Morgon på Ica


Förutsättningarna kunde egentligen inte vara sämre. Trasig ledsen individ. Blek Onsdag. Kallt väder. Inget direkt sug. Inget ställe öppet vad vi visste. Men så tog jag ändå tag i det och köpte några öl, hittade ett ställe som var öppet. Club Heaven Sthlm på Berzelli. Jag, Peder och Emil drog dit och försökte göra en kväll av det hela fastän ingen av oss verkade speciellt taggade över huvud taget. Det är så konstigt men det är ju ofta såna kvällar som faktiskt blir dom bästa. Spontana. Och där stod hon. Helt plötsligt. Hon kollade på mig flera gånger. Jag vägrade inse att det var mig hon spanade efter. Hon kallade mig söt. Hon sa det flera gånger. Hon lappade om mitt sargade självförtroende. Hon höll om mig och sa hur fin jag var gång på gång. Jag behövde det. Hon kysste mig. Jag ville inte först men gav med mig när jag insåg hur söt hon var. Jag behövde det. Hon följde med hem till Emil. Jag behövde det också. <3

Det krävdes att jag skulle bli bokstavligt talat uppraggad för att jag skulle få tillbaka självkänslan. Självförtroendet. Go:et i mig. Det betyder så jävla mycket ändå när en riktigt söt tjej vill ha en på ett uteställe. Det är mer än en bekräftelse. Det är typ en magiskt känsla. Att HON ville ha MIG av alla jävla kåta fulla singelkillar på det där stället. Det är magi tycker jag. Man behöver det ibland... Veta att man räcker till. Att man duger.


Jag träffade dig en snabbis. Det var som vanligt jobbigt. Jag tror inte man märker på mig HUR jobbigt det faktiskt är för jag ler alltid. Jag skrattar alltid. Fast det var jävligt jobbigt.. Jag Insåg att det inte riktigt håller. Jag bestämde mig för att skita i allt. Försöka ha roligt med mitt liv istället för att gå runt och hoppas, tro, försöka, tvivla och inbilda mig saker. Orkar inte mer. Jag gör bara illa mig själv. Må bra är bättre än må dåligt, right?


Tänker inte skriva något mer om dig i bloggen.
Möjligtvis i den andra...



Jag tänker inte vara bitter, ledsen och tragiskt längre. Tänker inte tycka synd om mig själv. Det ger mig ingenting. Det ger mig bara mer tårar och mer sömnlösa nätter. Sympati är inget jag letar efter. Gårdagen bevisade att jag fortfarande är attraktiv. På något sätt iaf. Och det värmde så jävla jävla mkt. No More Drama.


Nu sitter jag på jobbet. Sovit i 4 timmar. Stört bakis. 8 Timmar jobb framför mig.
Sen Match ikväll. Seriens näst sista. Vinner vi den är seriesegern klar..
Jag ligger delad etta med två andra i skytteligan... Jag vill vinna den.



Dejten uppskjuten till Lördag for your notice.

Vinden har vänt...



God Morgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good for you! Du ska inte behöva gå runt och må dåligt över henne. Du är för bra för det. hoppas natten var het ;p

2007-09-27 @ 13:12:20
Postat av: L

En fågel viska i mitt öra något om ett blommbud? :O Stämmer det?

2007-09-27 @ 13:25:56
Postat av: Anonym

haha. kanske dags att börja tänka i banorna att tjejen som "raggade upp dig " var en kåt full singeltjej? sen kan ju hon blivit dissad av hundra killar och tagit det första hon såg bara eftersom hon ville ligga. du kanske inte ska tro allt för mycket om dig själv, att få självförtroende av att man får krogligg är ju jävligt sorgligt

2007-09-27 @ 14:58:03
Postat av: Anonym

med tanke på att tjejen var nyktrerist så känns det teorin rätt avlägsen..

2007-09-27 @ 16:38:18
Postat av: tjejen

glömde signera

2007-09-27 @ 16:39:40
Postat av: Anonym

Ere shade som leker igen?
Värd kväll hur de än va med raggning och bekåtning!
Om shade drog hem en heting hem till sig skulle skuggans självförtroende oxå gå i höjderna.

2007-09-27 @ 17:46:12
Postat av: Nemo

Haha! Roligt att folk fattar utan att jag ens behöver kolla upp det! :P
Näh men banne mig om det inte är Shade som glider in med ett nedlåtanede sur kommentar! Härligt och nyskapande minsann! :) Varför inte signera med ditt vanliga tuffa namn Shade-gubben? Du har kanske glömt bort IP-tittar-funktionen här på blogg.se...

2007-09-27 @ 18:17:04
Postat av: Nemo

Att man inte bara kan bjussa mig på att vara glad, nöjd och stolt för igår. Det är ganska facinerande. När jag varit så jävla ledsen och deppig senaste tiden. Men men, jag låter mig inte knäckas av sånt.. Är fortfarande glad, nöjd och stolt över gårdagen :) Kul att hon hittade in till bloggen oxå! Via facebook i suppose/assume? Nu är det matchdags. Wish me luck. Vinner vi matchen så vinner vi serien och jag har en skytteliga-seger att jaga! Ger en rapport på hur det gick senare ikväll..

2007-09-27 @ 18:19:38
Postat av: Anonym

vadå shade. ip-adresser visst, men det här är en allmän dator. det kanske inte du tänkt på?

2007-09-28 @ 08:20:53
Postat av: Anonym

suppose och assume betyder väl i stortsett samma sak? eller är jag helt ute och vinglar på en snorhal lina?

2007-09-28 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback