viktiga investeringar.

jag är så jävla besviken på dig. jag förstår inte hur du ens har mage att kalla dig för pappa. det blir bara värre och värre det här och ingen lösning ser ut att finnas. hur kan du inte ställa upp? hur kan du klaga på att det är jobbigt att ha barn? jag skulle skämmas om jag var du. du bara klagar på hur mycket du har att göra och hur mycket alla förväntar sig av dig och hur tungt du har det. du vägrar se det positiva i livet. sluta tyck så jävla synd om dig själv och bete dig som en jävla tonåring. det är JAG som är barnet här. börja bete dig som en pappa. jag vet att hela jävla familjen står bakom mig när jag säger detta för alla tycker lika jävla dant! jag är så trött på de ständiga undanflykterna, lögnerna, bortförklaringarna och barnsligheterna...allt som offtast får jag nu fråga mig denna jävligt pinsamma och jobbiga fråga...Vem fan är du egentligen? Jag vill säga att jag älskar dig. Jag vill så jävla gärna säga det men jag hatar hur detta utecklar sig...


Eller som mamma uttryckte det när vi pratade om dina senaste bravader:

"Jävla obehaglig form att förtrycka sin omgivning" - Kunde inte sagt det bättre själv.





dagens investeringar:

köpte sommarlovsbusskort. gäller från 1 juni till sista augusti. bara 495 kr. VÄRT.
klippte mig även. köpte även hårfärg. inga drastiska förändringar. klippte typ av 2-3 cm runt hela huvet. jämnade till, toppade och tunnade ut. bara för att fräsha upp mig lite. sen köpte jag brun/svart hårfärg. såg lite mongo ut efter klippningen annars. flammigt hår me blandning av brunt, rött, svart och typ blond är kanske ingen höjdare.

Var inne i stan i stan med min gayen. Han är så grejt. Fast en sak lackar jag på... Hans pappas jävla företag har skaffat biljetter så han kunde gå på Linkin Park ikväll. Jag blev sjukt avis. bajs. =(


Fast jag ska fan också ha skoj ikväll. Ska ut på riktigt all in runda med innebandylaget. Älskar våra klassiska utgångar. Våra förkrök håller sånt sjukt tempo. sånt sjukt hets. Sen bär det alltid av till något luffigt hak så som Claras eller The Vibe där griseriet fortsätter. Underbart.




Detta blir nog en riktig helkväll i den allra värsta fylleandan!

ALL IN!






Sitter här nu med hårfärget i håret och väntar på att jag ska skölja ur det. 18.15 ska jag skölja ur det. Då ska jag bege mig till resten av sällskapet som nu intagit lägenheten. Mamma fyller nämligen år idag så vi har lite gäster. Mamma har faktiskt (hör och häpna) köpt några starköl till mig! Helt otroligt och väldigt uppskattat.


Jag såg Pirates 3 med gayen och alex igår. coulnd´t be more besviken. vilken jävla skit. skräp. ingen riktig handling. kasst manus och så otroligt låga skämt. det handlade verkligen inte om någonting. kändes som en framtvingad krystad disneyfilm. min enormt höga förväntningar infylldes inte på låååååååånga vägar. tråkigt.


Då blev istället gårdagens höjdpunkt fotbollsträningen som skulle komma att bli säsongens roligaste träning. Jag bjöd på ett par riktiga läckra saker. Måste vara mina nya underbara fotbollsskor som börjar trolla med mig!  :D härligt!


Annan god nyhet: Var på derbyshoppen idag och försökte få biljetter till morgondagens toppdrabbning i allsvenskan mellan Hammarby-Elfsborg men till mitt stora vrede så fanns det inga biljetter kvar. Jag ringde min bror som har säsongskort för 10 året i rad och till MIN stora glädje så hade han förhinder i morgon och det betyder att jag får låna hans säsongskort i morgon!! SÅÅÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖNT! FOOOOORZA BAJEN! :D:D:D


Svensk Hiphop is the shit. Fronda, Byz, Sober, Timbuktu, Mofeta&Jerre...Asså listan tar aldrig slut. Så jävla mycket skön underskattas musik i Sveriges hiphopbranch! Gryyymt!


Match på söndag. Hemma mot drottninghamn klockan 16.00. Kom och titta?


Jag återkommer på söndag kväll med en recension av kvällens bravader!




dagens låt:

take that - shine
timbuktu - lika barn avvika bäst del 2


dagens länk, in your face tom cruise (bokstavligt):

http://www.youtube.com/watch?v=WCdK25VAhq4



det där var otroligt lågt av dig. beyond everything i ever belived about you. varför liksom? verkligen, varför? trodde du hade mer värdighet än så. var det dödsstöten? kan fortfarande inte förstå att du gör något sånt. helt jävla onödigt och totally out of the blue. vad är det för jävla behov du har? det sjuka är att något säger mig att du verkligen njuter nu...

är så jävla trött på den här jävla berg och dalbanan.




känslorna.
tankarna.
drömmarna.
the real stuff.
det stannar alltid kvar.
hur mycket jag än vill ha bort det.

all for now.


 


Kommentarer
Postat av: M.

oj = sjukt första parti. riktigt starkt.
=/ de berör.

2007-05-25 @ 18:49:15
Postat av: SÖDERBÖNA.

agree with föregående talare.

2007-05-25 @ 19:09:14
Postat av: Valentin

Du måste ju sett att det var Tom Cruse som kum ut som mäst sansad (inte ägd på nått sätt). Men å andra sidan, även en klocka som stannat visar rätt tid 2 gånger om dan!
Hoppas Ölen från bolivia gick att dricka och att ni hade det kul på krogen sen.. Blev påtvingad chafför som betalning till pappa för att jag fick komma och allt.

2007-05-26 @ 09:01:40
Postat av: hoe

haha.. TC är kändisvärldens största skämt! Jag tycker att han är pinsam som inte kan bjuda på ett garv när man tjänar 200 mille per film! Nice inlägg i övrigt ;D Pussis

2007-05-26 @ 11:07:16
Postat av: Anonym

"även en klocka som stannat visar rätt tid 2 gånger om dan!" ? - har aldrig hört det ordspråket.

2007-05-26 @ 11:08:03
Postat av: Nemo

asså skoja inte med med Valentin. Boliviska ölen kan varit den äckligaste ölen någonsin och till råga på allt så var de 4.4%or också...helt värdelöst. kompenserade det med att svepa 8 st San Miguel på förkröket sen ;) IDAG ÄR DET DU OCH JAG OCH ALEX :-) (Kommer dock sakna Leo lite) = NALO = (nerd-alert..haha)

2007-05-26 @ 11:57:57
Postat av: Tina

Jag var på konserten igår. Linkin Park var sjukt bra! Jag visste att dom skulle vara bra live, men inte SÅ bra :)

Postat av: A.

Tack för Senast. Du är bäst.

2007-05-26 @ 19:50:22
Postat av: Yvette

Äh, så dålig var väl inte PotC? ... Jag tyckte om den iaf :D Och första delen om din pappa ... Verkligen berörande.. Känner igen mig ...Fast jag har iof inte träffat honom (min alltså ;P) på tre år. Hoppas det ordnar sig iaf!!! :)

2007-05-27 @ 00:15:13
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: Valentin

Sug, ingen bryr sig om insidan i västvärlden. Tom är snygg och rik, det är mer än nog för mig. Sen att han tror på en annan fantasi-saga än alla andra (Kult som kult för mig, Kristendom/Scientologi) kan inte jag bry mig mindre om...

2007-05-27 @ 11:29:06
Postat av: L.

Känns som hoe och nemo är samma person :)

2007-05-27 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback