..And it goes on


Fredag kväll. Nivå, Hirshen, Claras, After. Kommer hem till Emil klockan 5 inatt typ. Somnar vid halv 6. Går upp vid 9 för att åka direkt och spela match. Vidrigt bakis. Fortfarande full i princip. Vinner matchen med nöd och näppe med 5-4 och jag gör en ändå helt okej insats mot alla odds. Plus ett snyggt mål. Sen åka direkt från matchen till jobbet där jag nu jobbar 14.30 - 20.00 idag. Sen efter jobbet åka direkt in till stan och se på en av mina bästa barndomspolare Viktor Ahldéns spelning på söder. För att sedan dra ut sen efter. Antagligen blir det Claras för att det ägde så hårt igår. Sen sova på okänd destination (Sånt man märker). Sen upp i morgon. Jobba 10-16 Och sedan efter jobbet dra och spela företagsmästerskapen i fotboll hela kvällen... Förstår ni vad jag säger? Läs igenom det igen. Så här är det i princip varje helg för mig. Tar min väska och fyller med helgsaker. Lämnar hemmet Fredag eftermiddag för att återkomma Söndag kväll.. En vanlig människa ska inte orka med en sån här helg. Det är inte normalt.  Fast sen är jag ju ingen vanlig människa heller...


Kommentarer
Postat av: Leo

nu leker du

2007-09-22 @ 15:54:28
Postat av: Anonym

söndag kväll kommer du nog vara hel

2007-09-22 @ 16:20:48
Postat av: Sofie

Seriöst har du döttt eller nått? Den senaste månaden har din blogg sugit balle. Du förlorade just en läsare

2007-09-22 @ 20:16:52
Postat av: Nemo

careface*

2007-09-22 @ 20:29:23
Postat av: emilia

hahah men d låter jue najs iaf :))

Postat av: =)

blogga oftare tråkmåns :P

2007-09-23 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback