But it's like no matter what I do, I can't convince you, to just believe this is real


En god kväll att vara Hammarbyare. Derbyt slutade lika och vi mosade Elfsborg på bortaplan. Jag säger bara två ord som beskriver varje hammarbyares känslor denna kväll: Sebastian Eguren. Jag vill gifta mig med honom god dammit.  4 poäng från serieledning. 4 Matcher kvar att spela.. Jag får liten guldkänning inombord.. Vi ligger i ett bra läge bakom täten och är uträknade. Vi kan slappna av helt och bara köra vårt race. Tar vi Göteborg i nästa omgång kan vi börja snacka allvar om det.. förlorar vi är vi dock helt borta ur snacket.


Har två frågor till er läsare och skulle uppskatta så många svar/kommentarer som möjligt.

Helst alla som läser bloggen och var helt ärliga!

Anonyma eller inte. Välj själva:


1. Är jag snyggare med eller utan piercing i ögonbrynet?

2. Är jag snyggare med lite längre hår eller lite kortare? (Jag anser att jag är ungefär mitt emellan nu)

HAR SVÅR BESLUTSÅNGEST I BÅDA FRÅGORNA!



Jag måste se filmen "This is England". Alla något intelektuella människor jag känner som sett den säger att den är helt fantastiskt. Magiskt. Stark. Jag måste se den. Något säger att jag kommer totalt älska den.. Är svag för brittisk film. Alla minns väl "Green Street Hooligans" Storhet? Ja shit vilket mästerverk!



Bäst just nu, extended version:

Timbaland ft. Sebastian & Attitude - Kill yourself
Timbaland ft. Keri Hilson & Sebastian - Miscommunication
Fronda - Lalala
Kent - Ingenting
The Hives - Tick Tick Boom
Danny ft. Therese - If only you
Markoolio ft. Tilde Fröling - Emma Emma (Ja, jag skäms lite)
Duran Duran ft. Timbaland - Skin Divers
Duran Duran ft. Timbaland & Justin - Nite Runner
Duran Duran ft. Timbaland & Justin - Falling Down
Chris Brown ft. T-pain - Kiss Kiss



Jag jobbade åtta timmar idag. Från 12-20. Det är några saker man noterar när man jobbar dag på Ica. Först och främst är det i princip bara gamla människor, sjukskrivna och utvecklinsstörda som handlar. Dom gamla människor dominerar nog kundkretsen. Det är oftast par. Så himla gamla. Fattar inte någonting. Tar extremt lång tid på sig. Helt snurriga och trötta. Jag får ångest när jag ser dom och hoppas så innerligt att dom levt ett innehållsrikt fantastiskt liv. För jag känner att när jag själv står där.. Nej men jag kan inte sätta mig in i sitsen. Får bara ångest av blåtta tanken. Vill inte bli gammal. Fan, hoppas att den här åldersnojjan och dödsångesten avtar ju äldre man blir... Blir det motsatt verkan kommer jag flippa ur..

Dagens konstigaste på jobbet måste ändå vara att vi har börjat sälja Kalles Kaviar med banansmak.. Jag menar, kan man någonsin hitta något äckligare? Visst jag gillar inte kaviar från första början men att smaksätta det med fucking banan måste ju vara som att hälla varm bajs på kall bajs. det KAN inte vara gott. Kan någon kanske berätta hur det smakar? Någon stackars läsare som motvilligt tryckt sig i smörjan? Kanske under pistolhot?


Lön idag. Värt. Viktigt.
Shopping i morgon.
Ensam? Ser inte bättre ut..



Backstreet Boys Första någonsin, 1993, Nick Carter 13 år:


http://www.youtube.com/watch?v=y-VvePsKxFk


Jag ska på dejt på Torsdag. Eller får jag kalla det dejt? Jag vet inte riktigt. Kanske bara är två kompisar som går på bio. Ska iaf se den nya superhyllade Collagekomedin "Supersugen". Den verkar vara unik i genren då den både ska vara snuskigt jävla rolig och innehålla massa sex, kiss och bajs humor men ändå så är det otrolig hyllad av en enig kritikerkår i Sveriges filmbransh. Märkligt. Den måste helt enkelt vara genial. Nu vill jag inte bli besviken. Iaf vem är tjejen då? Jo det är en trevlig söt flicka. Let´s just leave it there. Vi har typ gått om varann sedan vi hookade på krogen för 100 år sen (Okej, drygt två månader) så det är skoj att det äntligen blir av att vi faktiskt gör något. Tar tag i det liksom. :-)









Jobb idag, onsdag, torsdag och fredag denna vecka. Pengar finns (Nåja.. lite iaf). Helgen ledig. Finns möjlighet till alla möjliga sorts bravader denna vecka. Någon som har några idéer? Jag är motiverade för något. Fast jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Vill bara ha riktigt kul. Vad ska man göra? Åka bort någonstans..eller så. Hmm..svårt...



Ett sista desperat dödsryck?
Nej, bara ett bevis på kärlek.
You will understand..


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggare utan piercing och med längre hår :)

2007-09-25 @ 11:34:52
Postat av: Anonym

Jag gillar både piercing och tatueringar och lite längre hår!

2007-09-25 @ 11:58:00
Postat av: Jos

Piercingfrågan är jävligt svår, däremot är det självklart att du ska ha lite längre hår =P

2007-09-25 @ 13:15:40
Postat av: anna

Jävligt ute med piercing, alla hade det typ i sjuan! svårt att säga med håret, kanske bäst som det är! :P

2007-09-25 @ 16:05:57
Postat av: emilia

Med piercing o liite kortare hår :]]

Postat av: Alexander

Det är enkelt. du ska skaffa fyra nya piercingar mitt i ansiktet och sen skaffa dig GRYMT långt hår. metal-långt. du skulle bli het
testa iaf..

2007-09-25 @ 16:35:12
Postat av: Tina

MED piercing. Du vet ju hur svag jag är för killar med piercingar, så det var väl en självklarhet. Håret är jag dock inte säker på. Gillar när det är lite ruffsigt, lite långt. Men man får vara försiktig så att det inte ser skabbigt och ovårdat ut.
Alltså. Med ögonbrynspiercing och långt hår.

2007-09-25 @ 17:34:57
URL: http://tresbelle.blogg.se
Postat av: Nemo - Bloggowner

49 läsare hittils idag och bara 7 kommentarer!? skärpning! Här ber jag om ett utlåtande från samtliga läsare och ändå bangar folk ur! Bara för det sitter jag här och gör min suraste min!

2007-09-25 @ 17:54:18
Postat av: En som läser din blogg dagligen :)

Jag tycker du är jättesöt som du ser ut nu. När du har dina "snyggdagar" och dina "fuldagar". Och jag är svag för piercings så ögonbrynspiercingen får du inte ta ut för den gör mig knäsvag. Och du passar verkligen i lite längre hår. Du är snygg som du är :). Ha en trevlig kväll :).

2007-09-25 @ 18:50:32
Postat av: Leo

Du som läser bloggen dagligen måste ha missat att nemo inte har nån piercing i ögonbrynet att ta ut.. men bra ändå.
Jag tkr utan piercing och samma längd eller något något kortare hår än du har nu.

2007-09-25 @ 19:54:42
Postat av: F

Jag tycker utan piercing och samma längd på håret som du har nu=) Om jag nu måste välja kortare eller längre så får det bli kortare, jag vill inte se nått rock-långt hår inte!^^

2007-09-25 @ 20:23:54
Postat av: Flöjt

Jag tycker med och så lågnt hår du har nu =)
För övrigt är Kalles med Banan gott ;)
Satt och käka den när jag läste här =D

2007-09-25 @ 20:33:09
Postat av: Anonym

Visst jag gillar inte kaviar från första början men att smaksätta det med fucking banan måste ju vara som att hälla varm bajs på kall bajs.
Hahha det var kul :P
Lite rufslångt med piercing det är hett.

2007-09-25 @ 21:12:23
Postat av: Mli

Men hur går det med tjejen? Efter jag läste din "Hemliga blogg" så kan jag inte tänka mig hur hon inte kan vilja ha dig faktiskt. Fantastiskt vackert skrivet. Rakt in i hjärtat

2007-09-25 @ 22:59:07
Postat av: Anonym

Söt

2007-09-26 @ 00:32:39
Postat av: Fröken från Nacka

Jag tycker att du ska ha lite längre hår, och piercing! Lovely!
Känns som att du har en liten beundrare i "En som läser din blogg dagligen :)". Fast hon borde vara lite mer uppdaterad på ditt yttre....

2007-09-26 @ 09:13:30
Postat av: F

God Morgon nemo
skulle du ut ikväll?

2007-09-26 @ 09:22:43
Postat av: I

Moget att ta bort kommentarer som är lite vassa =)

2007-09-26 @ 14:24:05
Postat av: Shade

Hah de va min ju, nemo har aldrig tålt kritik han mår för dåligt

2007-09-26 @ 14:45:25
Postat av: Nemo

I never claimed to be mature.
Åh, härligt, Shade är tillbaka. God bless us all

2007-09-26 @ 15:19:24
Postat av: Ica Work Partner

Kanske sant men han har iaf självinsikten att förstå det själv. Det, om något är väl stort hos en människa. Kopierat ur ett tidigare inlägg:
"3 negativa egenskaper: Kan inte ha fel, kan inte förlora och lättretad"

2007-09-26 @ 15:24:04
Postat av: h

piercing i ögonbryn eller läpp :D svag för sånt. lite längre hår skulle sitta finfint, inte för långt dock. som folk redan sagt lite rufsigt. ha det bra :)

2007-09-26 @ 18:43:26
Postat av: Nemo - Bloggowner

Tack Ica partner alias Johanna :) Shade, "I" och
och alla andra söta Nemo-antagonister vet att jag tar åt mig av negativ kritik och slagord. Men jag orkar faktiskt inte bry mig just nu. Dom envisas med att läsa bloggen. Förstår inte riktigt att dom inte har något bättre för sig när jag tydligen är så ful och värdelös på alla sätt. Och ja, Jag mår riktigt dåligt just nu. Går igenom en sån period i livet. Fantastiskt att ni förstått det. Det är ju inte precis så att det inte framgår i bloggen.. Brightminded.

2007-09-26 @ 19:24:17
Postat av: S

pyttelite längre hår, med piercing. klockrent med "varmt bajs på kallt bajs", jag höll på gå av:P Och att inte tåla kritik måste ju vara ngn slags lejon-grej. (stjärntecknet) Jag är likadan. lejon alltså.

2007-09-27 @ 00:56:21
Postat av: J

Nemo, ta inte åt dig av vad alla idioter säger och tycker och tänker om dig. Du är värd mer än så. Om de som yttrar sig över dig och ditt liv inte har nåt bra att säga, varför envisas de med att läsa din blogg då? :S Ignorera säger jag bara. De är inte värda DIN uppmärksamhet. Stå på dig! Kram :)

2007-09-27 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback