Confused but confident - have you ever stayed up waiting for a telephone call?


Ännu inte redo för release. Det behövs finslipningar. Jag är rädd. Säker på min sak men rädd. Rädd för att slås ned i marken med sån kraft att jag inte vet hur lång tid det tar för mig att kravla mig upp igen. Stolthet på spel? Har jag någonsin haft en stolthet? För första gången på väldigt väldigt länge är jag helt 100% på vad jag vill i livet. Jag har byggt upp en plan. Vision. Confused but confident.

Bäst just nu:

Joshua Radin - Winter
Backstreet Boys - Inconsolable
Westlife - Have you ever been in love
Kent - Ingenting
Magnus Uggla - Pärlor åt svin


Jobb nu. 10.30 - 17.30. Jobbar 6 av 7 dagar denna vecka... Tungt.
Igår hade min blogg över 300 klick på sig. Det är näst mest någonsin i den här lilla bloggens historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback