friends with benefits...?

mer vilse än någonsin. nu är det allvar. slutlarvat. vart fan är jag på väg?  time to make a stand.




jag känner mig inte frisk alltså. jag har en smärta i höger bröst som återkommer då och då. känner mig väldigt vissen och hängig. lite illamående och yrhet. sen har jag lite ont i halsen när jag sväljer. jag vet inte vad det är. det går nog lite hand i hand med hur onyttigt jag levt denna långhelg. har sovit på tok för lite och levt på alkohol och skräpmat.


valborg då. det är en av dessa jävla helger som alla bara hyset såna enorma förväntningar till. som midsommar och andra helt värdelösa högtider som alla tänker typ "VAD FAN HÄNDER DÅ? FEST?" om. helt onödigt att hajpa dom så enormt för alla vet lika väl att det alltid blir likadant. det blir aldrig speciellt. visst kanske folk blir fullare än vanligt men hur ofta blir det roligare eller maffigare än vanligt ute på festfronten? nej aldrig. det slutar bara med att folk sitter i sina stugor med inget att göra och deppiga över att dom såg fram emot helgen så mycket.

det höll på att sluta så igår. innan vi fick nys om en fest i Orminge. jag drog dit med Jocke och Johan och deras respektive flickvänner. som det 5e hjulet kände jag mig halvt misslyckad och festen var ungefär lika lyckad. så jag drog till stan och träffade Alex, M plus kompis och hängde lite där. på fyllan som man var så hamnade vi nästan i bråk vid t-centralen och bestämde oss för att åka hem till Alex på Värmdö. M hängde med men hennes vän dissade. hon hade "gayen-abstinens" och ville hem och gråta... ;)

Sammanfattningsvis så var kvällen (som väntat?) ganska misslyckad. men med ett trevligt slut hemma hos Alex. tycker om att sova med dig.





Max och Jag - 2005




jag blir så trött på människor. alla tror att dom vet så jävla väl. folk överskattar sig själva (eller överskattar dom mig?)  och kan så enkelt kritisera andra. självinsikten saknas och jag blir ledsen när jag inser hur pass olika jag är från vissa människor. jag tror mig ligga på en annan nivå...både verbalt och intelektuellt. inte till min egen favör kanske men ändå så skapar det så onödigt många konflikter och jag orkar det inte längre. det gäller så många relationer jag har. jag är trött på alla onödiga tjaffs. känns som man får så otroligt mycket oförtjänt skit. jag behöver inte det. jag klarar mig ändå.





bäst just nu:

Fall out boy - this ain´t a scene (Kanye West Remix)
Timbaland ft. Fall out boy - one & only
Niprone - You and I
Mika - Happy Ending





John, Christian, Alex & Nemo - Alex 18årsutgång



Match i morgon. Älta borta. ska nog vara hemma i morgon för att ladda batterierna. vill verkligen göra bra ifrån mig. är sjukt taggad på att prestera en riktigt bra match. hoppas på vinst! Fast älta borta är ingen lätt match...återkommer i morgon med Matchreferat.

Såg på film med Kim här om dan. Såg "Blood Diamond". Den var riktigt bra. bättre än vad jag trodde. var lite skeptiskt till den när jag hört om den och sett trailers och så men den visade sig vara riktigt intressant och välgjord. Plus till DiCaprio som vuxit fram till en riktigt grym skådis! kungligt.

Forza Liverpool. Vilken match ikväll. så rättvist och underbart. Underbart att ha Chelsea ute ur turneringen. IN YOUR FACE Jose Mourinho. är det en grej att folk som håller på Hammarby även håller på Liverpool? Jag tror fan det. jag känner många Hammarbyare som älskar Liverpool också. minst 7-8 st. det är ett underligt fenomen men ett väldigt talande faktum för det stämmer verkligen. jag tror det handlar om att det är lite arbetarklassens lag. Folkets lag liksom. FORZA LIVERPOOL OCH HAMMARBY. Nu och alltid! <3




Pappa är så underlig. han har aldrig sponsrat något barn med några som helst pengar någonsin i körkortsväg. Varken mina 3 äldre syskon eller jag har fått några pengar alls till eventuellt körkort eller sådan utbildning. NU har han helt plötsligt fått för sig enormt spontant att min lillasyster ska bjudas på en snabbkurs i MC. Motorcykel alltså. helt sådär bara utan anledning. det kostar 10-15000 kr . hur jävla logiskt är det? jag förstår verkligen inte hur han tänker. och när jag tar upp det med honom så blir han bara förbannad liksom. världens mest komplicerada individ. hal som en ål. skitzofren som få. kan aldrig ha fel eller erkänna sina misstag men vill ändå vara alla till lags. och till råga på allt ska han vara min Fader. jag vill inte ha det så...fan..vem är du?



god natt.

Kommentarer
Postat av: Mannen

fan all credd till dig Nemo. du skriver grymt. keep it up och skriv oftare för guds skull :) den enda bloggen som håller måttet! peace.

2007-05-02 @ 00:32:01
Postat av: SÖDERBÖNA.

This is what i needed! Ett riktigt klassiskt Nemo-inlägg =D Mer sånt här. måste erkänna att bloggen blivit lite sämre på sistone men nu verkar du tillbaka på rätt köl igen. Goodie Goodie! pussis

2007-05-02 @ 00:33:32
Postat av: Anonym

fina bilder.

2007-05-02 @ 00:45:54
Postat av: Valentin

Palla arbetarklass....

2007-05-02 @ 00:46:27
Postat av: kajsa flygplan

hey you! Jaaaa så söt bild hurru vännen ! Jag bangar inte ring bara så ses vi :) pussiluss

Postat av: Anonym

he is back! (:

2007-05-02 @ 01:11:27
Postat av: kajsa flygplan

MEN VAFAN ÄR DET HÄR? din blogg är ju jättepopulär? vafan e grejen med att du är supah-star

2007-05-02 @ 01:56:19
URL: http://yemyem.blogg.se
Postat av: em

Kattmannen.

2007-05-02 @ 13:25:08
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Pedrito

Forza Pool!!! Fan va fint. Tyvärr fick inte Fowler avgöra på sista straffen, men de funkade ju ändå.
Glenn Hysén äger på att kommentera! Helt underbar :)
Fiiiiiiint!!!!!!

2007-05-02 @ 17:55:39
Postat av: m

Hon hade ingen gayen-abstinens. Hon var bara full och bodde tre meter därifrån.. :P

sov med mig igen?

2007-05-02 @ 18:22:01
Postat av: Leo

du är bäst! <3

2007-05-02 @ 18:33:51
Postat av: trogen läsare

:O :O Vad skådar mitt norra öga? Kan möjligtvis "m" vara den berömda omtalade M..?

:)

2007-05-03 @ 00:00:26
Postat av: (Den riktiga) Leo

Hor-nemo har du ens någon vän alls? Kul att kommentera din egen blogg från min dator me mitt namn... Dö irl.

2007-05-03 @ 01:20:15
Postat av: Nemo - Bloggowner

nej jag har inga vänner...så du tkr inte jag är bäst lr? :( fan jag trodde ju det. deppigt. ville bara att de skulle verka som om du tyckte om mig på riktigt. förlåt. fan. nu ska jag gå och sova och gråta mig till sömns...=/

2007-05-03 @ 01:22:24
Postat av: Leo

Du är fan bäst!!!

2007-05-03 @ 01:23:08
Postat av: (Den riktiga) Leo

Kan du ge dig eller jävla mongo?!

Puss

(leeeeekarN)

2007-05-03 @ 01:24:01
Postat av: Nemo - Bloggowner

Vad bjuds de på? Battle Dags? Ett "Cim VS Emma" - Race? näh de orkar jag fan inte. så lite vänner har jag inte. fast iofs..det är nog en sån grej du skulle nappa på Mr. "Leo without any friends"

Ps. kom inte på min skiva. du skrämmer bara iväg tjejerna. ds.

2007-05-03 @ 01:25:19
Postat av: (Den riktiga) Leo

sadface.

2007-05-03 @ 01:25:58
Postat av: (Den riktiga) Leo

ps. kom inte på min skiva, du lockar bara till dig mer killar. ds.

2007-05-03 @ 01:26:56
Postat av: Nemo

*careface*

2007-05-03 @ 01:28:01
Postat av: (Den riktiga) Leo

Käft annars skickar jag purple monkey hoe till dig inatt.

2007-05-03 @ 01:33:11
Postat av: Nemo - Bloggowner

Leo. du kommer komma till min skiva me "Purple Monkey-Hoe"... ni passar iofs rätt bra ihop. Kanske om du har snygg-dag når du upp till hennes nivå :)

2007-05-03 @ 01:33:17
Postat av: Nemo - Bloggowner

aegd. 01.33 var en magiskt minut. minuten då Nemo aegde Lejou :-)

2007-05-03 @ 01:34:01
Postat av: (Den riktiga) Leo

Jag vann.

2007-05-03 @ 01:34:21
Postat av: (Den riktiga) Leo

01.34 var en magiskt minut. minuten då Nemo trodde att han aegde Lejou :-)

2007-05-03 @ 01:36:28
Postat av: Nemo - Bloggowner

Leo. Den dagen du skaffar dig en vän så ska jag erkänna din seger över mig. Men innan dess så kommer jag alltid se mig själv som en segrare i varje sammanhang där du deltar. Du är och förblir en simpel kopia av din store idol Nemo! Visst att du må vara 5 cm längre och säkert 45 cm längre penismässigt men det känns ovisentligt ;D

Din lilla boulebög! *Nemo crossed the edge* mohaha :D

2007-05-03 @ 01:39:48
Postat av: (Den riktiga) Leo

Åh nej, en sån där "jag-har-inga-vänner"-uppsats till svar.

Nä nu ska jag sova, om du svarar på detta bevisar det bara hur lite vänner du har, så kan du bara dö nu, snälla. Men jag vet att du skulle sitta o uppdatera sidan hela natten för att va säker på att du fick sista ordet så jag kan säga redan nu att detta blir det sista från mig för ikväll, så varsågod: aeg mig oo store idol.

2007-05-03 @ 01:48:24
Postat av: Nemo - Bloggowner

Du har inga vänner.
Sov Gott.

2007-05-03 @ 01:51:00
Postat av: Valentin

I'll settle this.. Leo är min vän=), eller vad fan säger jag. Leo som vän, det orkar man inte... Blir tvungen att hålla på nemo.

Ps, man kan tydligen inte få glänsa utan att någoM ska komma och plocka ned en på jorden igen...

2007-05-03 @ 04:31:34
Postat av: a

hahahahhaha de här var ju kul

2007-05-03 @ 11:34:54
Postat av: em

Penislängd är inte oväsentligt Nemo!

2007-05-03 @ 17:23:21
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: hoes

hellre liten och rapp än stor och slapp!

2007-05-03 @ 18:12:29
Postat av: (Den riktiga) Leo

haha. du har ju fan större än mig Nemo! sluta driv nu. låt folket få veta sanningen.

2007-05-03 @ 18:15:46
Postat av: Leo

Nån har riktigt lite vänner asså.. nemo?

2007-05-03 @ 18:35:03
Postat av: Nemo - Bloggowner

Hahaha! INTE JAG! "hoes" var jag. med "(den riktiga) Leo" var inte jag :) honestly!

2007-05-03 @ 18:43:05
Postat av: Nemo - Bloggowner

men*

2007-05-03 @ 18:43:36
Postat av: Leo

Okej nemo aka hoes, jag tror dig :)

Hellre stor och rapp än liten o slapp/rapp

2007-05-03 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback