En vän till vänster är bättre än en hög till höger


Alex Schulman har slutat blogga. Hur länge tror ni det är tyst runt honom? Utan att ett projekt kommer upp? Något nytt som liknar bloggen eller ja, något i samma genre iaf.. Ska vi ge det en vecka? Ett dygn?


Bajen får spö med ändå får man en kommentar här i bloggen av någon nöjd som påpekar att Bajen får storstryk just nu. Jag kör uteslutningsmetoden. Jag ANTAR att ingen av mina läsare är något annat än bajare, gårdare eller gnagare. Hur kan då någon bli GLAD att bajen får spö? jag menar Bajen ligger ju efter och IFK är i guldläge.. Ska inte ni vilja att vi då spöar Göteborg och hjälper er i striden? Folk är så obotligt korkade... Nu blev det tyvärr ingen vinst ikväll och Bajen är avhängda från allt som kallas guldstrid what so ever och det känns jävligt tomt.


ALLT HOPP STÅR TILL UEFACUPEN NU!




Helt plötsligt skriver hon på msn. Bara sådär. Hon skriver God Natt. Jag svarar samma sak lite motvilligt fast jag vet att jag bara borde varit tyst egentligen. Jag har inte svarat på hennes mail. Det skrev hon i Torsdags. Hennes långa maraton closure mail om allting.  Jag tänker inte svara heller. Jag vill inte ha och göra med henne över huvud taget. Inte på väldigt länge. Kanske inte någonsin igen. Det gör mig bara ont. Jag hatar att ha ont. Jag orkar inte med smärta. Jag behöver inte det. Fan nu sviker jag mitt egna löfte om att inte skriva om henne något mer i bloggen.. Men detta får bli ett undantag. Nu är det stop.



Ärligt talat kära läsare. Gör mig en jävla tjänst nu. Gå och ta era sista sparslantar och se "Supersugen" på bio. Ni måste fan ta och göra det. Jag har tänkt på den 1000 ggr efter jag såg den och skrattar för mig själv när jag tänker på alla geniala små skämt och idiotiskt underbara karraktärer filmen innehåller. Det är hög klass på den filmen.  Lite sköna länkar från filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=MNpoTxeydiY

http://www.youtube.com/watch?v=czIi_VsAnTo&mode=related&search=



Jag kom underfund med en sak idag. Mobilen som jag har nu har jag haft sedan den 2:a Juli vilket betyder att den varit i min ägo i tre månader idag. 90 dagar. Jag kollade någon funktion som heter "meddelandemätare" och vet ni vad den funktioner säger? Jo följande:

Skickade meddelanden: 4517 st
Mottagna meddelanden: 5562 st

Förstår ni hur jävla mkt det här är? Det är helt jävla svindlande om man tänker efter.
Det betyder att jag skickar i snitt 50 sms om dagen och tar emot i snitt 61... Jag kan liksom inte riktigt greppa det.

 Tror dock att det är nog så att 50% av alla sms:en är helgnätter :P


Thomas di leva var inne på ica och handlade idag. Personalen blev till sig. Stort för den lilla människan vet ni. Och jag som brukar vara så kändiskåt bara rykte på axlarna och rörde knappt en min. Varför gick jag inte fram och slet av hans fina klänning och gav honom en blöt kyss? Han har trots allt skrivit "Vi har bara varandra" och "Vem ska jag tro på?"... ahh mästerverk...



Backstreet boys - Inconsolable:

http://www.youtube.com/watch?v=NhQZBeaxd9M


Visst börjar verkligen AJ bli gammal på riktigt nu? Nick däremot ser riktigt fräsh ut tycker jag.
Läste i någon blaska att han gått ned 19 kg inför nya skivan...
("Aj, blev precis träffad av en intresse-pil" tänker ni lite smått nu)



Kents nya singel "Ingenting":


http://www.youtube.com/watch?v=M03ZNvDeql4


Visst blir man lite dum i huvet av Kents videos?
Dom är så jävla fuckade att man börjar tvivla på sin egen hjärna efteråt..
Ett annat vidrigt starkt bevis på det..
Kent - dom som försvann (varning känsliga tittare):

http://www.youtube.com/watch?v=QFekK49HOLE





Emma har kommit hem. Eeeeeeeemmmmmmmmmaaaaaa har kommit heeeeeeeemmmmmmmmaaaaa! Härligt. Hon ska inte resa bort. Hon ska vara hemma och vara tillgänglig för msn, telefon och promenad mys! Ska till stan med henne i morgon på min enda lediga dag den här veckan. Hon får bli min personliga Ella Von Sydnow eller vad fan nu den där äckliga modeslynan heter... Eller det räcker med att hon blir min personliga Sko-rådgivare för i morgon ska det banne mig hittas ett par skor! Annars slintar jag alltså.


Kom underfund med en annan sak idag när jag satt där i kassan på ICA och ruttnade lite smått. Alla tjejer jag har fått känslor för har varit Brun/mörkhåriga. coincidence ? i don´t think so. Jag tror fan lite grann ändå att skrönan att mörka tjejer är smartare och mer känslofyllda medans blonda är mer "one night stand" - matrial kanske. Nu lägger jag säkert fram det helt fel men jag tror bara det är så generellt att mörka är mer seriösa och mer tilltalar mig förhållandemässiga. Blonda tjejer är nog svårare att ta helt på allvar. Gäller absolut inte alla fall of course men nu talar jag bara majoritet typ.. Jag tänker bara på att det finns bara typ 3-4 tjejer jag haft starka känslor för och alla dom har varit mörka. Märkligt sammanträffande.


Peder åker till Peru i morgon. Han blir borta i flera månader.. Kanske längre. Det är tråkigt som fan. Han är faktiskt en av allra mina bästa och äldsta kompisar när det väl kommer omkring. Han är en av dom som undrade om jag var kille eller tjej när jag gled in på sexårsverkstamheten för 14 år sedan.. På den vägen är det. Han har vart med hela vägen liksom. Såna vänner växer inte på träd minsann. <3 Hoppas du får det grymt där borta dock!



Sist men ABSOLUT INTE minst:

Grattis Valentin som du så gärna vill bli kallad här i bloggen.
Fast vi måste nog säga Grattis GAYEN så att folk förstår ditt riktiga namn.
20 år! Nu kan du köpa ut åt mig.. Härligt. Jag har en present till dig :-) Hihihi!




Riktigt jävla kasst inlägg känner jag nu såhär i efterhand... Men så får det bli ibland. När motivationen inte riktigt finns där men man ändå har massa saker att berätta. Hoppas ni överlever ändå...



Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGGMATCH BAJEN. e de inte helt sjukt, man ser hellre bajen torska med 3-0 än att se djurgårn eller råttorna vinna. helt jävla otroligt, men sant. heja kalmar!

2007-10-02 @ 08:24:33
Postat av: Fröken från Nacka

"Han är en av dom som undrade om jag var kille eller tjej när jag gled in på sexårsverkstamheten för 14 år sedan.. "
Hahaha, galet roligt!

2007-10-02 @ 12:26:55
Postat av: J

Haha Du överträffar dig själv väldigt ofta now days. Fortsätt så. Dock är din musiksmak questionable..

2007-10-02 @ 13:06:00
Postat av: Anonym

såg du att cim skrev om dig i sitt blogginlägg idag?

2007-10-02 @ 13:28:29
Postat av: Anonym

vem e cim? va e bloggen för adress?

2007-10-02 @ 14:21:36
Postat av: Pedrito

haha. Underbart att du kommer ihåg de :D
Ni får alla ha en underbar vinter, och vi läär höras under tiden!
Stek hoes!
<3

2007-10-02 @ 16:49:00
Postat av: Anonym

Skön du e grabben. du kör ditt race å gör de braa

2007-10-02 @ 17:54:05
Postat av: ...

som du lägger upp blondin saken, sjunker du

2007-10-02 @ 19:12:50
Postat av: Anonym

som du sär skriver sjunker du

2007-10-02 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback