And i found out, It´s all true. You dont deserve me..



Jag hatar våran relation. Du vet precis hur jag känner. Du känner hur jag känner. Fast du vägrar inse. Jag hatar hur komplicerat allt är. Jag hatar att jag inte bara kan slappna av och göra precis som jag vill. Jag hatar att du inte kan slappa av och göra precis som du vill. Han eller dom förstör. Jag vet att du känner ganska likt hur jag känner. Hur förjävligt detta faktiskt är. Jag älskade vårt prat här om kvällen. Det långa pratet om allting. Alla minnen. Alla erkännande vi gjorde för varann. Det gav mycket. Fast det gav mest sorg... Jag är ledsen nu.. Håll om mig.


Jag har en vän. Han har precis flyttat hemifrån. Jag respekterar honom på alla sätt. Han är en god vän till mig. MEN (Ja ett "men" var ju ganska givet att det skulle komma) han är verkligen sinnessjukt bortskämd. Han fyller 21 om någon månad men hans morsa behandlad honom som en 13 åring utan jobb eller pengar. Sanningen är att han har massor av pengar, jobb och hela kittet men får ändå ALLTING av sin mamma utan att egentligen fråga. Möbler till nya lägenheten. Skor, kläder, hårklippningar, busskort, matpengar.. Ja alltså you name it. Hela kittet. ALLT. Det är så man skäms nästan lite själv. Missförstå mig inte, jag älskar den här snubben. Han är grym men man blir lite äcklad av hela grejen. Håller päronen i kuken när han pissar också? Seriöst..Let go!

I morgon tas finally beslutet om lägenheten 1:a November. Det känns både lugnt och nervöst. Det är ju i princip säkert att vi får den men ändå. Syrran ska dit och styrelsen i huset ska bara godkänna henne och det borde väl inte vara några problem...eller...eller? Ja..håll tummarna iaf. Om inget oförutsett händer så borde allt vara cool dock :-)

Min syster har vunnit en Weekend till Bordaux (JA..säkert felstavning). I en tävling i Stockholm City-tidningen. Fett skoj för henne.. Jag kom och tänka på det idag på jobbet och bestämde mig för att göra ett litet test på mina kollegor. Jag fråga dom 5 människorna jag stängde på jobbet med denna kväll om dom visste vilket land Bordaux låg i... En av fem visste det. EN AV FEM!!! Det säger väl ganska mkt om standarden på mitt jobb. Nivån. Jävla puckon. Vem vet inte det liksom? Det är ju en stor jävla stad. Känd stad. Jag blev uppriktigt sagt förbannad. Idioter. FRANKRIKE!

Ni var inne och handlade idag. Jag kände direkt när jag såg er hur fel allt blev. Jag blev illa till mods. Kände smått illamående och en tår var inte långt borta. Jag saknar er båda samtidigt som jag hatar alltihop. Du är den enda jag varit kär på riktigt och jag påminns om det hela tiden. Allt relateras till det. Jävla evighetssekvens. Lågan kan vara släckt i dagar, veckor, månader och år men när jag ser dig så blir jag svag i hela kroppen. Men mest av ilska och uppgivenhet. Mest för att jag vet att jag inte känner något som helst för dig. Jag blir bara så jävla.. ja.. ledsen.. Varför?


Markoolio var också inne och handla idag. Han såg slitnare och mer förstörd ut än någonsin. Han handlade öl, cigg och massa skitmat.. Ganska förstörd människa. När ska hans karriär dala? Hur länge orkar han? Ja herregud..




Danne i Snook
Sveriges i särklass bästa freestyle-rappare:

http://www.youtube.com/watch?v=ut7EDLXNnQE




Rolig helg. Fredag Claras. Lördag Fashing. Älskar helger där man hinner med allting. Det blir som en enda lång resa. Roligt och lite tragiskt. Jag packar min väska... Jobbkläder, festkläder och alkohol. Festar, sover, jobbar, festar, sover, jobbar... Vissa helger petar jag även in en match här och där också. Varje helg är som en liten resa från Fredag eftermiddag till Söndag kväll.. Ja herregud. Claras var roligare än på mycket länge.. Sjukt bra drag och mycket dans. Kände direkt hur jag saknat dansen. Det är roligt att jag hade två riktigt bra krogkvällar och då ska även tilläggas att jag inte höll på med någon tjej någon av kvällarna..vänta..vänta.. Nemo har kul utan att hålla på med tjejer? Am i groing up? Nej... Ingen risk. Kul även att jag på Fashing spenderade pengar jag typ inte ens har.. Shottade Jäger så det stod härliga till. Idiot. Ja. Jag är en idiot. ÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST.

Träffade Emma på vägen hem. Ingen kan få mig glad som Emma. Hennes vänliga ord och fina leénde. Hon vet vad jag vill höra. Hon vet hur jag tänker. Hon är smart. Hon är varm. En Varm vän. Älskar att det funkar så bra som det faktsikt gör mellan oss. Inge problem på mycket länge nu. Vänskapen känns bättre än på väldigt länge. Underbart.


Helgen höjdpunkt: 

Valentin lämna oss vid claras och drog iväg med någon brud. Han vaknade nästa morgon kl 7 i Trollbäcken. Har ingen aning om vart han är eller vad som hänt. Kommer inte ihåg någonting... Ja vad säger man? En vanlig utgång i vårt gäng :-)


Någon handlade en fil idag på jobbet. "Filmjölk med bakterie-kultur" Stod det på förpackningen.... Jag tänkte "....va?". Vad är det för jävla fil? Vad är det för jävla ord? Bakteriekultur?! :P  Jag skrattade för mig själv och tänkte på olika förklaringar på min fråga. Det gick bra för mig. Jag skrattade så smått. Gubben fråga vad jag skratta åt och allt jag fick fram var "Bakteriekultur...". Han bara "Ja..?" Jag sa "..Vad det bra så?" Med en otrolig pina, skam och skratt i rösten...haha...Jag är störd... :P



Söndag kväll. Ny vecka coming up. Ska hinna med mycket denna vecka men väldigt lite jobb. Ska fokusera mycket på framtiden. Viktiga val och så. Umgås med familjen och försöka ta tag i mina sporter.

Ikväll då?

Ska ta 23.36bussen hem till en anna väldigt bright flickvän till mig.
Min kära jobbkamrat Mikaela. VI SKA SE PÅ MTV MUSIC AWARDS :D

Heja skalliga Britney-comebacken och Heja Justin :D


Puss på er




Ps. Ursäktar för eventuella felstavningar och annat oklart i detta inlägg. Stressade något enormt när jag skrev detta. Måste städa, bädda, duscha och hinna med bussen. Bättre inlägg kommer inom kort! ds.

Kommentarer
Postat av: Valentin

Vi borde ha sett mtv tillsammans, men jag var så sjukt förstörd, sov hela den dagen... Jag börjar jobba nu igen. Så vi ses väll när det blir dags för krogen igen=)
PS. sen hade du så många att du kunde åka hem till en av dina "flickvänner" =)

2007-09-10 @ 09:51:10
Postat av: Anonym

MTV galan sög ju penis tkr jag.

2007-09-10 @ 16:26:13
Postat av: Charlotte

Är den där lilla vännen möjligtvis även min lilla vän? ;)

2007-09-10 @ 16:29:50
Postat av: em

Snutt <3

Postat av: josefin

bakteriekultur, hahahaha!
fan vad sämst ! :'D

2007-09-10 @ 22:49:52
URL: http://korvie.blogg.se/
Postat av: Valentin

Många som tyckte den sög, vare bara lilla kändiskåta jag som gillade den? Nemo vet att du decka innan den var slut =) men vad tyckte du, visst va den bra?

2007-09-10 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback