Fast jag blir så jävla lätt sysslolös.. Klättrar på väggarna här hemma. Msn i all ära men jag vill göra något! Arrgghhh....Nån? Någon? Nåt?



Peace out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Laktosmössan?!

2007-09-06 @ 23:16:29
Postat av: Svenska Laktosföreningen

Haha.. Sjukt internt

2007-09-06 @ 23:26:55
Postat av: Leo

Laktosmössan finns för närvarande i säkert förvar hemma hos mig. säljes till högstbjudande.

2007-09-06 @ 23:45:45
Postat av: Nemo

100 kr och en Amstel bjudet!

2007-09-06 @ 23:46:46
Postat av: Valentin

är det den riktiga mössan, den från fröken laktos, den vit svart randiga??? Den skulle inte va helt fel att lägga vantarna på. Men är det värt att offra min 1 upp på leo (glajorna=) för den, tror inte det...

2007-09-07 @ 00:22:24
Postat av: Leo

Yepp gayen, that's the one, the one and only.

2007-09-07 @ 15:18:23
Postat av: silia

Laktosmössan är inte till salu, här är jag snäll och låter dig ha den hela helgen .. men vad får man för det Leo?

2007-09-07 @ 15:49:53
Postat av: Anonym

Inconsolable...

2007-09-07 @ 19:36:27
Postat av: Alexander

nya gänget utan mig kanske? dra. ni kan bara dra :'(

2007-09-08 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback