last but not least, let´s make love.


D
agens främsta och kanske viktigaste nyhet är väl att jag efter många veckors (månaders?) gruff med B äntligen begravt stridsyxan. Egentligen handlar bråket endast om många missförstånd och onödiga dispyter. Ingen ville eller vågade erkänna sina fel och misstag och det hela blev otroligt hajpat helt i onödan. Det har gått så lång tid att jag faktiskt vid en tidpunkt trodde att vänskapen var över for good men är glad att det inte blev på det viset. skönt att vara sams och det kunde väl inte komma lägligare när p&l faktiskt närmar sig på allvar...

Dagens andra ämne har jag lovat en god vän att inte skriva om men vi kan väl bara säga så här att ingenting förvånar mig längre. Jag måste faktiskt erkänna att jag aldrig någonsin tyckt så illa om någon på så kort tid som just nu. Det är facinerande. Förlåt vännen. Var tvungen att skriva något. It´s been on my mind alot.


 





Underbar dag.

Iofs var det fett tungt att gå upp 08.00 i morse men samtidigt sjukt värt. Drog till plugget (för första gången på åratal) och gjorde kompleteringar för Projektarbetet för att klara betyget G. Riktigt skönt att ha det klart och det kändes som att vi klarade av det. Håll Tummarna! 

Sen hände en väldigt underlig sak. En jävligt sjuk grej som fick satte mitt moraliska jag på prov. Det går absolut inte att skriva om här i bloggen men det var iaf en jävligt märklig grej. På både gott och ont. Mest gott.

Sen med 15-bussen så kom min älskade storesyster Nanna och lilla Ludvig på besök från Göteborg. Dom ska vara här i två veckor. Det är så kul. Han är i en så söt ålder. Har precis börjat krypa och krypar bara omkring och ler och är glad och söt. Jag är en stolt morbror. Riktigt underbart!

Tog bussen in till stan vid 17 med Kim och mötte upp Leo i stan. Vi gick runt och gjorde vissa ärenden. Köpte ett par fotbollsdojjor för 700 kr. Nedsatta från 1900 kr. Ordet "VÄRT" Har väl aldrig passat in bättre? Riktigt grymt.

Sen köpte jag biljetter till Torsdagens 14.00-Föreställning av Pirates 3. Jag ska gå med Alex. Det blir nog trevligt och det hände en rätt lustig incident när jag skulle betala. Jag pröjsade jämna pengar. 100 kr. Men fick ändå 50 kr tillbaka?! Haha. fan vad jag skrattade. Man märkte redan när jag beställde biljetter från början att tjejen i kassan var en riktigt nyanställd tjej. Hon var osäker och darrig som fan. Haha. Lite komiskt. Tyckte nästan lite synd om henne...
Fast min ekonomi kan behöva en liten knuff i ryggen såhär två dagar innan lön! Och det fick den verkligen idag... Minst sagt :P haha! Let´s just leave it there...

Sen käka jag kebab/kyckling-tallrik med ris och två glas Cola. Fan har lite ångest just nu. Först Pizza till lunch och sedan den här middagen. Jag kommer bli en riktig fat hoe om jag inte kammar mig snart. Nemo Beach 07? Hmm...well.... Dagens driv. haha. Jaja, iaf så åkte jag direkt till fotbollsträningen efter stan besöket och fick testa min nya pjux och dom var fett sköna. Skönt att springa av mig lite också så man fick bort fettångesten...




Johnny Depp är nog missnöjd över sitt utséende...





En rätt intressant och händelserik vecka i övrigt. I morgon ska jag dock sova så långt som möjligt. Ska verkligen vila ut mig till 110%. Sen jobbar jag mellan 18-21. Sen Torsdag är det som sagt Pirates-bio med Alex. Sen Fredag så fyller Mormor år och hon ska ha någon bjudning och jag har lovat att glida förbi fastän jag inte tycker om henne alls. Hon är så snuskigt rik men så snuskigt snål. En riktigt otrevlig och motbjudande kombination. Har typ fått en syltburk, En hundring eller en halsruk av henne dom tre senaste födelsedagarna...det säger väl allt? Jaja. iaf så blir fredagen trevligare mot sitt slut då det vankas utgång med det gamla utgångspacket... Gayen, Jocke o Co. Leo den svikaren ska ju såklart Boula hela helgen igen. Jävla gris! =(




Jaja. Jag må vara tjatig men den 5:e Juni så tar jag studenten och har utspring klockan 14.00. Ni som anser er som nära vänner till mig, Kolla ert Schema! Alla som vill och har lust får mer än gärna komma på mottagningen som kommer äga rum från typ 15.00 här i Ängsvik. Ju fler nära vänner som närvarar, ju lyckligare människa blir jag =) Ni som inte anser er tillräckligt nära vän får gärna komma på festen som äger rum samma kväll i samma lokal....Dock ska ni såklart fråga först om ni får komma... :P











Tål att sägas igen. Är inte denna bild den vackraste bilden från den vackraste scenen i den vackraste filmen?


Love Actually - Say no more.









Fortfarande bäst just nu:

Byz - Vadå (fett av dig)
Byz - Jag smyger ut
The Ark - Absolutely no decorum
Smash Mouth - Walking on the sun



Dock två nya på bäst just nu listan:

Timbaland ft. One Republic - Apologize
Linkin Park - Hands Held High

Missa för guds skull inte den förstnämnda. Timbaland bjuder på ännu ett mästerverk. Sicket jävla Geni. När ska detta jävla hitmaraton från Världens största producent ta slut? Det är som en neverending freakshow i ständig musikorgasm! Me Like! Me Love!







aldrig säga aldrig.


aldrig en i mängden.


Och du snuttis. Dörren stängs aldrig...

Kommentarer
Postat av: L.

Byz - Jag smyger ut är så jävla kung.. pladda?!? svård o fadda!
Sry att jag sviker i helgen men fan det blir årets all in på studenten och p&l, behöver ladda upp lite för det.
Najs inlägg idag, älskar när det står massa som bara dina närmaste kan förstå nåt av ;D
btw, blogg.se är fan sämst, driv skit!
puss o smek

2007-05-23 @ 01:44:05
Postat av: sister

mormor fyller år på TORSDAG och MAMMA på fredag.
jag läser inte din blogg! :(

2007-05-23 @ 09:26:41
Postat av: Cim

Vackraste filmen, nej. Annars var det helt rätt och riktigt. Puss älsk

Postat av: Kajsa

Kul att se ett inlägg som är väldigt intressant trots att är mest fakta och info. Du skippar mycket känslor och tankar i detta inlägg och det är både på gott och ont. Personligen älskar jag "Love Actually" också :-) Pözziz

2007-05-23 @ 12:53:03
Postat av: Anonym

Varför ser alltid killar snyggare ut när dom röker? weird.

2007-05-23 @ 12:57:58
Postat av: (L)

bra musiksmak =)
pyss!

2007-05-23 @ 15:51:01
Postat av: Anonym

<3Milan<3

2007-05-23 @ 23:18:17
Postat av: Anonym (A)

<3 Milan <3

2007-05-23 @ 23:18:52
Postat av: Cim

Cigaretter är sex. Har varit sen de gamla klassiska Marlboro-reklamerna, http://www.uiowa.edu/~commstud/adclass/faith/Marlboro.gif, starka män på vackra hästar är sex. Typ 40-talet. En av världens mest framgångsrika reklamkampanjer någonsin, dom lever fortfarande på det här. Och får dig att omedvetet tycka att killar som röker är sexiga. Där kan du snacka bra marknadsföring. Puss

2007-05-24 @ 07:58:40
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Johnny Depp förövrigt. Övermänsklig.

2007-05-24 @ 07:59:37
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Valentin

Besviken...

2007-05-24 @ 08:17:56
Postat av: Nemo

haha! Vad nu då Valentin? :P

2007-05-24 @ 08:40:19
Postat av: Yvette

Ah, Johnny Depp är så schnygg! Såg tredje - och sista - PotC-filmen igår!! Ahh, hetare än någonsin =) (och filmen var också bra ... ofc ;D)

2007-05-24 @ 09:10:42
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: YB

"kompleteringar"? I see why :p Håller inte med om Depp och absolut inte det som kommenterats om rökning, finns inget sexigt med att röka, bara äckligt! Men det tror jag inte du tycker heller, du är ju en "städad" pojk right? :)

2007-05-24 @ 12:44:33
Postat av: em

Haha!

2007-05-24 @ 13:22:20
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Haha var ordet. Städad, måste vara första gången du blir kallad det vännen :)

2007-05-24 @ 15:16:50
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Valentin

Rökning ger en cool image, det är sant (håller med om allt det där med stilbildning genom reklam som ciggarett industrin var inovatörer i) Men samtidigt så är det hemskt snuskigt i realiteten, HATAR lukten, känner mig som en gammal alkis på en pizzeria när jag luktar rök om fingrar och hår...
Så skumt att så små missförstond kan leda till sånnt...

2007-05-24 @ 20:31:52
Postat av: Nemo

suck. att folk ständigt ska märka ord. tungt att vara bloggägare. såg för övrigt nya Pirates idag. helt katastrofalt dålig. suck igen.

2007-05-24 @ 22:12:28
Postat av: Cim

Mm, det där är så sjukt, jag hatar också lukten. Jag röker själv minst ett paket i veckan, ändå avskyr jag när andra står och röker och jag känner lukten. Dessutom är det som du säger, man luktar så jäla illa, och man märker inte hu äckligt det luktar innan man själv slutat röka, och känner lukten när nån annan kommer in i rummet som precis gjort det. Helt vidrigt. Puss

2007-05-25 @ 08:02:11
URL: http://www.onelove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback