Idol 2007, en sollskenshistoria..? Eller?



Idol bevisar ännu en gång att det är en avliden tragisk historia. "Bästa startfältet någonsin" häver dom ur sig. Så säger dom jävla idioterna till jury varenda jävla år och ändå är det ett allmänt känt faktum att seriens startfält blir avsevärt sämre för varenda jävla år. Jag menar, helt seriöst.. Andreas. Han är dålig OCH ful. Gathania sjöng Umbrella så att Rihanna & Jay Z hade gråtit blod i kör. Det är för många märkliga bottennapp och för få riktiga toppar. Vart är framträdande som får en att få gåshud? Vart är Danny med "öppna din dörr"? Vart är Erik med "bed or roses"? Vart är Sibel med "My All". Ge mig ett gåshudsframträdande annars dissar jag den här såpan for good. Dom enda som håller någon som helst kvalité är Daniel och Amanda. Punkt. Det finns liksom inget mer. Kan dom inte bara slänga ut dom andra för det är ju redan lika klart som att solen går upp på morgonen att dessa två artiser kommer kriga i en blivande final? You have my word.


Fest @ Nemo i morgon. Ring eller sms:a om ni vill komma.
Är ni inte bjudna så är ni inte välkomna.
Objudna släpps inte in och bussarna går fan inte ofta ska ni veta.
Om jag mot all förmodan har glömt någon vän så hör av er.

Mark my words.




Kommentarer
Postat av: Josiee

Jo daniel är ju självklar i finalen iaf...amanda börjar jag småtvivla lite på men hon kanske hämtar upp det igen..

Postat av: Anonym

öppna din dörr me danny! BÄSTA idolgrejen någonsin!

2007-10-20 @ 02:50:18
Postat av: Valentin

MMmhmm Penis

2007-10-20 @ 16:24:57
Postat av: Leo

Det blir rätt svårt ikväll. inga konstigheter

2007-10-20 @ 17:06:07
Postat av: Valentin

Un-shy-ness

2007-10-21 @ 12:49:44
Postat av: Leo

Rätt oblyg fest igår, inte så mkt alkohol iaf.

2007-10-21 @ 13:05:58
Postat av: n

Haha. Kul när man pratar med människor som va där. Alla var bara så fulla att ingen egentligen minns vad som hände. Så jävla komiskt..

2007-10-21 @ 14:52:31
Postat av: Annika

Un-shy-ness. Jag orkar inte!! Snälla ordförråd :(

2007-10-22 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback