well hallo there!

god kvell venner! ursekte skrivstilen...of course tagnentbort utan tillgang till sista bokstaverna i alfabetet..snyft...

london e riktigt herligt! vi anl'nde i forregor morse svintidigt. typ runt 9. den dagen spenderades mest till att hitta hotellet och utforska kvarteret vi bodde i och det vanliga. vi gick igenom hela Hyde Park som var en kul upplevelse. eller det hade varit det mo man inte bar sina veskor. fy faan vilken stor park. det tog en halvttimme att vandra igenom! helt sinnessjukt. lunchen blev KENTUCKY FRIED CHICKEN och efter det so frogar man sig saklart varfor i helvette inte Sverige besitter denna underbara restaurang?! HEAVEN SENT! muuuuums. kvellen spenderades po en lokalpub der en par bira dracks men inget drastiskt.

nesta dag rivstartade vi med att dra till Madame Tassuads. stavar sekert fel men det var iaf jekligt grymt. helt sjukt ballt faktiskt. var fett imponerad. sen drog vi till oxford street och gick igenom londos fetaste gata. svullade och trivdes i solen. niiiice. vi drog aven forbi Harrods. som ska vara 10 ggr storre an NK...imagine..det var sjukt...

sen pa kvellen var det utgang. hett forkrok po hotellrummet. det begavs till Klubb SIN vid Liechester. det var riktigt grymt och jag och Alex agde OF COURSE dansgolvet. hengde med ett par tjejer fran Litauen och nagra fron Sverige. inget stek dock...haha... vi kom hem vid 5 po natten..lagom fulla, sega och frusna...buuhh...

denna dag borjade vid uppstigning vid 12... vi drog direkt till Burger King och drog i oss den fetaste menyn vi hittade. sen bar det av in mot City der vi drog omkring. Shoppade lite prylar, keka glass...planen var typ bio eller no chill men de blev aldrig av so vi strosa mest omkring bara. nu kom jag precis tillbaka till hotellet medan Alex och Jessica e kvar i stan och handlar lite saker. var precis och kopte san miguel och smirnoff till forkroket som inleds inom sinom tid. Utgang ikvell med of COURSE! fragan e om man ska dra till samma grymma stelle som igar eller hitta nogot annat..hmm...jekligt tricky question...

i morgon ska vi antingen po London Zoo, London Dungeon eller po Musikal. hard to decide. only time will tell.

Slutsats so far:

- LONDON IS FUCKING EXPENSIVE! har gjort av med 150 pund so far...po fucking INGENTING

- VI 3 SOM WHO IS IN LONDON kan vara dom 3 ONYTTIGASTE po Moder Jord under dessa dagar!

- VI HAR HAFT GRYM TUR MED VEDRET OCH DET TACKAR JAG FOR! 12 plus och SOL.. hallelulja!

- (som konstaterats 1000 ggr tidigare) SVERIGE HAR JORDENS SNYGGASTE TJEJER!
RESTEN AV EUROPA BESKRIVS BEST MED 3 ORD - SKANK ASS HOES!


flyget avgar 06.20 i overmorgon bitti...skriver nagen gong mitt po dagen po Mandag! weuuhiiu!!




C You! Peace out - kommentera gerna nagen gullig helsning!



puss pa Leo, Bjorn & Emma!


Kommentarer
Postat av: Leo

Låter sjukt nice, jag får hänka nästa gång!
Gå inte till london dungeons, det är inge vidare. Skulle nog satsa på musikal eller möjligtvis london zoo som jag iofs inte har en aning om vad det är (kanske finns djur där?):p

Sen så trodde jag du visste att England har fan de fulaste hoesen i världen. Helt insane.
Ses snart min vän, hälsa alex o jessica!
Puss!!

2007-03-03 @ 23:17:59
Postat av: em

Puss till världens bästa kille i världens bästa stad. Översätt gärna ö med o och å,ä med a. Lite halvkrångligt att läsa annars...PUSS

Postat av: Nemo

Jag kommer inte in på min egen blogg. det känns roligt. får nog skapa en ny om det fortsätter i denna stilen. har någon snott min blogg? :O

2007-03-05 @ 15:21:19
Postat av: jag har

jag har

2007-03-05 @ 15:38:58
Postat av: Nemo

coolt :)

2007-03-05 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback