Jag älskar mig själv när jag älskas av andra. Jag hatar mig själv när verkligheten hinner ikapp. Promille: 3%

Jag är full som en anka just nu. Ahh på tal om Ankor. Fula djur det där. Jag var ute ikväll. Med gayen & co. Vi drack alkoholhaltiga drycker. En chock att det blev alkohol ikväll. Omväxling förnöjer tänkte jag. Det var inga konstigheter dock. Vi gjorde stan. Gjorde vår grej. Mer klar redogörelse över gårdagens bravader skriver jag ned i morgon. Ska förresten köpa en ny mobil:






Snygg va?



Det unika med mig är att det spelar ingen roll hur full jag blir. Jag skulle kunna vara nära spyan. Nära total däckning. Nära dödspromillen. Jag kan ändå skriva helt felfritt på både tagnentbort och mobilen. Det har varit så i några år nu. Jag är så fruktansvärt rutinerad på tangentbordet och på mobilknapparna att jag inte skriver fel hur vidrigt jävla pissfull jag än är. Skriver i princip alltid felfritt.. I vilken kondition och form jag än är i.. Tragiskt eller imponerande? Jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fräsh mobile, va går den loss på?

2007-10-25 @ 12:23:14
Postat av: Nemo - Bloggowner

2400 typ. Med 1 gb minneskort :)

Postat av: Anonym

mycket imponerande! *aplåder*

2007-10-25 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback