Feels like a scene | Steeling my bootycalls


Nu sitter jag här igen. Med risk för att låta tjatig tror jag bestämt att ordet "Sliten" har fått sig en ny innebörd denna kyliga Söndagkväll. Klassisk Nemo-line men det är inte ofta det stämmer så vidrigt jävla hårt som just nu. Jag är nästan död. Sex timmars sömn på två nätter. Två dagars galet krökande och jobb och matcher. Ingen vinnande taktik för en harmonisk välmående kropp.

Jag har tappat stinget. Jag insåg det i helgen. Alltså jag ser det roliga i att kröka med mina vänner fortfarande, det gör jag absolut. Men det är väl mer på en sån nivå att jag lika gärna skulle kunna göra det typ hemma med polare och eventuellt brudar också. visst. MEN Jag känner mig ganska trött på uteliv. Jag behöver nog en paus. Kanske. Festpaus över huvudtaget? Få tillbaka suget liksom. Motivationen. Är helt sönderfestad/supen. Jag känner inte för något alls när jag väl är ute. Jag gillar att dricka och bli full med mina vänner men sen när man väl är full där på krogen så vill jag typ inte göra någonting. Man vill gå och äta fyllemat och åka hem. Man vill ha sex. Fast PÅ själva stället? hmm ja.. Sitta och prata på sin höjd. Jag dansar inte längre typ. Jag raggar fan inte längre heller i princip. Jag känner mig missplacerad när jag är ute nu. Jag vet inte alltså men sanningen är att jag har inte haft sex sedan dagen efter vi kom hem från Sunny Beach.. Kanske syns mitt sviktande självförtroende på mig när jag är ute? Inte konstigt kanske med tanke på senaste veckornas händelser. Självkänslan är inte lika bra längre. Tron på min egen kapacitet har sjunkt avsevärt. Jag har alltid känt att jag kanske inte har bra självförtroende när jag är nykter men ändå när jag är full - Nu är även det påväg att rasera om det inte redan skett. Tjejer gillar killar med självförtroende. Mitt är ytterst mediokert just nu vilket kanske inte är så konstigt som sagt med tanke på senaste tidens omständigheter. Jag har alltid varit den charmiga i gänget. Eller jag har iaf kallats det. Den som är glad, charmig och oblyg. Alltid framåt och pratar med folk och tjejer. Raggar omkull tjejer. Styrt och ställt. Nu är jag chockerande blek.. En skugga av mitt forna jag.. Jag kom och tänka på det. Valentin hade sex efter Claras förra helgen, John hade det igår. Leo hade nääästan sex igår - Summan av det? ... Maybe it´s just all in my head.. Jag kanske inte åldras med värdighet bara..?

Hemmafest abstinens! Man vet ju att det alltid är bättre.
Med facit i hand så kissar hemmafester på utgångar. 9 fall av 10.








Jag som tyckte och ansåg att jag hade snygghelg. Så kändes det på fredagen iaf.. Kände mig snuskigt på g inför helgen. Iaf så slutade båda Claras. Äkta stammishak. Alltid värt där. Musiken är verkligen Claras truimfkort. Bra skit! Höjdpunkten på Fredagen var att Hammarbyspelarna Charlie Davies, Fadi Melke, Allagie Sosse och Sebastian Castro Tello var på stället och gled runt och gjorde sin grej. Kändiskåt som varje svensk medelmåtta är så spanade vi efter dom om vartannat. Snackade även med Charlie ett par ggr. Stort. Komiskt värre.

Lördagen i ära inledded med att jag kollade först på Viktor´s spelning vilket var riktigt bra. Bra drag, sköna låtar och bra ös på scén. Lokalen var väl det stora minuset. Sen efter det bar det av till Claras igen. Alex som för en gångs skull hade bestämt sig för att hänga med förlorade vi redan i dörren där han blev nekad och gick hem. Av ren rutin anser jag att man, vid nekningstillfället, tar en promenad och testar igen sen men han var inge sugen över huvud taget tydligen. Promillen steg i rasande takt fast som jag skrev ovan vägrade det äkta partyhumöret infinna sig. Träffade dock en halvbrasiliansk tjej som var trevlig. Riktigt exostiskt och häftigt utseénde. Vi hade liknande kärleksproblem och pratade ett bra dag. Hon verkade ha huvet på skaft. Hon hade oxå tungpiercing och vi bestämde oss för att kyssas bara för det. För att testa. Sen efter det så sa hon att jag fick kyssa henne mer om jag köpte en öl till henne - Då gick horlarmet på Claras och jag gick därifrån.. Hon hade inte huvet på skaft.


Jag såg en bild på Måns Zelmberlöv och hans flickvän i någon söndagsbilaga idag. Tror det var Aftonbladet. Fy helvette. Det där paret osade perfektion. Man blev seriöst kåt av att se dom och tänka på deras sex. Så jävla snygga människor. Vill ha. Vill va!





I alla motgångar. När man mår som jävla sämst. När man känner sig jävla minst och värdelösast. Och som mest otillräcklig. (Ja, ungefär som mig senaste tiden).. Vet ni vad som då lyfter en upp? Vet ni vad som sliter upp en från marken och får en att finna värme igen? Får en att faktiskt känna att man duger ganska bra ändå som man är.. Jo mina damer och herrar, Det är när en människa man verkligen älskar skriver såhär i sin blogg:


"Spenderade lite tid med Nemo på kvällen. Det speciella med honom är att trots att jag berättar i en väldigt undervisande ton så känner han med vad man säger. Lever sig in. Då känns det verkligen som att han lyssnar. Han är inte rädd för att ställa rätt frågor, om det som jag kanske inte självmant säger. Speciell <3"

Emma. Tack.





Flippad grej hände på jobbet idag. Ni vet på Ica så finns det en sak som heter Självscanning och det är ett system där kunderna tar en dosa när dom går in i affären och sen scannar dom alla varor själv i affären och packar varorna redan i affären och lämnar bara in dosan och betalar sen i kassan. Vi har två stycken självscanningkassor och resten är vanliga kassor. Följande scenario utspelar sig:

Det kommer en gubbe till självscanningkassan med två varor och säger att han vill handla dom. Av någon konstig anledning så står Chefen i självscanningkassan. Förstå detta, han står kanske i kassan 1 gång varannan år så det är ett ganska unikt tillfälle och vi snackar ingen jävla kassaledare nu. Ingen jour eller avdelningsansvarig. Vi snackar the big fucking miljonärs boss Pelle Paulsson. Iaf så står han där ett ögonblick och kunden vill handla två varor på vanligt klassiskt sätt med Pelle avfärdar kunden vänligt men bestämt och hänvisar till att det bara är Självscanningkunder i denna kassa. Detta blir startskottet för en freakshow. Kunden flippar fullständigt och börjar vråla med full kraft alla dom värsta svordomar han kan och om hur usel affären är och hur jävla inkompetent personalen är. Pelle blir såklart chockad men inser inte riktigt allvaret förän (ja hör och häpna) kunden slänger båda sina varor (som jag, om jag inte minns helt fel, tror var en ost och ett kak-paket) med full kraft RAKT i ansiktet på honom och stormar ur butiken! Pelle tar upp telefonen och ringer polisen som kommer på stört. Haha. Så jävla flippat. Jag tror alla i hela kassalinjen ville skratta högt men ingen vågade för Pelle tog så stööört seriöst på saken. Han var helt skärrad och rädd. Nawwhhh. ICA KVANTUM Värmdö ! Mina damer och herrar!


Lön Tisdag.
Ge mig!
Måste handla skor, jeans och parfym.
Det är prio ett på shoppingfronten denna löning.

Prio två är hyra, SL-kort, telefonräkning och sånt...




Sjukaste och ROLIGASTE jävla länken på bra länge:

http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc


Bäst just nu:

The Hives - Tick Tick Boom

Första singeln från nya plattan är fucking great!




How to steel a bootycall. Jag kan göra filmen. Ni två kan vara huvudrollerna. Oskriven regel? Förbjuden frukt? Njaa jag är inte bitter. Verkligen inte. Bryr mig egentligen inte. Det är mest själva grejen. Funny how things sometimes turn out..






Och du står kvar. Du står vid min dörr och ger mig en vink. Vinkar du till mig? Ja, jag tror det. Jag går fram till dig och stryker dig lätt över kinden. Du är len och luktar sommar. Jag håller dig så tätt inpå. Du viskar i mitt öra att jag är allt. Jag sträcker mig fram för att kyssa dig men du försvinner. Helt upp i rök. Jag tittar mig omkring och står helt ensam kvar. Symbolierar ensamheten. Uppgivenheten korsat med hoppet. Saknaden. Kärleken. Hatet. Jag trodde att jag var stark men kom till insikt med att jag är som vem som helst..


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå härligt att se gamla bloggtakterna igen! Omväxling förnöjer

2007-09-23 @ 21:44:35
Postat av: 45

hahahaha länken va cp rolig

2007-09-23 @ 22:16:02
Postat av: Jos

tyst cp. Du är hur söt som helst. Brun & fin =)
Gillar dina prioriteringar ang lönen oxå :P

2007-09-24 @ 11:07:41
Postat av: Valentin

Såg inte skulden till mig bland pioriteringarna=)

2007-09-24 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback