Dag 1 - Årets Fyllevecka

Dag 1:

Peders Skiva på Undici. Potentialen fanns såklart med tanke på hur skön klass snubben går i. Riktigt många vackra damer och sköna människor kom också till skivan. Jag förkrökar med Leo och Viktor hemma hos Leo och drog mot Undici. Det blev också helt okej. Rätt skön musik, mycket dans och skön stämning. (En krogkväll blir alltid flera snäpp bättre bara av en sån sak att "Sexyback" spelas. låten som aldrig dör) .. synd bara att lokalen ska förstöra allting. jag förstår inte hur det är tänkt. Undici är seriöst typ som ett vanligt vardagsrum. Varför har man skiva där? Vill man ha de trångt? Så jävla ovärt. Är fett glad att min egen skiva ska vara på ett ställe med plats för 800 pers och 3 våningar! :) Kvällens sjukaste händelse ägde rum vid halv 2 snåret. Jag och Leo börjar så smått tröttna på kvällens gång och står vid baren och beskådar dansgolvet och dess dansade damer. Då helt plötligt ur ingenstans glider en tjej fram till mig (Ja. hon såg riktigt bra ut faktiskt) och frågar mig om jag är singel... Jag harklar ur mig typ "Ehh..Ja det är jag väl" Och hon typ hånglar bokstavligt upp mig i typ minst 1 minut och sen går hon därifrån helt oberörd och försvinner hon ur min värld. Jag ser henne inte mer på hela kvällen. Hon gick upp i rök. Sjukt Sjukt Sjukt. Tankarna ploppas upp i mitt huvud: Var det ett Vad? En jävligt full tjej? Eller var jag bara jävligt snygg? (tror dock inte på det sistnämnda) Ja du...tro vad ni vill. själv har jag fan inte en aning.

Tror jag skickade (som vanligt på fyllan) typ 100 sms i natt. utan att överdriva. det är något seriöst jävla fel på mig. tur att jag inte gjorde eller sa något enormt pinsamt (eller gjorde jag det?) som jag ibland har en tendens att jag göra när jag dricker...

Kvällen avslutades att jag sov hos min gamla gode vän Viktor. En av Tre skivor under fylleveckan är avklarade och det var en helt godkänt kväll. Ikväll kör vi igen och då är destinationen Club Toxic där min självfrände Leo har sin studentskiva. All in?





Och vi ber till gud att Hammarby som ikväll gästar Malmö FF tar 3 poäng.
Det skulle göra min kväll guld värd. Var barmhärtig gud. Ge oss 3 pinnar!
FRÄLS OSS IGEN PETTER ANDERSSON <3<3





Recension på kvällens bravader äger rum i morgon ungefär:
samma tid. samma kanal. samma blogg. samma Nemo. Stay Tuned. Puss









Britney - Vad hände?




Åh! En annan sak! Idag kom "Salo" hem på posten. Ja filmen Salo. Ska se den idag tänkte jag. Det ska vara en av dom allra sjukaste med berörande vidrigaste groteskaste mästerverk som skapats. Italiensk film från 70-talet. Sök på "Salo" på Google så får ni nog en aning om vad för film det här. förstår inte varför jag har den här passionen för Skräck/Sjuka filmer... that´s just me...hmm... ja, well, recension på filmen lär väl komma med i morgondagens inlägg också :)

http://www.dvdforum.nu/?upc=319980033681 - ja. jag är sjuk i huvet.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

aouch het bild!
DEN BRITTAN SAKNAR VI!

2007-05-08 @ 13:22:40
Postat av: LoL

Haha! Jag har sett Salo! Se den inte. Jag fick fan kväljningar och var nära på att spy flera ggr! :P

2007-05-08 @ 13:50:12
Postat av: Anonym

palla bajen

2007-05-08 @ 13:50:31
Postat av: Anonym

hej

2007-05-08 @ 15:18:24
Postat av: 7

du var nog bara jävligt snygg :)

2007-05-08 @ 15:20:22
Postat av: em

Peace out... Det gillar vi.

Postat av: Anonym

soetnowsig! <3

2007-05-08 @ 19:59:53
Postat av: Cim

Aj, vilken bild på Brittan. Federline och graviditet hände. Comebacken kommer. Jag är så trött vännen, jobbet suger all energi nu alltså.. Så sjukt mycket infointag. Därför jag inte orkade prata på msn. Hoppas du får kul ikväll iaf. Puss <3

2007-05-08 @ 21:43:58
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Urban

"Då helt plötligt ur ingenstans glider en tjej fram till mig (Ja. hon såg riktigt bra ut faktiskt) och frågar mig om jag är singel... Jag harklar ur mig typ "Ehh..Ja det är jag väl" Och hon typ hånglar bokstavligt upp mig i typ minst 1 minut och sen går hon därifrån helt oberörd och försvinner hon ur min värld. Jag ser henne inte mer på hela kvällen. Hon gick upp i rök."

Lilla gubben... Fattar inte du att tjejen antagligen hade druckit metanol och blivit blind? Så jävla attraktiv är du inte.

2007-05-09 @ 08:59:56
Postat av: Nemo - Bloggowner

Oj. Årets sågning bjuds det på. Tack för den. Jag sa inte att jag var attraktiv. det var mera en reflektion över händelsen. no need to be rude.

sen är det alltid så komiskt att dom få som sågar mig ska vara anonyma för jag tvekar starkt att föregående skrivare heter "Urban"...

2007-05-09 @ 10:05:01
URL: http://nemonemo87.blogg.se
Postat av: :)

Det är urban som har druckit mentol för fan

2007-05-09 @ 14:07:16
Postat av: Tina

bra blogg! jag har följt den ett tag men inte sagt hej hittills, så hej :) kommer du ihåg mig?

2007-05-09 @ 16:21:44
URL: http://heavenlymess.blogg.se
Postat av: SÖDERBÖNA.

vad är metanol för något?
jag tycker Nemo är attraktiv. :-)

2007-05-09 @ 17:24:40
Postat av: Cim

Haha alltså suck. Metanol är träsprit, fett starkt, används typ i motorer och i labratorier. Jag ger Urban cred för det var ganska kul skrivet, men tydligen så är ju Nemo så attraktiv. Om tjejen druckit metanol hade hon nog varit ganska död ganska snabbt, men det förstår säkert du också, Urban. Snyggt namn förövrigt.
Och mentol är inte riiiiktigt samma sak.
Alltså, Nemo, hur hittar dom här människorna till din blogg? Jag förstår verkligen inte.

2007-05-09 @ 18:10:08
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Tina

Jaapp, jag var hemma hos Leo. Trevligt att råkas ;) Ses på Peace & Love också, om inte annat. Det är inte långt kvar nu!

2007-05-09 @ 21:14:35
URL: http://heavenlymess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback