Gå in helhjärtat...

Halvdant. Halvhjärtat. Mellanting. 50%.
Väg upp det. Sluta fitta dig. Allt eller inget.
Svag. Svag. Inget alls. Svag.





1850 kr kvar av lönen. Funderar på att köpa typ 200 öl och dricka upp alla dom närmsta dagarna. Vill du hjälpa mig? Alkoholförgiftining is the shit.


Shoppade igår:

Skor, halsband, present till gayen. Gick runt med Emma i många affärer och lunchade högst upp i Åhléns. Letade frenetiskt efter skor men alltid var det något som krångla så som priset, storlekar, bekvämhet etc etc... Tills jag till slut hittade min juveler på Zara! Värt.  Emma hade ont i fötterna. Jobbiga klackar. Jag mådde bra. Jag mår ofta bra i hennes sällskap. Sen åkte jag hem till min svagt mongolid-aktiga familj för att sedan vända i dörren på 20 min och sen dra hem till Leo på filmkväll (reason? hittar du i senaste inlägget)....värt!

Vi kollade Fight Club. Brad Pitt är farlig och snygg i den filmen. Jag skulle vilja vara farlig och snygg. Jag är inte spec farlig. Har aldrig slagit någon. Har liksom aldrig fallit mig in. Har aldrig motiverat mig att slåss med någon. Bråk är alltid någon jag försöker undervika. Även fast jag själv fått några smällar igenom åren.. Men jag förstår verkligen inte folk som söker bråk och vill slåss. Det är för mig helt jävla obegripligt. Fast visst skulle man vilja inge respekt och så. Men inte på det sättet. Man vill ju inte att folk ska vara rädd för en.. Det är fel.

Nu börjar jag jobbar om typ 13 min så jag bör byta om och larva mig... Hörs snart igen

Jag tänker på dig. På oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg up en bild på skorna!

2007-10-03 @ 16:58:46
Postat av: Anonym

jag hjälper dig gärna ^^ kan behövas.

2007-10-03 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback