precious moments. imagine.

om ni fick börja om på nytt. som en slags slumpmässig random livsomstart. ni skulle kunna hamna vart som helst som vem som helst. skulle ni ta chansen?




helg. finally. inte för att man anstränger sig så mycket i skolan (som man borde) men ändå grymt skönt med helg. ska ut ikväll med ett rejält gäng. jag, leo, alex, björn, johan, jocke, gayen mfl. det ska bli riktigt roligt. Claras är destinationen! sen i morgon ska jag jobba och på kvällen blir det giventis schlagerkväll! FORZA MÅNS! söndag blir en sportfylld dag med 2 matcher och 1 träning.





jag måste vara väldigt lätt att störas på. i keep ending up in this fights. jag försöker undvika att tjaffsa men ändå så blir det bara så. jag vill inte se mig själv som en dryg trångsynt människa. jag vill se mig själv som en öppenhjärtlig modig människa som tror på människors kapacitet. som vågar vara sig själv och tro på andra. men ändå så hamnar jag i dom larvigaste små tjaffsen man kan tänka sig. är det för att jag känner mig underlägsen? är det för att jag inte kan eller vågar ha fel? alla är mänskliga men ändå känns det någonstans som att jag drömmer om att vara någon ofelbar jävla superhjälte. svagheter är inget alternativ. hur är den perfekta individen?

jag älskar dig. trots att jag vet att du inte älskar mig på riktigt. du kommer aldrig göra det.


jag vågar inte satsa på någonting. det känns som om man strävar efter ett förhållande samtidigt som man inte vill ha det. man bara drömmer om att somna med någon och vakna upp av att någon håller om en. samtidigt som man vet om själv att det inte skulle funka. att man skulle tröttna. att man skulle må dåligt och få ständig ångest. att man skulle känna sig inlåst och längta bort. längta efter singellivet. vad är det för jävla dubbelmoral jag lever i? och det känns som jag gått igenom denna fråga snart 1000 gånger men ändå känns det lika relevant. eftersom det är dessa tankar som ständigt flödar igenom min vilsna jävla kropp...fan

kan jag någonsin bli kär och stå för det? må bra över att vara riktigt kär?




shit. vilken tragiskt jävla sentimental ynk-inlägg. well, thats who i am.


VI SES I STOCKHOLMSVIMLET! puss.

Kommentarer
Postat av: me

du har verkligen vackert ordföråd och jag beundrar din livserfarenhet. ska komma och röva bort dig någon vacker dag fina nemo. hemmesta

2007-03-09 @ 17:05:11
Postat av: Li.

kan bara hålla med föregående talare. skriv en bok!

2007-03-09 @ 17:19:41
Postat av: Cim

With all do respect, så är det nog liiite skillnad på att blogga o skriva en bok. Hur bra man än är.

Postat av: Leo

Frågan är nu om Cim ska hacka på folk i kommentarna efter varje inlägg för att det är hennes "image" eller för att hon alltid gör så och kanske t.o.m. gillar det? :)

2007-03-10 @ 17:18:22
Postat av: Björn

Spela roll, vill nemo skriva en bok så gör han nog det oberoende på om det är svårare. kan man skriva en intressant blogg som många följer så är det nog inte omöjligt med rätt hjälp och motivation att skriva en bok och sälja ett par =) som de gamla grekerna sa "allt kan säljas med ett bländande vitt leende och lite rabatter" ..... skämt åsido, jag har sämst humor, det var grymt att the ark vann, vart nöjd ;) puss

2007-03-10 @ 22:47:48
Postat av: Anonym

Cim ska fan hålla käft. hon bara hackar på folk. jag tkr denna blogg är bländande! hoppas att du aldrig slutar skriva! pusss

2007-03-11 @ 03:06:12
Postat av: Cim

Leo - Det är min image, pga av att jag alltid gör såna saker OCH gillar det. Så där har du svaret på den frågan :) Plus att folk är ju idioter, vad gör man.
Björn, fel. Det går inte på nåt sätt attt jämföra en bok med en blogg. Här skriver man 300 ord helt random och nya saker varje dag. I en bok måste du ju för fan ha 300 sidor som i mångt och mycket passar ihop med varandra.
Och du din dumma anonyma jävel, jjag tycker också att Nemos blogg är bländande. Aldrig sagt nåt annat. Tjej är du också, din fjant.
Nemo, nu fattar jag vad du menar med dissen. Glömde bort ringandet totalt, men det var kul att du skickade igår. Vi hörs på msn. Puss <3

2007-03-11 @ 09:33:15
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: malin

jag tror att cim vill vara som Nemo och försöker imponera på honom! va dig själv, vill säga tjej.

2007-03-11 @ 10:45:10
Postat av: Björn

Cim, jag jämför inte att blogga med bokskrivandets ädla konst, tvärtom håller jag med dig om att det krävs helt andra legobitar att bygga med.
Det jag däremot bestämt står fast vid, eftersom att jag känner Nemo, är att dessa skillnader antagligen bara skulle göra honom mer taggad ;)

2007-03-11 @ 18:36:01
Postat av: Cim

Det har du säkert rätt i Björn.
Malin, det där är det bara att utveckla. Försöker jag vara kille menar du? Ska jag vara mig själv, alltså tjej? Du kanske kan rädda uttalandet genom en snabb förklaring, för det börjar likna nåt av det dummaste jag hört.

2007-03-12 @ 09:03:38
URL: http://www.onelove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback