Dag 2 - Årets Fyllevecka

Dag 2:

Alltid lika inspirerande varje gång att börja kröka igen när man fortfarande känner sig bakis. Efter väldigt många om och men så blev det till sist förkrök hemma hos Emelie Tavander med Peder & Gayen. Trevligt öldrickande med många skratt och goda vänner. Kvällens destination var Club Toxic där min käre Leo skulle ha sin studentskiva. Ville verkligen gå på middagen men hade inte råd. sugigt. Leo går Natur Matte Data. japp. = Väldigt många nerds och folk med få vänner. Men jag måste säga att jag blev positivt överaskad av skivan om man tänker på antalet tjejer och skönt folk. Ställen knökades av legender så som: Jocke, Johan, Alex och såklart dom jag nämnde tidigare. Ölen var relativt billig och lokalen grymt skön så det var rätt skoj faktiskt. Sedan kom den helt oväntade dödsstöten som skulle förändra hela kvällens utgång. Leo blir påkommen med en plunta fylld med vodka av en vakt på toaletten. No Mercy och Leo var utslängd från sin egen skiva redan innan klockan 01.00 på natten. Segt och tråkigt och det blev lite av signalen för att kvällen var på väg mot sitt slut. Jag drog med Leo mot tunnelbanan fast resten av vännerna stannade kvar.

how can something so bad feel so good?
how can something so wrong feel so right?


Rykterna säger att mina underbara resterande vänner på Toxic sedan i ren protest mot Leos utslängning gick som ett långt danståg RAKT IN BAKOM BAREN och dansade och att dom nu är portade allihopa från Toxic...Dagens sjukaste händelse! haha!



Det finns bara en Sebastian Eguren. Tack för en poäng ändå Bajen. En poäng borta mot MFF får ses som väldigt godkänt. Serieledare. Känn på den. Underbart.


JUSTIN TIMBERLAKE 19 JUNI - KAN MAN LÄNGTA MER?????




26304

Nemo Hedén - Undici i förregår. Det ser fan inte ut som jag.
märklig bild men lite fin är den iaf.



Kom precis hem från Gayen. Vi såg "Salo" och som lovat ska jag bjuda på en kort recension. För de första märkte man väldigt klart att den var gjort 1975 och skulle de göran en re-make på den idag så skulle den nog bli väldigt mkt vidrigare men det var helt klart en väldigt sjuk film. Tortyr, Insest och Äta avföring. Ja fråga mig inte varför jag kollade på filmen. Det sjuka är att filmen är känd som ett mästerverk och som en riktig klassiker och sågs av hela 175.000 människor på Bio när den kom ut 1975 i Sverige. jag förstår inte det för det är verkligen ingen bra film. Den har ingen vidare handling alls. Väldigt enformig och helt utan riktig poäng. Konstigt.


Min egen skiva går av stapeln i morgon. Känns verkigen som ett "antingen eller" läge. fågel eller fisk. det finns inget riktigt mellanläge. antingen blir det grymt roligt eller helt fucking misslyckat. det är helt omöjligt att förutspå. allt jag vet är att det finns typ plats för 800 pers på stället och typ 200 biljetter är sålda eller något sånt.  Chaplins Bar. jag hörde från en polare att dom måste få in 30.000 kr för att gå plus minus noll med hyran och middagen. dom hade fått in 6000 kr igår när dead linen var. haha. min skola i ett nötskal. så jävla uselt. jaja, hoppas verkligen det blir skoj. det hänger lite på vilket folk som väljer att ändå komma dit. och på hur middagen artar sig och självklart på hur full man blir. håller tummarna i vilket fall.


Alla mina bästa vänner kommer iaf att närvara och det betyder mycket! Vi försöker följa den gamla klychan att det blir vad vi gör det till. =)
All in!




Fan asså. det går inte en dag utan att jag träffar någon som ska till Peace And Love. den festivalen håller verkligen på att bli en av Sveriges största. Hela tiden springer jag in i folk som säger "Jahaa..ska du också dit? fan va skoj". typ 50% av Värmdös befolkning ska dit. helt jävla sjukt. men roligt? njaee..det är klart att det är skoj men bara alla idioter håller sig ur vägen så man kan njuta lika mycket som man gjorde i fiol. bara av gemenskapen, värmen, musiken. full 24/7 is the shit <3



dagens länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY

http://www.youtube.com/watch?v=1dmVU08zVpA

http://www.youtube.com/watch?v=UHH_5EClbAU
http://www.youtube.com/watch?v=4r4QmcFUSX0&mode=related&search=


dagens spana in:

Ukrainas bidrag till ESC på lördag. sjukaste någonsin?
Rysslands bidrag = möjlig vinnare?



det var underbart <3 just like old times.









SCARLETT <3




peace out.

Kommentarer
Postat av: L.

jättefin bild men shiiit vad brun du var!

2007-05-09 @ 19:21:30
Postat av: Anonym

Scarlett är fräshaste bruttan som finns fan!

2007-05-09 @ 19:26:04
Postat av: emilia

men åå, sluta vara så het :)

2007-05-10 @ 16:13:13
Postat av: emil

neeemooooooo!! förgrämmade onge!!!

Postat av: Tina

Aajo, det är iochförsig sant. Tråkigt nog. Hoppas du/ni får det kul också!

Detsamma.

2007-05-10 @ 20:13:12
URL: http://heavenlymess.blogg.se
Postat av: YB

Men nu måste du nog gå en stavningskurs; insest, klycha? är det högstadiet du går ut eller? fniss hoppas du får kul på din skiva dock. åh vad scarlett är fin

2007-05-10 @ 20:16:46
Postat av: Anonym

du vet att du är snyggast i världen

2007-05-10 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback