Whether i´m right or wrong, and if all the world was perfect...

kaosigt liv just nu. många tråkiga händelser going on.
har inte lust att skriva ens. har mest lust att hitta en god vän
och ta en fika och bara prata ut. eller lägga mig på sängen och
sova i 30 timmar. eller supa mig full som ett jävla as...



My Family:


Pappa är..ja vad är han? Ingen vet riktigt. Han påstår att han är utbränd eller något annat ord för det men jag vet inte. fan ingen vet. Den dagen han börjar vara helt ärlig om allting till sin familj - den dagen blir en ljus vacker dag.


Lillsyrran har blivit dumpad av sin kille. Hon gråter konstant och är helt helt heartbroken. Dom var ihop ca 1 år. Jag hade alltid trott att det skulle hålla för alltid mellan dom och nu händer det här?! jättemärkligt och hon har helt devostated. Har aldrig sett någon sådär ledsen ever.

Äldsta Storesyrran´s bästa kompis är inlagt på psyket och hon är jätteledsen över det. Såklart.  Hon åker hem idag istället för dagen efter min student istället. Sjukt tråkigt att hon missar den men hon pallade inte kaoset här hemma just nu. Jag förstår henne till viss del men samtidigt känns det rätt ruttet såklart.

Mammas barndomshem har blivit sålt om jag förstår det rätt. Utan att fråga henne. För mig sågs inte detta som en spec grej och jag lackade lite för att hon bölade så jävligt. för jag har aldrig vart där men hon hade tydligen spenderat hela sin uppväxt där och såg fram emot att ärva stället men blev nu helt krossad när dom fick höra att det har sålt...utan hennes vetskap.

Så senaste dagarna här har varit ungefär..Tårar, Tårar och åter Tårar...kul.






okej. det är lustigt att se hur du hanterar hela det här. reaktionen blir (är någon förvånad?) sån där otrolig ilska och nu ska du helt plötsligt prata skit om mig med alla på hela värmdö och försöka få mig avrättad?  fine. du får göra som du vill. om det tillfredställer dig så be my guest. jag tänker iaf inte köra på den nivån. visst att vår vänskap må vara över men att försöka bräcka den andra med överdramatiskt skitsnack tyder bara på, i min åsikt, barnslighet. det är lustigt att alla du pratat på hela värmdö tycker jag är en så hemsk och vedervärdig människa som du nu säger. för jag har klarat mig rätt bra so far och det är ändå du som ständigt säger till mig hur avskydd du är? jag är väldigt medveten om att jag både är hatad och älskad. jag har inget emot dig som människa och tänker inte prata skit om dig med folk. även om du tror att fallet är så så har det blåsts upp väldigt mycket och sanningen är att det hela är en bagatell. självklart har klantiga misstag skett men man är inte mer än människa. ta detta som du vill ta det. antagligen blir du bara ännu argare som alltid är din första reaktion. jag kan bara säga en enda sak. hade det varit ombytta roller här så hade jag ALDRIG gått ut med målet att försöka prata och sprida så mycket skit jag kan om DIG. hur jävligt du än hade betett dig. det är sanningen.

det fanns ett skäl att jag inte lät kommentarerna stå kvar i min blogg. det var för att jag inte gillar att bli smottad på i min egen blogg. gör jag det i din blogg nu eller när du pratar skit om mig? nej för det gör man inte. man kan åtminstone ta det på msn eller IRL. jag nämnde inte varken ditt eller hennes namn i min blogg och ingen ens fattade att de handlade om er förän du nu gjorde de till den största grejen sedan Tsunami katastrofen.





Linkin Park - Bleed it out
Nya singeln - Liveversion
Lyssna på sticket - Kan man sjunga sådär bra?

http://www.youtube.com/watch?v=MehEiUcHX5U






Trevlig dag i förregår dock. Åkte in till stan och gick runt med min älskade storesyster Niki. Vi gick och köpte ny piercing till ögonbrynet. Iofs köpte jag bara en ny plupp så nu är det Svart/Silver. Sen gick vi och lunchade och pratade om allt och ingenting. Så skönt med syskon. Så avslappnat att bara kunna helt vara sig själv utan krav eller någonting. Man vet precis vart man har varann och behöver inte skämmas över någonting.


På kvällen vankades det först jobb och sedan studentskiva. Max & Johan hade skiva på Sthlm Kök & Bar. Vi förkrökade på Nivå22 med massvis av Öl, Shots och drinkar. Det kändes redan då att det skulle bli en riktigt alkoholinriktad kväll. Packet begav sig sen mot stället där vi dansade, söp och minglade i timmar för att sedan hinna hem med sista bussen 02.20 från Slussen. En av dom bättre skivor jag varit på i år absolut. Jävligt skön stämning. Många glada familjära ansikten som man kunde prata med och fina damer. Sen slutade kvällen med...(Ja som vanligt när man är på sthlm kök och bar) att några i vårt sällskap blev utslängda av deras patetiska vakter. Jag undrar hur många gånger jag varit med om det. Just på det stället. Varje jävla gång. Vad är felet egentligen?


Dagens efter konstaterades två saker. Dom bästa bakismedlen är Juice och Kebabrulle på Sibylla. Dricker alltid minst 1-2 liter apelsinjuice när jag är bakis. Så underbart gott och skönt. Kebabrulle i solen i Gustavsbergs Centrum var också mysigt. Alex bjöd på sällskap och man kände sig mer bakis then ever när man satt där å stektes av solens strålar.

6 Dagar till Studenten.


Fan, jag funderar över tatoos.  Har lite olika motiv och texter jag funderar över. Nemo betyder ju "Ingen" på latin så någon text med "Nemo" i känns ju ganska angeläget och ballt. har lite olika förslag. ni får gärna säga vilken som är bäst:

"Nemo nascitur artifex" - Ingen föds mästare

Nemo me impune lacessit - "Ingen attackerar/provocerar mig ostraffat"

"Nemo saltat sobrius" - ingen dansar nykter

"Nemo sine vitio est" - Ingen är utan fel.

"Quiquid latine dictum sit altum viditur" - Vad som än sägs på latin låter djupt


Jag gillar den första och den sista. Vad tycker ni?
Eller kanske tatuera in alla sina syskon och föräldrars namn...Fast det blir kanske lite mycket..=/






Ja. Det är jävligt fuckat. Alot is going on around. Det är lustig hur man är och beter sig. Jag skäms ofta för hur jag beter mig och har en tendens att bli dryg, speciellt när jag dricker. Men samtidigt kan man inte gå runt i livet och ångra saker man gör och säger. Visst om man gör något jävligt dumt men livet är alldeles för kort för att gå runt och ha ångest över vissa ageranden och uttalanden. Jag har alltid varit en sån som berör folk väldigt snabbt när dom lär känna mig. Både på gott och ont. Folk har avskytt mig för att dom tycker jag är så barnslig, gapig, omogen och clownig. För att jag alltid skillt mig så mycket från mängden. Det har stört folk något enormt. Samtidigt har folk fastnat för mig och kommit ihåg mig för att jag faktiskt...när det väl kommer till kritan.. är en människa som berör på något sätt. Om det nu är dåligt eller bra är oväsentligt just nu. För man är ju nästan hellre någon som går igenom livet hatad än att gå igenom livet helt osynlig. Utan att någon lägger märke till en någonsin. Kanske inte helt sant men ni fattar poängen iaf. Jag har aldrig menat att vara elak mot någon på riktigt. Det är helt sant.  Det vet dom få som verkligen känner mig väl. Jag är ingen elak dålig människa. Jag är bara väldigt klumpig och tänker sällan på vad jag säger och gör. Jag talar före jag tänker ofta och det är en väldigt dålig egenskap.


Can i at least...ah, nevermind..

Kommentarer
Postat av: J.

"Nemo nascitur artifex" - Ingen föds mästare
Den är bäst! Vart ska du ha tatueringen?

2007-05-30 @ 13:18:05
Postat av: SÖDERBÖNA.

Fan! Låter som du har det tufft nu gubbeen! ;/ Hoppas det ordnar sig! Det är du värd. <3 Pözz

2007-05-30 @ 13:20:32
Postat av: L.

Riktigt bra inlägg.. again. Håller mig helst utanför N vs C historien men kan bara säga att jag står på din sida och stöttar dig till 100%. Håll detta på en mogen nivå bara, tack.
<3 nivå22

2007-05-30 @ 13:50:31
Postat av: Fröken från Nacka

Jag tycker att du antingen ska ha "Nemo nascitur artifex" - Ingen föds mästare eller "Nemo sine vitio est" - Ingen är utan fel. Dom var lätt finast och har bäst innebörd!
Sen tycker jag, som jag sa på msn, att det är trist att det har blivit som det blivit mellan dig och de andra två... Och du vet att du kan prata med mig om det skulle vara så! Fortfarande blåser de starkaste vindarna men dom mojnar snart. Ha tålamod bara!

2007-05-30 @ 13:52:03
Postat av: Cim

Du skriver skit om oss och kan inte ta att vi svarar på det i fprumet som är AVSETT för att svara på dina blogginlägg. Du är så jävla feg Nemo, så jävla rädd att folk ska tycka illa om dig när dom förstår vem du verkligen är. Du är pinsam, och ja, jag har redan pratat med killarna om Wallbom och enda anledningen till att du "klarar" dig på Värmdö är för att alla tusen killar och tjejer som hatar dig tycker att du inte ens förtjänar att snackas skit om. Och det låter hårt, men helt seriöst så är det vad folk säger.

Postat av: Cim

Det absolut största problemet är att du vägrar ta ansvar i den här frågan. Det är det som fick bägaren att rinna över för min del. Att bli förbannad på Emma är så jävla sjukt, så jävla omoget. Du ahr gjort misstag förut, jag ahr förlåtit dig varje gång. Men åter igen här så tar du inget ansvar. "Man kan inte gå runt och ångra saker och ting". MAN KAN BE OM URSÄKT. MAN KAN TA ANSVAR. Man kan ge FAN i att snacka skit om folk på bussar. För helvete. Och låt det här stå nu om du inte vill visa din feghet igen.

2007-05-30 @ 14:14:34
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

"och enda anledningen till att du "klarar" dig på Värmdö är för att alla tusen killar och tjejer som hatar dig tycker att du inte ens förtjänar att snackas skit om"
Det där var fan det elakaste jag sett någon skriva om mig någonsin. Grattis Cim. Om ditt mål var att totalt krossa mig och sänka min självkänsla till minus 100 så har du lyckats. Hope your satisfied.

2007-05-30 @ 14:49:07
Postat av: Cim

Buhu, Nemo, buhu. Nu har du fått tio fjortistjejer till att springa och torka dina tårar. Men guess what? Du är fan snart 20 år. Du tar studenten. Man borde kunna kalla dig vuxen, och snackar man skit om folk öppet så får man ta konsekvenserna. Hoppas du lär dig någon sorts läxa av det här.

2007-05-30 @ 15:16:22
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

" Man borde kunna kalla dig vuxen, och snackar man skit om folk öppet så får man ta konsekvenserna" är konsekvenserna att det är okej för dig då, att göra lika dant? tycker det verkar konstigt att du kan göra lika dant och samtidigt klappa dig själv på bröstet.

2007-05-30 @ 16:05:47
Postat av: Anonym

Totally agree with present speaker. Fan, ge bruden en Stesolid eller nåt?!

2007-05-30 @ 16:25:31
Postat av: Pedrito

Jag bor på värmdö. jag tycker inte nemo är vidrig, falsk, mytoman, barnslig, patetisk och fruktansvärt osäker!
Lägg till en jätteliten snopp så får du världens sämsta människa!
Jag kommer att fortsätta läsa den här bloggen och såga honom for ever!

2007-05-30 @ 16:35:27
Postat av: YB

Lustigt ändå att de två stora "bråken" i Nemos blogg båda två har involverat Cim... Undrar vem det är fel på då? Lustigt också att hon så myndigt säger att "du är ju snart 20 år" när hon själv är lika gammal :) Stå mot det här Nemo, småbarn ska man bara nonchalera. Men så finns det två sidor av storyn, ingen är pur som snö... Verkar jobbigt att folk ska bete sig så barnsligt, om nu er vänskap är över borde de väl sluta läsa din blogg? Håller på dig i detta!

2007-05-30 @ 16:36:18
Postat av: Fröken från Nacka

Okej nu kan jag inte vara tyst längre.
För det första så tycker jag att saker som man säger på fyllan borde ursäktas. Jag menar, då både säger och gör man saker som man aldrig skulle ha gjort nykter. Och det gör ALLA människor, även den bästa. Sen så att du påpekar ålder... Då vill jag ju bara säga att om det är det som det gäller, då är väl du, Cim, bara mer omogen än Nemo med tanke på att du häver ur dig mer skit än honom OCH är äldre. Har även läst i din blogg där du rent ut sagt spyr galla över allt han nånsin gjort, vilket jag måste säga är snarlikt med det Nemo gjorde! Bara det att han inte gjorde det medvetet för att såra dig, men det gjorde du. Du bredde på med allt du kunde komma på, bara för att MED MENING såra och knäcka en annan människa. Ondska? Ja! Jag vet inte vad det är för fel på din självkänsla men den måste ju ha fått sig en rejäl törn för att du ska bete dig på det här sättet. Och varför ens ta upp ämnet i en blogg?? Fan, föregå med ett gott exempel om du vill vara "den duktiga och mogna" av er två. Tycker att du är larvig, Cim. Och du kommer ju knappast få stöd för dina barnsliga påhopp av någon som läser Nemos blogg! Dom läser ju den för att dom gillar honom! Kanske därför din blogg inte har lika många besökare...? Cim, du är bara en fjant med dåligt självförtroende som gömmer sig bakom ett jobb som du mer än gärna stoltserar med. Om någon ska växa upp är det väl ändå du!

2007-05-30 @ 16:36:48
Postat av: Cim

Jag tar konsekvenserna samt står för det jag säger. Pedrito här ovanför känner ju exempelvis både mig och Nemo, där kan det bli problem, men tycker jag som jag gör säger jag det öppet. Ffa i det här läget då Nemo betett sig så absurt pissigt.
Dom stora bråken har involverat mig på grund av att Nemo är osäker när det gäller Emma och hans vänskap. Tvivlar väldigt starkt på att Nemo kan säga något annat. Det beror även på att jag inte håller käften om den skit Nemo ställer till. Och även på grund av att Nemo tycker att jag är så ofantligt mycket smartare än honom, därav känner sig hotad och snackar skit om mig på bussar. Som sagt. Var ju medveten om att fjortistjejerna skulle ta hans sida, så ovanstående inlägg är ju föga förvånande.
Finns bara en sak ni har rätt i, och det är att jag ska sluta läsa den här bloggen. Tack & hej.

2007-05-30 @ 16:43:47
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: FLICKA!

True True. Knip bara käft med alla dryga kommentarer.
Vill man nåt så tar man upp det face to face eller åtminstone på MSN! Eller du kanske vill att alla Nemos läsare ska kommentera din usla blogg med hur värdelös och patetisk du är?

2007-05-30 @ 16:44:45
Postat av: Cim

Ett, fröken från nacka - Fylla har ingenting med saken att göra. Nemo säger att han var spiknykter. Och du tror väl på honom?
Två - Du vet väl inte vad Nemo sa på bussen om mig? Det var absolut medvetet, han har tänkt på det och säger det högt bland folk.
Tre - "Och varför ens ta upp ämnet i en blogg?". Men din dumma jävel. Det är ju Nemo som skriver skit om mig och Emma i bloggen. Pga av att han raderade mina kommentarer så bestämde jag mig för att göra samma sak mot honom. Försök få dina hjärnceller att samverka så kanske du fattar hur det ligger till.
Fyra - Gällande jobbet, menar du som sales manager på Amex eller som chefredaktör? Be specific.
Fem - Detta ständiga prat om få besökare på min blogg, jag vet inte ens hur många jag har. Kollar inte på sånt, som sagt har jag intervjuat Hugh Grant, Kevin Costner, Katie Melua bla med typ 4000 läsare på varje artikel, så sånt där betyder liksom ingenting.
Sex - Det är intressant hur alla hatar att jag "stoltserar" medan det är i princip det enda osäkra Nemo gör. Men sånt är livet.
Det är det här jag menar, vad gör jag ens. Har alltid sagt att folk som läser den här bloggen nästan undantagslöst är idioter.

2007-05-30 @ 16:50:14
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Efter det han gjort förtjänar han varken att prata med mig på msn eller face-to-face. Bland det vidrigaste jag varit med om. Och ja, ni får jättegärna kommentera min blog hur mycket ni vill om ni känner att det ger nåt. Jag raderar inget, det garanterar jag. Tack & hej avr det, som sagt.

2007-05-30 @ 16:52:29
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

åhh wow vilka coola käändisar hon har intervuat..åhheeee e hon cheef åååxoo? åhh!
Cim - Lite Finare, Lite bättre.

2007-05-30 @ 16:54:32
Postat av: FLICKA!

Någon som vågar sätta en peng på att hon kommer fortsätta titta in här titt som tätt ändå? En lågoddsare...

2007-05-30 @ 16:56:01
Postat av: Tina

Jag vill inte vara den som är den, men jag måste lägga mig i, trots att jag inte har med detta att göra. Jobbigt med bloggbråk, Nemo. Jag vet, jag har varit i samma sits själv.
Allt förstoras så sjukt mycket över internet & bloggar. Man måste vara försiktig. Var det du också. Det värsta som finns är att se något dumt skrivet om en.
Ta hand om dig oc fortsätt skriva! Du skriver bra, bäst när du är på bra humör. Jag kommer att fortsätta läsa iallafall.

2007-05-30 @ 18:08:18
URL: http://heavenlymess.blogg.se
Postat av: Anonym

Cim, du läser ju bloggen själv...

2007-05-30 @ 21:57:46
Postat av: Anonym

Cim, du läser ju bloggen själv...

2007-05-30 @ 21:57:48
Postat av: em

Det kunde ha varit så enkelt.

2007-05-30 @ 23:19:22
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Pauline

Ring mig nån dag om du vill ta en fika nemo, allt låter mindre kul just nu =(

2007-05-30 @ 23:50:34
Postat av: (L)

Stå på dig Nemo! Du vet hur många som tycker om dig!

2007-05-30 @ 23:59:37
Postat av: Valentin

Hade det på känn redan från början, that girl is bad news. Det jobbiga är att Cim verkar fått ta så mycke skit i hela sin uppväxt, att hennes försvarsmur är av kinesisk rang. Hoppas att detta löser sig. För en sak som jag VET är, att vad nemo än prata om bakom Cim's rygg. Så gjorde han inte det för att avsiktligt såra henne...

2007-05-31 @ 09:01:12
Postat av: Fröken från Nacka

oj oj oj, cim tog åt sig!
1) Klart att jag tror på Nemo! Varför skulle jag tro på en falsk ryktesspridare som du? Som jag dessutom inte känner.
2) Visst, Nemo kanske var osmidig och pratade om det på offentlig plats. Men varför ska du ge tillbaka med samma medicin?? Vad hjälper det dig? Får det dig att må bättre när du märker att en annan människa blir ledsen? Är det något du njuter av?
3) Nemo skriver alltid i koder när det gäller saker som han bara vill ha ur sig, nämner aldrig några namn, JUST för att han kanske inte vill att andra ska behöva lägga sig i det.
4) Och så om och om igen kommer snacket om jobben... Tycker du verkligen att det är så märkvärdigt? Tror inte det är en jävel som bryr sig om VEM du har intervjuat. Det är väl ditt skrivande som ska vara det speciella? Du ska väl kunna intervjua vem som helst, utan att det är en celebritet, och få läsare intresserade? Är det inte det en journalist gör...? Eftersträvar?
5) Vad stoltserar Nemo med? Sitt jobb på ICA? Det faktum att han tar studenten? VAD? Han skriver om hur mycket han tycker om sina kompisar(du var en gång i tiden inräknad..), han skriver om sin vardag och sin familj. Är det fel att stoltsera med det??
6) Och du, det är ingen som vill kommentera din blogg för det är ingen som bryr sig!! När ska du fatta det?? Då hade folk redan gjort det!
7) Vet att det här kan såra Nemo ännu mer, och det är det sista jag vill. Men när du håller på som du gör, då blir jag förbannad och kan inte sitta helt passiv och se på när du sänker en människa till dess lägsta punkt!
8) Förresten, du har skrivit tidigare att du inte använder svordomar för att du har tillräckligt bra ordförråd för att kunna få fram din åsikt och dina tankar ändå. Har det ändrats nu eller...?
9) Är det ett brott att vara osäker?? Antar att han är osäker för att du har brytit ner honom, din dominanta jävla ragata! (och ja, jag svär för att jag vill, kan och gillar det!)
Lycka till i framtiden Cim! Du kommer ju iaf ha ett jobb, men något mer...? Tveksamt.

2007-05-31 @ 10:09:59
Postat av: j.

jag tycker tjejen från nacka är en tönt. varför ska folk lägga sig i saker som de inte ens har med att göra. låt Nemo och Cim lösa sina egna problem. Om nu folk tror på att Nemo är oskyldig, varför ställa sig och han i en total försvars ställning??
Om deras vänskap är tillräckligt stark kommer de klara sig igenom det här också, i annat fall var det väl inte meant to be. Eller har jag fel?

2007-05-31 @ 15:02:16
Postat av: Fröken från Nacka

och du är...?

2007-05-31 @ 15:10:13
Postat av: em

Måste bara flika in, han skulle inte berätta något jag inte redan visste utan han ville bara kommentera det, vilket för mig goes without saying att han inte borde, inte till mig iaf. Jag själv hatar att bli pratad om, och skulle uppskatta om mina vänner gjorde det jag gjorde då. Jag sa till honom att det inte alls var så som han tyckte att bussen skulle veta att det var, och avledde från ämnet. Tror inte jag kunnat göra så mycket mer. Jag tycker att det är hysteriskt roligt att detta helt plötsligt blivit en allmän sak att kommentera fritt hur man vill. Föregåede skribent påpekar att Cim inte var på bussen och inte hörde vad som sas, sparka in en öppen dörr? Var du där? Varför skulle jag ljuga för Cim om något sånt? Tänk efter först. Det är egentligen inte ens vad det handlar om, han hade bara kunnat be om ursäkt men valde att bli skitarg och slå ifrån sig allt vad ansvar heter, han valde att göra det publikt på sin blogg. Tyck inte synd om honom, han har valt det här.
Och nacka, han vill fortfarande inte ha dig så du kan sluta försöka nu.

2007-05-31 @ 16:00:41
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Fröken från Nacka

älskar dig också emma

2007-05-31 @ 16:53:58
Postat av: me

Dubbelmoralen i detta är outstanding, vilken värld lever folk i? Självklart pratar man om sina vänner om de sagt eller gjort något konstigt och om man inte vill höra sånt är det väl bättre att säga ifrån än att gå och skvallra? Och som många andra sagt, Cim är inte så känd att folk på en buss skulle, via tjuvlyssning av samtalet, hajja vem man pratade om. Get over yourself...

2007-05-31 @ 17:08:04
Postat av: Pedrito

Jag tycker Alice Bah borde ta hand om de här problemet

2007-05-31 @ 17:14:26
Postat av: L.

Eller Dr. Phil

2007-05-31 @ 17:53:49
Postat av: Anonym

Eller Jones Kusi-Asare

2007-05-31 @ 18:27:48
Postat av: M.

Lite inside the buss info:
Jag satt brevid N & E på bussen när detta utspelades och fick först IDAG reda på vad allt handlade om. Vad som sas på bussen mellan dom två. Hade ingen aning om vad grälet handlade om för jag hörde inte ens vad Emma och Nemo pratade om. Fastän jag var den på bussen som satt överlägset närmast dom två. Det talar väl ändå för hur högt han måste ha pratat!? Eller lågt kanske man ska säga...Konversationen höll en låg sansad nivå och att kalla det högt gapigt skitsnack officiellt på en buss är verkligen endast trams.

2007-05-31 @ 18:30:17
Postat av: ts

NEMO ÄR SUR! och har blivit en jävligt tråkig nemo. eller kanske alltid varit. whatever.

2007-05-31 @ 18:48:13
Postat av: K

va heter cim på bloggen?
å vem FAN orkar bry sig om jobb och karriär när man har ett liv och leva? seriösa jävlar! ni BRYR er för mycket!

2007-05-31 @ 19:08:53
Postat av: Anonym

ts = amanda från vaxholm.

2007-05-31 @ 19:17:24
Postat av: SÖDERBÖNA.

Shit, Detta har blivit en Chat?

2007-05-31 @ 19:20:26
Postat av: orka...

Tjejer gör som tjejer alltid gör, får varandra att må dåligt. Det verkar inte vara någon förutom Emma som hört vad som sas på bussen och hon visste ju redan allt om Cims sexliv so what's the big deal?

2007-05-31 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback