För godhjärtat för sitt eget bästa...?


Min mamma jobbar med svaga trasiga tjejer på sitt jobb. Dom tar hand om tonårstjejer som mår skit och som behöver stöd och hjälp. Just idag beslutade sig mamma för att låta jobblivet gå ut över privatlivet då hon tar med sig hem en trasig flicka från jobbet för att sova över hos oss. Detta lyckas hon tajma in samtidigt som mina småsyskon kommer från pappa till mamma. Summan av detta blir alltså att vårat redan jävligt trånga hem blir om möjligt ännu jävla trängre. Summan av DETTA blir att jag sticker härifrån och sover hos min bästa vän istället. Jag är arg på min mamma över hennes dumdristiga jävla beteénde men samtidigt kan man inte vara arg på någon som bara försöker vara godhjärtad. Ekvationen går inte ihop. Den blir svår. Suck...

Fan, jävla helvette vad jag längtar till flytten hemifrån. 29 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback