Penissmärta, vattenöl och 100 grader i bastun. Inga konstigheter.


Och han sa det med sån ärlighet i rösten. "Du och hon passar så jävla bra ihop. Ni är så lika". Och alla minnen flög tillbaka in i huvudet. Alla tankar, känslor, minnen om allt. Det var så stort på något sätt. Du var den första jag var kär i på riktigt  och på något sätt jämförde jag alltid dig med tjejerna jag höll på med. Så fort jag träffade en tjej oavsett om det var one night stands eller något seriösare så tänkte jag inombords för mig själv att du var så mycket bättre. Hon var inte i närheten av dig. Klasskillnad. Ingen var i närheten av dig. Det blev som en liten obsession. Det var så i en så lång tid. Jag kunde jämföra dig med guld och gröna skogar för att ändå föredra dig. Du var allt. Allt är bara så stort. Vi har en historia. Någonstans har jag alltid innerst inne inbildat mig att det var du och jag och att vi ska hitta tillbaka till varann någon gång i livet. För många människor har sagt att vi passar bra för att jag ska kunna tro att det bara är en slump eller ett dött hopp. Fast jag hoppas inte längre. Jag vet varken om jag vill eller på något sätt ens tror att det finns en möjlighet. Du verkar lycklig. Jag är glad för det. Det var bara mysigt att få en liten nostalgitripp där i bastun. Att tänka och referera runt det förflutna som så många gånger smakar så sött men ändå domineras av det beska. Du kommer alltid vara en av dom största för mig dock. Det tror jag du vet. Det tror jag alla som känner oss vet. Även han.


Underbar kväll. Helt underbar. Bastade med Carl Torné och Valentin. Det var ingen jävla 5minutersbastu heller. Nej nej. Vi satt i över en timme.. Vi hade ölprovning och pratade om livet, känslor, tankar, kärlek, vänner, sorg och glädje. Vi bastade väldigt länge. Det finns få människor som jag känner mig så harmonisk med som dessa två människor. Som är så lätta att ha och göra med. Som jag faktiskt kan känna att dom tycker bra om mig på riktigt. Man känner sig lugn och trygg med dom. Inget man någonsin kan säga kan tas fel. Man skulle kunna säga att man våldtog två utveckligsstörda misshandlade dvärgar tidigare samma kväll och dom skulle ändå acceptera det, ta det med ett garv och älska en ändå. Dom är ett med mig. Vi bestämde oss att göra en rutin av det hela och spika att varje Torsdag kväll så bastar vi. Helt underbart beslut som det bara kan komma gott utav.

Drack tre olika sorters öl. Budweiser, Corona och Singah. Jag var inte speciellt bekant med någon av dom sedan tidigare men nu står det bekräftat lika klart som stjärnorna denna natt. Budweiser och Corona är vatten. Bubbelvatten. Ölsmaken är obefintlig. Det känns, rakt igenom, som en öl för folk som inte tycker om öl. Folk som vill dricka öl för syns skull eller för att dom vill lära sig dricka öl. Visst är den inte äcklig men den är fan inte god heller. Konstigt. Bara dyr.. Ytterst märkligt..



Min 19årsdag ==>




Blogg två gånger inom loppet av 12 timmar? Jag vet. Inte likt mig.
Men jag kände bara att jag verkligen behövde skriva av mig nu.


Lördag är iaf spikat nu. Kul! Det blir nog en väldigt rolig kväll. Calle var entusiasisk också. Ledig Söndag också så jag kan fokusera på att vara en god host och bli fullare än lagligt utan några som helst bekymmer och ömdömmen. Fint. Sedan står ju en liter Tequila brevid sängen också som skriker efter att bli uppshottad under helgen.. Jag tror vi kan ordna det. Inga konstigheter.





Hade två ganska jobbiga samtal med  två ganska nära vänner idag. Främst med J som jag försökte förstå under etag. Han är omöjlig. Han är, med all rätt, ledsen över att han känner sig bortpuffad. Han känner sig bortprioriterad och dissad sedan han skaffa tjej. Som nu är ett år sedan. Han känner att vi aldrig hör oss till honom när vi hittar på något eller festar. Visst förstår jag han men han är så omöjlig att ha och göra med när han blir såhär. Jag försökte bjuda in honom till Lördag men utan större framgång. Han envisas med att BARA vara sur och kan inte fokusera 1 enda öre på att faktiskt läka relationen och försöka fixa något bra utav det istället. Med dessa aggeranden så kan jag bara dra en enda summa utav det - och det är faktiskt att vår relation inte betyder speciellt mycket för honom what so ever... Tråkigt som fan. Of course. Men jag har gjort vad jag kan göra. Det är upp till han att visa hur han vill ha det.




Och ja, jag gick igenom en del bilder nyss. Det är verkligen inget snack om saken. Hon är den överlägset vackraste människa jag känner. Det finns liksom ingen konkurens. Det är klassskillnad. Jag smälter. Och jag hatar det. Kan man vara kär i någons utséende? One of a kind.


Idol i morgon. Skoj! Tydligen har Leo styrt värsta VIP-biljetterna med middag och bästa platserna och hela faderullan. Det kallar jag att leverera kvalité. Har aldrig varit och sett skiten live så det blir en rolig ny erfarenhet. Återkommer med hur det var. Heja Daniel! Typ..


Kom underfund med en sak nyss. Krökade igår och krökade idag. Ska nog ut i morgon efter Idol. Sen på Lördag ska jag ha "fest" och sen på Söndag hetsar M om eventuell utgång och första riktiga IRL-mötet... Så om det vill sig riktigt illa kan detta alltså bli en femdagars... Kommentarer överflödiga...





Jag saknar Emma. <3 Inte umgåtts med henne på för lång tid nu <3


Och hon satte på "Flying without wings" medans jag höll om henne. Medans jag kysste henne. Allt korsades och jag trodde de var en drömm när låten trängde sig in i mina trummhionnor. Låten som välsignat en hel pojkbandsälskade generation. Balladen med stort B. Jag insåg att det var en bra tjej. Jag älskar den låten. Jag kommer alltid älska den låten. Den låten beskriver känslan av kärlek.
And that love, yeah, That is like flying without wings.



Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You find it in the words of others
A simple line can make you laugh or cry
You find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life...



Och tjejer. En sak ska ni ha jävligt klart för er. Jag är så jävla trött på uttrycket "Och du ska veta att jag fick tårar i ögonen" när det är något jag skrivit, sagt eller framfört. Jag vet inte hur många som sagt det senaste tiden på ett eller annat sätt. Det är så jävla klychigt och genomskinligt. Det är en sak att gråta IRL när man möts men det är en helt annan jävla sak att påstå att man blev tårögd. Det finns nog få uttryck som blivit mer missbrukade. Jag skiter faktiskt i era tårar. Det jag inte ser face to face har fan inte hänt. Det ska ni veta. Är jag hårt? Töntig? Känslokall?
Äh, köp det. Ni har inget val.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Notera Treotuben i bakrunden på mellanbilden. Times never changes :)

2007-10-19 @ 01:48:53
Postat av: Valentin

HAHAHAHA... Men jag reagerade själv mäst på vad han håller i nedersta bilden, man måste nog va lika jävla rus kåt som mig om man ska veta vad det är=)

2007-10-19 @ 10:17:43
Postat av: Nemo

hmmhmhm..Treo & Lustgas.. Inga konstigheter

Postat av: Anonym

Ska du ha fest Lördag? Är man bjuden?

2007-10-19 @ 12:43:13
Postat av: G

vad vill du ha i julklapp?

2007-10-19 @ 13:10:26
Postat av: mikaela

nämen nemo får du så mycket komplimanger nuförtiden att de klyschigaste inte duger längre?
metafor eller ej, låt dem vara tårögda.

2007-10-19 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback