Stoppa pressarna! It´s all exlusive!


What i am about to show you now är något som nog kommer få er att skratta käkbenen ur led. Förhoppningsvis iaf. Eller så kommer ni bara skaka på huvudet och tänka "suck...".  Denna film spelades in under första året under min tragiska tid i dödsgymnasiet VTG. Jag, Jocke och Patrik fick för oss att göra någonting udda minst sagt.. Ja ni får helt enkelt se och bedömma själva:

http://www.youtube.com/watch?v=jHzA5qd0Xys



Jag fick ett sms från Peder igår natt. Det stod "Ibland tycker jag faktiskt synd om dig..". Jag fattade inte riktigt vad han menade men blev såklart arg och jävligt nyfiken och började skriva med honom och det visade sig att han hade suttit bakom några grabbar på bussen från Slussen till Värmdö. Grabbarna hade tydligen snackat skit om mig och min blogg. Dom hade tydligen spytt galla i mest allmän form om mig. Dom hade sagt att jag lämnar ut folk här i bloggen. Hur jag skriver felaktig fakta och är allmänt idiotisk typ. Skriver bara om mina "triumfer" i sexform och sådant. Correct me if i´m wrong men har jag någonsin skrivit att jag haft sex med någon och sen nämnt tjejens namn? Jag gick igenom gamla inlägg och hittade det inte någonstans. Sen sa dom hur jag skriver och tycker så jävla synd om mig hela tiden - ännu en intressant sak med tanke på att jag är noga att påpeka att jag tycker inte synd om mig själv på något sätt. Allt jag skriver är bara känslor och tankar som finns i huvudet PRECIS när jag sätter mig här vid datorn. Det är inte så att jag tänker ut det och väljer att sträva efter sympati. Jag har varit jävligt ledsen en period nu men att jag skulle sträva efter sympati och tycka synd om mig själv är bullshit. Jag har ett relativt bra liv. Men alla människor får väl ha svackor, inte sant? Dom här killarna på bussen var även myyyycket noga med att påpeka att INGEN av dom läste bloggen, såklart inte.. Dom hade bara "hört" från andra vad jag skriver om. Lustigt att dom alla hade hört från andra och det dom hört skapar så mkt intresse att det är värt att ha en hel konversation om. Patetiskt. Jag menar, självklart blir jag ju ledsen och sårad över sånt här. Man är inte mer än människa. Men samtidigt är jag väldigt medveten om att det existerar många Nemo-hatare på Värmdö. Allways has. Allways will. Inte mkt jag kan göra åt det egentligen.. Vad jag inte förstår dock är varför folk som tydligen hatar mig envisas med att fortsätta läsa den här jävla bloggen. DET är ju tragiskt om något. Att folk inte har något bättre för sig än att hängas upp på det här.. Jag måste helt enkelt skriva snuskigt jävla bra. Ja. Så är det. I figuered it out. Ägd.


Dejten igår då (Ja, Antog att ni var jävligt nyfikna).
Jo fan, det var riktigt nice faktiskt. Tre saker som kännetecknar en bra dejt:

1. Inga jobbiga tystnader. Som det lät kan bli. Ni vet obehagliga obekväma tystnader som gör att man verkligen känner "NEJ, det här funkar inte". Det var lixom tryggt på något sätt. Prata om allt. Kändes som vi verkligen kände varann.
2.  Allt jag hade hört från henne från andra håll och kanter stämde verkligen. Folk har sagt att hennes personlighet är helt suverän. Att hon är sjukt rolig, charmig, glad och bra på alla sätt. Kan inte säga att något jag hört inte stämde :-)
3. Did a little kissing. Helt lagom mycket också. Inte för mkt eller inte för lite. Bra kyssar. Bra kyssare är en bristvara och det är sååå värt. Det är anorlunda när man kysser någon nyktert.. Det känns lixom så vuxet på något sätt. Det känns typ nervöst och lite seriöst på något sätt. Konstigt. Minns fan knappt när jag senaste kysstes nykter innan igår...

I stora drag alltså. En jävligt bra tjej. Sen filmen då:

Vi såg "Supersugen". Fy fan alltså. Den unika med den filmen är ju att det är verkligen en kiss, bajs och sexskämtsfilm A lá American Pie stuk. Men ÄNDÅ har den fått vidrigt bra kritik av i princip alla recensenter och tidningar. Det är unikt faktiskt. Och med all rätt. Det var en riktigt jävla rolig och bra film. Gå och se för fan!



Det är idag ett år sedan Christian gick bort. Det känns fortfarande lika tomt i våran lilla by här. Det ekar liksom en tystnad som inte existerade förr. Han var så stor på så många sätt. En icon. Han var Ängsvik. Det är ett år sedan men känns som en dag typ. Det är så jävla sorgligt och tragiskt alltihop att man vill bara brista ut i gråt. Jag satt och pratade med mamma och lillebror ikväll om det. Vårt lilla samhälla saknar honom så jävla mycket. Det är en pusselbit som saknas liksom. Det står RIP Christian i busshållplatsen. Hans playahead får fortfarande massa inlägg varje dag med sörjare. Han berörde. Alla minnen. Alla kvällar. Konstiga men underbara händelser. Allt finns kvar. Aldrig glömma. Lova mig själv det.

''Gråt ej för att jag är borta, glädjs för att jag har funnits''



Jag har insett en sak. Självförtroende är halva kakan när man är ute på krogen eller är på fest helt över huvudtaget. Jag minns när Jocke var singel. No offense till Jocke. Jag tycker han är både snygg och schysst MEN han fick fan aldrig ragg ute på krogen. Han var väldigt blyg och vågade inte ta initiativ till någonting. Dansade bara med sina killkompisar och att ragga var det inte tala om. Sen skaffade han sin Jossan och direkt när han började gå på krogen efter det så var det som en kärleksgud talat om för alla utelivskvinnor att Joakim Lidell Persson är den hetaste killen there is. För han fick sugna tjejer hela tiden. Folk kom fram och började prata och ragga och var allmänt sugna. Antagligen har det väl mest med att göra att det synd på en om man mår bra. Om man känner sig lycklig, nöjd och trygg med sig själv. Om man har ett självförtroende. Tjejer gillar killar med bra självförtroende. Punkt. Om jag tänker efter så har jag nog fått mer tjejer igenom att vara den här dryga, svåra, diviga killen när jag är ute än när man kör den här softa snälla och smöriga killen.. Vad betyder det? John vs Gayen @ Claras var ju ett kapitel i den genren. Eller so i´ve heard iaf.. Gayen var den snälla, smöriga killen medans John körde den lite mer andra stilen och vem gick hem med tjejen? John...


Jag fick idag reda på att några av min lillebrors kompisar läser min blogg. Haha. Det är verkligen komiskt hur olika läsare det är här. Helt random känns det som. Ni kan ju kommentera Ålder och kön bara? Var gärna anonyma om ni känner för det :-) Bara skoj att kika vad majoriteten ligger..




En kväll i tunnelbanan




Helgen var i helhet riktigt bra. En av dom bättre på länge.
Kunglig utgång Fredags. Kunglig hemmafest hos Leo igår.
Jag gillar hemmafest. Gillar att 10-15 pers super sig
dödsfulla på en platta kung och 4 liter sprit och sen runt gryningen
däckar i en orgie av spyor, medvetslöshet och sex i en stor hög. Jag gillar det. Gillar.



(Ohh Neeeej! Skrev han om alkohol och sex igen? Dumma hemska omogna Nemo!) 



Söndagskvällar innebär extremt sliten individ. Denna söndagkväll är inget undantag. Fast jag har börjat bli så jävla van att det inte är så farligt som det egentligen borde vara. Den här kombinationen av tvådagarskrök, jobb, match och sömnbrist. Den kanske är bra för mig ändå? haha :) nej men skämt och sido. Ska bli ruggigt skönt att sova ut i morgon. Börjar jobba först 15.00. Väääärt.

Sex av sju dagar jobb nu kommande vecka. Det känns lite sådär.. blandade känslor. Kul med pengar. Tråkigt med jobb. Ledig Tisdag bara. Då ska jag göra mina sista shoppingar av denna lön. Skor och Parfym är målet. Skor är prio 1. Help me, someone! <3

Hammarby spelar i morgon. Mot IFK Göteborg. Vinst där och vi kan nästan säga att Royal league är klart. Inte klart men jääävligt bra läge. Och nästan med i guldkampen på allvar! Förlust och vi kan säga tack och hej till allt i princip... Snälla fucking gud. GE OSS TRE POÄNG. Då lovar jag att vara nykter nästa helg.. Eller... Vänta..  Haha. Nej förresten! Redan lovat "Dejten" Att följa med på hennes födelsedagsutgång på Lördag.. Dammit ;-)  (Missförstå mig inte. Ser grymt mkt fram emot det) Men OOOKEJ. Vi säger så här istället. Vinner Hammarby i morgon så ska jag supa upp HELA min resterande lön (efter shoppingen) på Lördag på damens utgång... Haha :-) A good bet!


Nu börjar det bli lite för långt känner jag... So we call it for today.

All my love.

Nemo Hedén


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du ska inte anpassa dig eller bry dig för att några losers snackar skit. Din blogg grym som den är

2007-10-01 @ 12:25:39
Postat av: Jen

Ålder och kön? Kön kan du nog lista ut, jag är av det feminina könet såklart. Åler törs jag faktiskt inte tala om. Vill du verkligen veta?...

2007-10-01 @ 12:33:05
Postat av: M

Tjej, 22
Länken i början really cracked me up, jävla galningar =P

2007-10-01 @ 14:05:37
Postat av: gurk

NATANS KOMPISAR LÄSER FAKTISKT MIN BLOGG OCKSÅ!
jag har faktiskt 12 läsare varje dag.
eeehehheheh
syster, 16.

Postat av: Jessica

Tjej 15

2007-10-01 @ 19:08:58
Postat av: Anonym

Kille 17
trogen läsare, aldrig kommenterat förut

2007-10-01 @ 19:17:30
Postat av: Killen som levererar kvalité på ICA!

Snopp, 21 år!

2007-10-01 @ 19:48:46
Postat av: just nu åker bajen på råpisk:)

...

2007-10-01 @ 20:47:11
Postat av: Anonym

Så fick du nyss reda på att jag hänger här när jag inte har något annat för mig (24/7).. Tjej, 19 år

2007-10-02 @ 00:00:20
Postat av: Anonym

tjej 14.
ja, lillebrors kompis. :)

2007-10-04 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback