Sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig


1 Sec, det tog 1 sec.



Går igenom lite bilder på henne. Har nog kollat igenom säkert 50 st nu som hon ingår på. And it´s still breathtaking. Hennes leende. Hennes jävla leende. Det är så vackert så man skulle kunna bli kär utan att ens träffa henne irl. Det är ett sånt där leende som tar upp hela ansiktet och smittar av sig. Ett leende och skratt out of this world. Allt annat står stilla när det kommer fram. Det går inte att kolla bort och det går inte att inte dras med. Det smittar något så fantastiskt. Att säga att hennes leende är vackert är som att gå till extrem underdrift 10.000 gånger om. Det är inte rättvist. Hjälp mig hitta ord någon.

Jag pratade med C idag. Denna varma C. Hon är verkligen en genomgod människa. Skulle man slå upp ordet godhjärtat i en ordbok skulle det vara en bild på henne. En bild på en laktosprodukt. :-) Vi pratade etag och det gjorde väl. Hon gav mig goda nyheter. Samtalet slutade väl och det gav mig ro. En tankeställare men ändå ro. Hur man ska aggera och prestera här i livet. Spela korten rätt. Våga för att vinna. Jag tror på det. Tack C.


Jag var ute och gick med Emma idag. Igen. Vi har träffats och hört väldigt mkt på sistone. Varje konversation med henne känns så jävla givande på något sätt. Att hon bara är 19 år är ett jävla mysterium. Så jävla smart. Svar på fan allting. Det måste vara unikt för en tjej i den åldern. I henne har jag fan hittat en vän för livet. Så mycket att vinna med henne. Så lite att förlora. Så mycket att dela. Grymt.


Utgång i morgon. Skön uppställning med legender som Leo, Gayen, Peder, John, Robin, Emil, Ado, Franco i spetsen! Länge sedan jag var så taggad. Jag ska bara dricka mig bra full och bara dansa. Dansa, dansa, dansa. Sjunga, Sjunga, Sjunga. Till Danny, Ola, Justin och Timbaland och alla dessa underbara låtar som varvas på klubbarna nu för tiden! Med mina underbara vänner. Inte ragga, inte spåra ur, inte skicka pinsamma sms. Bara bli helt lagom jävla full och sen ha roligt. Jag behöver det. Jag behöver känna att kvällen blir lyckad. Jag behöver känna mig älskad. Underbart sällskap i morgon. Potential för en kanonkväll - Må det ske.

Du. Tro inte att jag är dum i huvet. Jag vet att du har kommenterat en hel del här senaste dagarna. Du kanske inte vet att man kan se IP-numret här? Det kan man iaf. Så om du ska fortsätta skriva små dryga kommentarer med hopp om respekt eller status så kan du lika gärna signera med ditt namn. Eftersom jag ändå vet att det är du. Studio 54 är en tung film, var det inte så du sa i en kommentar för etag sen?

Sen fick jag reda på av en barndomsvän att en annan gammal profil (En läsarfavorit bland er i guess) fortfarande läser min blogg. Och att det dessutom ABSOLUT inte fick komma fram till mig att denna person fortfarande läser bloggen. Jag skrattade högt när jag hörde det. Det är väldigt komiskt med tanke på att jag inte läst denna människas blogg på evigheter. Lite smått patetiskt/tragiskt kanske till och med.. Upphängd? Ja kanske..:-)

Bajen spelade 2-1 i hemmamötet idag mot Braga och skapar sig ett skapligt utgångsläge inför returen i Portugal. Men med handen på hjärtat tror jag inte att dom har så mycket chans ändå. Har hört många rapporter om att portugiserna var fullständigt spelmässigt överlägsna. Såna rapporter gör ont att höra. Kan bara hålla tummarna och be till Fru fortuna. Hoppas hoppas hoppas!

Nelly, Min babysister, får återigen besök av internetkillen. Hon säger att hon inte är kär i honom med att han är kär i henne. Mamma frågar varför han då ska få komma.. Nelly svarar "För att han ville". Det känns lite sådär...

Fan vad jag längtar till inflytten i min lägenhet. Det ska bli sån fruktansvärd frihet och trygghet. Bara den vuxna egna känslan. Att faktiskt bo i ett eget hem helt relativt centralt. Så jävla kungligt. Ge mig 1:a November! NU! Lova att komma och hälsa på :-)

Nu har ganska många läst min hemliga blogg och reaktionerna är väldigt olika. Dock är alla väldigt positiva. Nästintill lyriska på vissa håll. Fyra st som läst den har sagt att dom bokstavligt faktiskt började gråta när dom läste. Det värmer väldigt. Fast på något stadium är jag ändå inte förvånad med tanke på att själv i princip grät när jag skrev det. Och nästan börjar gråta när jag läser det nu. Jag tänkte ta bort bloggen när hon hade läst det men jag har bestämt mig att spara den. Inte för att jag tänker skriva där ofta. Nej men snarare som ett minne. En liten klenod. Och även ett ställe jag kan kladda ned på när det rör sig om väldigt hemliga intima känslor som bara dom absolut närmaste får ta del av. Det känns bra.




Pojkbandstexter är underskattade.


Close your eyes, make a wish
That this could last forever
If only you could stay with me now
So tell me what it is
That keeps us from each other now

No, I can't let you go
You're a part of me now
Caught by the taste of your kiss
And I don't wanna know
The reason why I
Can't stay forever like this
Now I'm climbing the walls 'cause I miss you


I jämförelse är jag osynlig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tanke på att jag får orgasm av bilder på vit-tand blir jag besviken att detta inlägg saknar sådana. Bättring för fan!

2007-09-20 @ 23:55:31
Postat av: Anonym

Backstreet Boys - Climbing the walls, underbar låt

2007-09-21 @ 00:10:13
Postat av: Valentin

Jag hoppas att det är leo som sitter och driver, annars har denna individ det inte så uppstyrt=)

2007-09-21 @ 02:11:31
Postat av: Vetarn

Peder Kron alias Vit-tands största fans..

2007-09-21 @ 02:13:23
Postat av: Leo

it wasnt me.
Jag tror som vetarN att det är peder som leker vittands groupie.

2007-09-21 @ 08:48:06
Postat av: Anonym

Bra att Leo tror som vetarn eftersom vetarn vet det som behövs vetas.

2007-09-21 @ 13:28:37
Postat av: ;D

Såg dig utanför systembolaget i mölnvik idag :P Du var söt!

2007-09-21 @ 14:55:47
Postat av: nelly

hahahaha vad smart du får mig att framstå. men jag tog mitt förnuft till fånga och fylldes av mod och ärlighet och ringde sedan och sa "allstååeeh.. (fanfanfan) EH min mamma säger att du inte får komma i helgen EH hejdå!!" det kändes bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback